Do 10000 eura / C segment
Re: Do 10000 eura / C segment
Kupi odmah ono šta ti se više sviđa i gotovo
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Do 10000 eura / C segment
Nije sakat multitronik, kad je ispravan i ne ubijen lepo on radi.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
I plus nema nikakvog trzanja, kao skuter da se vozi. Samo sto nije izdrzljiv posebno.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Do 10000 eura / C segment
Nije izdrzljiv ali ni ne crkava,kao i svi. Moze da traje 200k km moze i 300k km. Pricamo o ovom novijem sa "8 brzina" ne iz A4 B7 i A6 C6.
Ako ga budes uzimao, stavi ga na uzbrdicu i vidi da li ce krenuti i kako. Ako ne krece lako vec treba jak.gas lamelice su gotovo. Ovako ne sme da ima bilo kakvih trzaja u voznji, mora da menja bukvalno neosetno u D modu.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Ako ga budes uzimao, stavi ga na uzbrdicu i vidi da li ce krenuti i kako. Ako ne krece lako vec treba jak.gas lamelice su gotovo. Ovako ne sme da ima bilo kakvih trzaja u voznji, mora da menja bukvalno neosetno u D modu.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Pa da, taj sa 8 brzina je isao i u A4 B8. Odlican menjac, ali nije za izivljavanje i ne trpi veliki obrtni (zato stavljaju S Tronic).
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
To govoriš za multitronic da se tako isprobava?dag81 napisao: 04 Jan 2021, 00:41 Nije izdrzljiv ali ni ne crkava,kao i svi. Moze da traje 200k km moze i 300k km. Pricamo o ovom novijem sa "8 brzina" ne iz A4 B7 i A6 C6.
Ako ga budes uzimao, stavi ga na uzbrdicu i vidi da li ce krenuti i kako. Ako ne krece lako vec treba jak.gas lamelice su gotovo. Ovako ne sme da ima bilo kakvih trzaja u voznji, mora da menja bukvalno neosetno u D modu.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
I koliko košta polovan multitronic? Ili da li može uspešno da se remontuje?
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Do 10000 eura / C segment
U principu svaki, ali multitronik je specifican jer je jedna brzina. Do 2000e je komplet remont, pa nanize zavisi sta ode.
Kad tesko krece uz uspon iz mesta to su npr.lamelice pptrosene. Ne mora biti ni uspon dovoljna je i bankinica, ako se muci tj.samo odjednom probije. Najcesce sam nailazio na tu varijantu, redje da nesto trza i slicno.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Kad tesko krece uz uspon iz mesta to su npr.lamelice pptrosene. Ne mora biti ni uspon dovoljna je i bankinica, ako se muci tj.samo odjednom probije. Najcesce sam nailazio na tu varijantu, redje da nesto trza i slicno.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Kad bih znao da sam miran dok je kod mene prežalio bih tih 2000 evra. A opcija da se kupi polovan menjač? On sigurno ne bi smeo da bude preko 1000. Ja sam čuo priču da se multitronic sredi i posle pa hiljada km opet ode i tako sve u krug. Nije kao dsg kad ga središ da znaš da si miran.
Re: Do 10000 eura / C segment
Potpuno istu dilemu sam imao, na kraju sam uzeo CC sa dsgkojot napisao:Šta biste mi preporučili za nekih oko 10 000 evra? Trenutno vozim pasat b6 i promenio bih ga. U obzir dolaze audi A5 sportbek 1. generacije za oko 9000 evra, A5 restajling od 2012. za oko 11-12000, manuelni oba. A4 restajling od 2012. za oko 11000, I zadnja opcija pasat cc DSG isključivo. Znam naravno da su audi bolji, ali imajte u vidi da je CC jeftiniji 2000-3000 evra. E sad šta je po vama najbolji izbor?

Audi se lepše vozi, ali je pozadi mnogo tesniji, posebno za kolena
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9547
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Do 10000 eura / C segment
Jel ovo važi i za moj DSG?dag81 napisao: 04 Jan 2021, 00:41 Ako ne krece lako vec treba jak.gas lamelice su gotovo. Ovako ne sme da ima bilo kakvih trzaja u voznji, mora da menja bukvalno neosetno u D modu.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- zrnkemiki
- Postovi: 698
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: Do 10000 eura / C segment
Imam slicnu dilemu oko kupovine vozila u ovom cenovnom rangu. S tim da se dvoumim izmedju Insignije restyling, A4 B8, Octavia A7, G7 a sada mi za oko zapao i Leon FR. Ima jedan bas lep na oglasima, karavan, 2.0 150ks, DSG, kakvo vam je misljenje o ovom modelu. Takodje ima ih i sa 1.6tdi 110ks, nesto mi se cini da je taj motor mozda slabasan, pogotovo sto sam do sada vozio Insigniu 2.0 160ks. Voleo bih sledeci auto uzeti automatik. 

- carov2
- Postovi: 4930
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Do 10000 eura / C segment
Ja ne bih A4 B8 menjao za Pasata B8, a ni za Oktaviju A7.
Prešao sam u sva tri dosta kilometara.
A4 je 2.0 170 KS sa 322k km
Pasat B8 TDI 150 KS sa 120k km
Oktavija A7 1.6 110 KS sa 75k km
Konkretno moj A4 ne bih menjao sa konkretno ovim iznad iako su naravno dosta mladji i u boljem stanju.
Vidi se i kod sitnica razlika, deluje smešno, ali osetim koliko je pojas tanak i lagan i osetim koliko su neke stvari šuplje, a sve to osetim odmah, čim udjem da vozim.
Audi nije neudobniji, a toliko manje ljulja i toliko je bolji na volanu, da je meni samo to dovoljna razlika. (Na Audiju imam Servotronic)
Audi ima i bolju izolaciju.
Po meni Pasat nema nekih prednosti, čak ni prostor, ne nudi toliko više prostora koliko se lošije vozi. Toliko ljulja, da saputnicima bude prijatnije u Audiju.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Prešao sam u sva tri dosta kilometara.
A4 je 2.0 170 KS sa 322k km
Pasat B8 TDI 150 KS sa 120k km
Oktavija A7 1.6 110 KS sa 75k km
Konkretno moj A4 ne bih menjao sa konkretno ovim iznad iako su naravno dosta mladji i u boljem stanju.
Vidi se i kod sitnica razlika, deluje smešno, ali osetim koliko je pojas tanak i lagan i osetim koliko su neke stvari šuplje, a sve to osetim odmah, čim udjem da vozim.
Audi nije neudobniji, a toliko manje ljulja i toliko je bolji na volanu, da je meni samo to dovoljna razlika. (Na Audiju imam Servotronic)
Audi ima i bolju izolaciju.
Po meni Pasat nema nekih prednosti, čak ni prostor, ne nudi toliko više prostora koliko se lošije vozi. Toliko ljulja, da saputnicima bude prijatnije u Audiju.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Do 10000 eura / C segment
To je ono "2000e pa nanize". Kad odradis sve ato treba onda dobijes i garanciju 2 god kod Zedija.kojot napisao:Kad bih znao da sam miran dok je kod mene prežalio bih tih 2000 evra. A opcija da se kupi polovan menjač? On sigurno ne bi smeo da bude preko 1000. Ja sam čuo priču da se multitronic sredi i posle pa hiljada km opet ode i tako sve u krug. Nije kao dsg kad ga središ da znaš da si miran.
Ali istestiras, promenis ulje kad uzmes(
100 -150e) i verovatno nista neces ni uloziti. Ako si u NSu mogu ti pomoci a ili dati A6 da probas o vidis kako treba da se ponasa multitronik.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Dsg ne. Ako dsg teze krece uzbrdo tj. treba malo jaci gas, to je znak da je zamajac/plivajuci istrosen, mada to tako moze da se vozi godinama