Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Nisam planirao da idem do Radio fara dok ne kupim adekvatan foto aparat. U stvari, sad nemam nikakav, a telefon mi je znatno lošiji od tvog - nije odgovarajući za ovu svrhu.
Ђенерал Јанковић
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Ah, razumem. Imas li u planu neki aparat? Onaj Sony ili drugo nesto?
Re: Vazduhoplovi
Normalizovani letovi Er Srbije sa niškog aerodroma
Saobraćaj na niškom aerodromu „Konstantin Veliki“ normalizovan je i odvija se po redu letenja nakon jučerašnjeg otkazivanja letova „Er Srbije“ od Niša do Frankfurta, Hana, Tivta, Fridrihshafena i Budimpešta, potvrđeno je agenciji Beta na tom aerodromu.
Putnici će sa „Er Srbijom“ danas leteti do Nirnberga, Bolonje, Tivta i Ljubljane.
Letovi su juče bili otkazani zbog tehničkih problema sa avionoma, a putnici do Frankfurta, Hana, Tivta i Fridrihshafena leteli su sa beogradskog aerodroma, uz obezbeđen autobuski prevoz od Niša do Beograda.
Cudo! Avioni su imali tehnicke probleme da polete iz Niša, ali ne i iz Beograda.
Saobraćaj na niškom aerodromu „Konstantin Veliki“ normalizovan je i odvija se po redu letenja nakon jučerašnjeg otkazivanja letova „Er Srbije“ od Niša do Frankfurta, Hana, Tivta, Fridrihshafena i Budimpešta, potvrđeno je agenciji Beta na tom aerodromu.
Putnici će sa „Er Srbijom“ danas leteti do Nirnberga, Bolonje, Tivta i Ljubljane.
Letovi su juče bili otkazani zbog tehničkih problema sa avionoma, a putnici do Frankfurta, Hana, Tivta i Fridrihshafena leteli su sa beogradskog aerodroma, uz obezbeđen autobuski prevoz od Niša do Beograda.
Cudo! Avioni su imali tehnicke probleme da polete iz Niša, ali ne i iz Beograda.
Re: Vazduhoplovi
Evo da ti pomognem jos jednom, a ti i dalje slusaj pametnjakovice
Kod ovog sa Zvezdare imas i varijantu a6000 sa oba objektiva ali je cena 10 evra visa (?)
a5100 ne bih uzimao jer nema trazilo. ali ako ti nesto znaci 100 evra manje...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
Koja fora sa niškim aerodromom? Namerno sabotiraju da bi ljudi išli preko BG?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vazduhoplovi
Pa, lose im je punjenje. Nemaju ni 40% putnika. Mislim da sam postovao na prethodnoj strani.
Ne isplati im se da dizu avion do Nisa, jeftinije im je da putnike iz INI autobusima prikljuce putnicima iz BEG.
Ne isplati im se da dizu avion do Nisa, jeftinije im je da putnike iz INI autobusima prikljuce putnicima iz BEG.
- Heineken
- Postovi: 6254
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
Spanija
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Pa da, oni ovaku za svaki let moraju da lete od BGa do Nisa, obave te letove pa natrag za BG. Realno treba im jos 2-3 aviona da pokrivaju Nis samo.
Re: Vazduhoplovi
Mi smo (JAT), tamo neke godine posle “demokratskih promena” leteli, takodje po politickoj odluci, Nis - Cirih.
I to je trajalo.... Ne secam se koliko dugo, ali sam bas imao dosta letova.
Prema nama (posadama), nisu se lepo poneli ni JAT, ni grad Nis.
Kabina nikada nije imala vise od 40 tak putnika, kao da je neko ukopao brojku na 40%.
Posle toga je JAT obustavio letove a grad Nis je doveo Montenegro koji je leteo sa apsolutno identicnim punjenjem, a ostalo je dotirao Nis.
Zatim je i to puklo.
Konacno su poceli sa ovim low cost letovima i trebalo ih je ostaviti tako.
Na zalost, Er Srbija niti kosku glodje nit’ je drugom daje.
Ako su hteli elegantno da oteraju low cost kompanije, to se radi na drugi nacin, o cemu necu ovde da pisem.
I to je trajalo.... Ne secam se koliko dugo, ali sam bas imao dosta letova.
Prema nama (posadama), nisu se lepo poneli ni JAT, ni grad Nis.
Kabina nikada nije imala vise od 40 tak putnika, kao da je neko ukopao brojku na 40%.
Posle toga je JAT obustavio letove a grad Nis je doveo Montenegro koji je leteo sa apsolutno identicnim punjenjem, a ostalo je dotirao Nis.
Zatim je i to puklo.
Konacno su poceli sa ovim low cost letovima i trebalo ih je ostaviti tako.
Na zalost, Er Srbija niti kosku glodje nit’ je drugom daje.
Ako su hteli elegantno da oteraju low cost kompanije, to se radi na drugi nacin, o cemu necu ovde da pisem.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
Ne moraš ovde da pišeš, piši njima da se ne brukaju ovako kao idioti
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vazduhoplovi
Slučaj otkazanih letova "Air Srbija": Avio-kompanija bez rezervnog aviona, putnici bez informacija
http://www.juznevesti.com/Drushtvo/Sluc ... ja.sr.html
http://www.juznevesti.com/Drushtvo/Sluc ... ja.sr.html
Re: Vazduhoplovi
Citam ovo sto je postovao @jocas , pa naidjoh na ovu svinjariju
https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Ins ... na.sr.html
Dakle, avijacija definitivno ide u q.
https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Ins ... na.sr.html
Dakle, avijacija definitivno ide u q.
Re: Vazduhoplovi
Hvala Zu!
Nisam znao kakvo je stanje na domaćem tržištu, ali Zu mi je upravo pomogao. Javljam uskoro šta sam uradio.
Da se vratim na temu spottinga: U kargo redu letenja na starom sajtu su bili redovni jedan mali turboprop - Swearingen Metro, na liniji Beograd - Ljubljana (ako se dobro sećam dva ili tri puta nedeljno, ne sećam se kompanije). Takođe je bio redovan jedan B737-400 (ne sećam se kompanije ni odredišta, mislim da je neki grad u Nemačkoj). Nisam nikada video ni jedan ni drugi (noć), ali pretpostavljam da i dalje lete. Od širokotrupnih su bili praktično redovni Silk Way, Etihad i Turkish.
Ђенерал Јанковић
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
https://siouxcityjournal.com/news/al-ha ... 76e.html#7
Al Haynes, pilot of United Flight 232 and reluctant hero, dies 30 years after deadly crash in Iowa
https://en.wikipedia.org/wiki/United_Ai ... Flight_232
United Airlines Flight 232 was a regularly scheduled United Airlines flight from Denver (USA) to Chicago, continuing to Philadelphia (USA). On July 19, 1989, the DC-10 (registered as N1819U) serving the flight crash-landed at Sioux City, Iowa, after suffering a catastrophic failure of its tail-mounted engine, which led to the loss of many flight controls. At the time, the aircraft was en route from Stapleton International Airport to O'Hare International Airport. Of the 296 passengers and crew on board, 111 died during the accident, while 185 people survived.[note 1] The crash was the fifth-deadliest one involving the DC-10, behind Turkish Airlines Flight 981, American Airlines Flight 191, Air New Zealand Flight 901, and UTA Flight 772. Despite the deaths, the accident is considered a prime example of successful crew resource management because of the large number of survivors and the manner in which the flight crew handled the emergency and landed the airplane without conventional control.
Al Haynes, pilot of United Flight 232 and reluctant hero, dies 30 years after deadly crash in Iowa
https://en.wikipedia.org/wiki/United_Ai ... Flight_232
United Airlines Flight 232 was a regularly scheduled United Airlines flight from Denver (USA) to Chicago, continuing to Philadelphia (USA). On July 19, 1989, the DC-10 (registered as N1819U) serving the flight crash-landed at Sioux City, Iowa, after suffering a catastrophic failure of its tail-mounted engine, which led to the loss of many flight controls. At the time, the aircraft was en route from Stapleton International Airport to O'Hare International Airport. Of the 296 passengers and crew on board, 111 died during the accident, while 185 people survived.[note 1] The crash was the fifth-deadliest one involving the DC-10, behind Turkish Airlines Flight 981, American Airlines Flight 191, Air New Zealand Flight 901, and UTA Flight 772. Despite the deaths, the accident is considered a prime example of successful crew resource management because of the large number of survivors and the manner in which the flight crew handled the emergency and landed the airplane without conventional control.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Ne vredi, pass. Posredno im je vec receno ali nema ko da slusa. Mladjani menadzeri su najpametniji a arogancija je odlika i Etihada, i Er Sustikle. Lepo su se nasli...
Mnogo toga im je protureno kroz usi, al’ dzaba.
Avijacija pocinje od mene