Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
HellBoy
Reactions:
Postovi: 189
Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
Lokacija: Neusatz

Re: Chip-tuning

Post od HellBoy »

Naravno da ne, jer prilikom prebacivanja na drugo vozilo, neophodno je promeniti instalacione žice (ako to drugi motor iziskuje), podesiti drugi setup i ako je neophodno i drugi software je potreban instalirati, ali jedno je sigurno da ti ostaje isti Box tj uloženi novac...bar je tako kod RC-a (to je i bio razlog kad sam ga kupio u Avgustu)

A to što valja ili ne je lično ophođenje :nemampojma: tj. dali ga uopšte želiš ili ne, niko te ne tera da ga ugradiš...
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Chip-tuning

Post od Uroš S. »

paja napisao: Iz svega navednog zaključujem da ne znaš šta prodaješ i da kupcu ne možeš da daš adekvatne informacije, a to smatram krajnje neozbiljnim. Da sam na tvom mestu ja bih radio potpuno drugačije.
Kažeš da postoji garancija od dve godine na uređaj. To je lepo i tako i mora po zakonu, ali ne postoji garancija da neće napraviti štetu motoru, a to je ono što većinu potencijalnih mušterija plaši.
Ima na internetu gomila da se pročita o iskustvima, problemima, i tome šta je tuning box, strani forumi su krcati.
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od steva_anya »

Sta pise na stranim forumima, koja opcija je bolja: ovaj box-rejs cip koji "vara" komp ili cipovanje kao direktna izmena parametara pri radu motora?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Chip-tuning

Post od Markoni »

Za samu voznju, i auto, sigurno je bolji dobar chip-tuning...
Jedine prednosti Race-Chipa su samostalna montaza/demontaza, mogucnost prebacivanja na druga kola/prodaja, kao i cena (ali razlika nije nesto preterana)...
Konacno sam malo duze istestirao RaceChip na Altei...
Razlika u odnosu na fabricki "setup" se oseti, ali problem je u tome sto je ta razlika cas manja, cas veca... Hocu da kazem da nekako ne "potegne" auto uvek identicno (isti dan, ista voznja)... Desava se i neki blagi "cim" kada se pusta gas, ali to mozda neko nece ni primetiti... Ono sto me najvise nervira jeste sto auto dosta purnja, cak za 100-200km brze voznje hoce da nagaravi auspuh sto sa "stock" podesavanjem ne moze da se desi ni posle 3000 km jer ne purnja ni na punom gasu... Jos jedna stvar koja me nervira jeste laganje board-a koji sa RaceChipom ima 10-20% odstupanja...
Eto to je neko moje vidjenje stvari posle predjenih vise od 1000 km sa RaceChipom... U svakom slucaju cu se malo smoriti kada ga skinem jer ce auto ici losije, ali nekako mi je mirnija glava... Za nekoga ko moze da prezali sve ovo sto sam naveo RaceChip ce biti OK kupovina...
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Chip-tuning

Post od mr.Big »

Svaka čast ,Markoni :bravo:

Najzad nešto konkretno na ovu temu... :)
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9550
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Chip-tuning

Post od Gaginh0 »

A ja gledam sad nesto ovaj Denisov sajt, pa sam otisao na nemacki gde imaju ponudjeni modeli automobila. I kod Pola 1.4TDI ima obican i ima DPF ponudjen. Vidim da je razlika u +- 1-2ks i 3-4nm. Koji je moj jel zna neko?
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32198
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od trojanac »

Pa napiši barem broj šasije. Ovako možemo samo u pasulj da gledamo.
Posetite www.garaza.rs !
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

Pa znas valjda koliko konja ima tvoj automobil... Konjaza izmedju tih se razlikuje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10888
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

trbi je sigurno ovaj od 75ks ,kao moj, ali bez dpf-a
Slika
Korisnikov avatar
HellBoy
Reactions:
Postovi: 189
Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
Lokacija: Neusatz

Re: Chip-tuning

Post od HellBoy »

Markoni napisao:Za samu voznju, i auto, sigurno je bolji dobar chip-tuning...
Jedine prednosti Race-Chipa su samostalna montaza/demontaza, mogucnost prebacivanja na druga kola/prodaja, kao i cena (ali razlika nije nesto preterana)...
Konacno sam malo duze istestirao RaceChip na Altei...
Razlika u odnosu na fabricki "setup" se oseti, ali problem je u tome sto je ta razlika cas manja, cas veca... Hocu da kazem da nekako ne "potegne" auto uvek identicno (isti dan, ista voznja)... Desava se i neki blagi "cim" kada se pusta gas, ali to mozda neko nece ni primetiti... Ono sto me najvise nervira jeste sto auto dosta purnja, cak za 100-200km brze voznje hoce da nagaravi auspuh sto sa "stock" podesavanjem ne moze da se desi ni posle 3000 km jer ne purnja ni na punom gasu... Jos jedna stvar koja me nervira jeste laganje board-a koji sa RaceChipom ima 10-20% odstupanja...
Eto to je neko moje vidjenje stvari posle predjenih vise od 1000 km sa RaceChipom... U svakom slucaju cu se malo smoriti kada ga skinem jer ce auto ici losije, ali nekako mi je mirnija glava... Za nekoga ko moze da prezali sve ovo sto sam naveo RaceChip ce biti OK kupovina...
Kod mene isto laže bord na otpirilike 0,5lit ali kad se sve sabere meni auto u gradskom režimu troši oko 6,7lit a pre ugradnje nisam mogao da ga spustim ispod 7,2lit ni u ludilu, a trenutno kako vozim nije uopšte štedljivo ;) ...tako da je Ok učinak, a da dimi kad ga stisnem i to stoji (ali samo pri šaltanju), ali to je rezultat kod većine chipovanih automobila, kao i da povlači bez dileme :doubleup: ...doduše ti imaš PD Box za koji nema ličnih iskustva, jer je kod mene PRO za CR motore, koji je malo sofisticiraniji...ebi ga novija tehnologija :nemampojma:
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Chip-tuning

Post od Uroš S. »

Sa sajta Revochip-a.
Powerbox da ili ne?
Proteklih meseci na forumima ljubitelja automobila i automobilizma vodi se žustra rasprava o powerbox-ovima, kvalitetu istih i šta je u suštini bolje, powerbox ili chiptuning, tačnije remap automobila.

Jaka marketinška kampanja stavlja u zabludu krajnje korisnike koji nisu toliko upoznati sa materijom. Nazivanje powerbox-a chiptuningom blago je rečeno smešno. Da li bio upakovan u šarenu kutiju sa natpisom chip, powerbox ostaje ono što u suštini jeste, simulator određenih parametara koji lažiraju računar automobila. U prevodu, powerbox se lako instalira (i to mu može biti jedina prednost) na temperaturne senzore ili direktno na dizne automobila. U najvećem broju slučaja simulira da je motor hladan pa računar „naređuje“ diznama da više brizgaju. Tako motor za računarsku jedinicu ostaje stalno hladan na leru i pod punim gasom. Koliko je to „zdravo“ za agregat zaključite sami. Priče o menjanju hiljada mapa u sekundi i prilagođavanja uslovima rada motora kod iole ozbiljnog poznavaoca automobilske tehnike „ne piju vodu“ jer ništa, pa ni sam računar u automobilu ne menja mape već radi po predhodno zadatim. Automobil zasigurno ide bolje ali je pitanje i do kada, a silne konjske snage, obrtni moment i smanjenje potrošnje su posebna priča koja se završava uglavnom na papiru.

Za razliku od powerbox simulatora kvalitetan remaping se prvenstveno prilagođava svakom automobilu ponaosob. Isti agregati u dva automobila zbog uslova eksploatacije i održavanja kao i broja pređenih kilometara nemogu dati iste parametre komponenti niti imaju istu „konjažu“. U slučaju jedino pravog chiptuninga nove mape se prilagođavaju stanju dizni, protokomera, turbine…, dok powerbox ne „uzima u obzir“ stanje agregata. Ono što je veoma bitno istaći je da se u slučaju chiptuninga snaga raspoređuje u zavisnosti od zagrejanosti motora pa tako motor neće isporučivati punu snagu sve dok ne postigne radnu temperaturu i time se sprečava preterano habanje samog agregata i životni vek ostaje u globalu isti i zavisi najviše od održavanja i načina vožnje. Još jedna važna činjenica koju powerbox „preskače“ je da chiptuning ili remaping nakon modifikacije podešava pravilan tajming paljenja, ubrizgavanja…

Pored pomenute lake instalacije i deinstalacije powerbox-ovima sa kao prednost može navesti i cena ali hajde da se osvrnemo na onu čuvenu „Da li smo dovoljno bogati da…“ Kvalitetan remap je nešto skuplji od „solidnog“ powerbox-a a Vi razmislite da li je vredno da automobil koji košta 3-4000 ili 15.000 evra, svejedno, zbog razlike u ceni od stotinjak evra stavite na takav test. Ni jedan ozbiljan svetski tjuner se ne bavi ugradnjom niti proizvodnjom powerbox-a. Naravno, ni svaki chiptuning nije ispravan. Garažni majstori koji su se razvitkom interneta u Srbiji odjednom pretvorili u velike tjunere skidajući mape sa interneta mogu napraviti isto tako veliku štetu. Kvalitetan softver koji za ozbiljne firme izrađuju inženjeri i elektroničari ne može biti jeftin i koštati par desetina eura. Razmislite i o tome kada kao ponudu za chiptuning dobijete na prvi pogled primamljivu cifru a ceo projekat se svede na „ako Vam se nesvidi i mnogo dimi vraćamo pare.“
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od NexT »

U principu je i moj stav o boxovima ovakav... Ne znam da li je sve do detalja sto pise tacno ili ne, nebitno, ali ja se nikad ne odusevljavam univerzalnim stvarima, pogotovo za kola...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

Ima tuning Box-ova koji su dobri i koji nisu tako prosti kao ovi regularni,ali i kostaju 3,4 puta vise od chup-tuninga... http://www.mercedestuningmag.com/brabus-eco-powerxtra/
Brabus radi samo tuning box,ali u sklopu Mercedesa i radjeni manje vise na isti nacin kao chip tuning,posto je uzeta od Mercedesa originalna mapa koja je preradjena...
I opet se cak i tu dobijaju slabije performanse od standardnog chip-tuninga,da bi se ostavilo mesta za varijacije, dok kod obicnog chipa to ne mora da se radi,posto se preradjuje svaki auto individualno i sa svojim podatcima...

Svi ostali univerzalni koji su napravljeni bez prethodno uzetih fabrickih podataka jednostavno rade na najprostiji moguci nacin koji je naveden u gore citiranom tekstu i to ce svakome ko se iole informise na ovu temu, biti jasno. Nije to neka komplikovana filozofija, koliko god neko pokusao tako da je predstavi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1235
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od noob »

Video sam tekst na http://www.revochip.com/vesti/istine-i- ... owerbox-u/
Znači Race-Chip :glavomuzid:
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10888
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

sta, a ti si vec stavio power box?
Slika
Odgovori