Tako je NexTe. Slažem se. Generalno ni jedan motor neće biti srećan u takvom režimu vožnje. Kod ovih malih može samo biti izraženije i u konkretnom slučaju potpuno nepotrebno. Ako neko kupuje ovakav auto za takvu vožnju, onda u startu pravi pogrešan izbor. Reč je o ulaznom modelu, za nezahtevnu vožnju, što bi se reklo... "po ograničenju".NexT napisao:Jos nisam video auto sa manje od 100 konja koji se sav srecan i zadovoljan vrti na maksimalnoj brzini i dostize je bez po muke.
Verujem da je sjajan motor, i da upravo predstavlja to sto treba - uvnodni motor za taj model. Znaci za manje zahtevne korisnike, gradsku voznju, magistralu itd...
zato postoji 2.0 TDI koji je pravljen da krstari auto-putem sa 150+ i da ne oseca to, inace bi 1.2 bio jedini motor u ponudi, a GTI bi bio 1.2 biturbo.
VW Golf VII
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: VW Golf VII
Širim haos!
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Одг: VW Golf VII
Koliki je to "bas dobro prodavan" procenat ...tesko da je premasio 15 % ukupne prodaje ili mozda gresim.Heineken napisao:1.4 je u golfu VI bio bas dobro prodavan u Nemackoj...najvise su ga kupovale firme..
HTC
Re: VW Golf VII
Bilo je ranije nekih vesti o tome kako je 1.4 najprodavaniji model, ne kod nas nego u ukupnom broju.
Prvi tdi u golfu trojci(90 ks) je bio projektovan da može da se vozi 160 km/h na autobanu pri 3,000 obrtaja bez da se mnogo umara i sa pristojnom potrošnjom. Da li će to moći i sa ovim 1.2 pri 3,500 obrtaja je pitanje. Za sad je sigurno brži od 0-100 a i po međuubrzanjima nije loš. Po potrošnji ga nikad neće stići ali to je valjda i logično.
Prvi tdi u golfu trojci(90 ks) je bio projektovan da može da se vozi 160 km/h na autobanu pri 3,000 obrtaja bez da se mnogo umara i sa pristojnom potrošnjom. Da li će to moći i sa ovim 1.2 pri 3,500 obrtaja je pitanje. Za sad je sigurno brži od 0-100 a i po međuubrzanjima nije loš. Po potrošnji ga nikad neće stići ali to je valjda i logično.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Одг: VW Golf VII
ne znam koliki je procenat ali znam da je napisano kako je Golf VI sa najslabijim motorom dosta trazen u svabiji...neko je kacio tu vest na forumu..sasa lbg napisao:Koliki je to "bas dobro prodavan" procenat ...tesko da je premasio 15 % ukupne prodaje ili mozda gresim.Heineken napisao:1.4 je u golfu VI bio bas dobro prodavan u Nemackoj...najvise su ga kupovale firme..
HTC
- HellBoy
- Postovi: 189
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
- Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
- Lokacija: Neusatz
Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi
Bio sam danas kod mog drugara Zoran-a u Porsche NS, da provozam testnog G7 sa 1.2Tsi/86ks u pomenutom tj baznom paketu...milosdoktorabs napisao:Zakazi test pa uporedi sa koreancem
Prvi utisak kad sam se u Golfa, je da odaje utisak da ste u kolima sa bar srednjim paketom opreme, a ne u baznom, a materijali su vrhunski u svakom slučaju


Prilikom pokretanja krene lepo da povlači, ali ubrzo se shvati da je to to, jer nema porasta snage, nego je ubrzanje linearno i veoma-veoma pitomo, ali je zato zadivljujuće tih na 140km/h gde se vrti u Vtoj na 3000rpm-a

Mesta u kabini ima manje nego u i30, jer kad namestim sedište vozača, ne mogu se smestiti iza, što nije slučaj kod Hyu-a, gde ima više mesta na zadnjoj klupi, gepek mi se čini da je isti kod oba...
Zamerka mi je da za model sa 105ks treba izdvojiti nekih 19.200Eur što je skoro pa 4000Eur više od testiranog modela


Šta reći nego da su sa ovom generacijom G7 napravili pometnju na tržištu, jer ko nema ambicija za neka jurcanja po auto putu, svakako će biti zadovoljan performansama koja nudi ovaj mali turbo agregat.
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Secam se i ja vesti da je Golf sa 1.4MPI bio u ukupnom broju najprodavaniji. Ima smisla da se najjeftinija verzija najbolje prodaje. U pitanju je pola miliona automobila godisnje, sigurno nije vecina 2.0TDI DSG...
TT post.
TT post.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Sve ukazuje da su izvukli max iz ovog motora ,menjac je perfektan sada vec svi govore ,prenosi su sjajni .Za autoput sve do 140km/h on je u zoni max obr. /160nm i vuce..koliko ce to nekome biti dovoljno subjektivna je stvar ..ono sto je bitno dzaba i 40 konja preko ako akuto nije stabilan i siguran na toj brzini..G7 ima i najbolje kocnice u klasi
ps. ako je 3000 obr na 140km ..zona max.obrt je do 3500rpm prema tome covek nije bas lupao gluposti u ovom testu..koliko je bitno ubrzanje na toj brzini po meni je smesna prica za veliki deo evrope gde se vozi do 140 ..a kamoli za ovaj nas jadan autoput
"Razumljivo, pošto dolazi iz Nemačke, stvoren je za autoput, na njemu se oseća kao "riba u vodi" i prosto moli da ga vratite u matičnu zemlju i provozate autobanom, pod uslovom da nije zakrčen kao što ume da bude. Pri brzini od 180 km/h (ova verzija više nije mogla), kontrola nad vozilom je izuzetno sigurna, a osećaj na upravljaču je dovoljno dobar, jer dobijate sasvim dovoljno povratnih informacija o tome šta se dešava pod točkovima, doduše – dobro izolovano, kao kod Mercedesa. Ovo može biti i opasno za neiskusne vozače, jer brzina od 180 km/h se ne oseća, a pri ovoj brzini vozač ima jako malo vremena da reaguje na eventualna iznenađenja na putu. Siguran sam da ćemo narednih godina viđati mnogo Golfova VII kako jure autoputevima "neprilagođenim" brzinama, ali krivac za to biće savršeno dobra izolacija sa svih strana. Šum vetra je jedva primetan, a aerodinamika je bolja (čak je novi Golf i 2 cm niži od starog modela).
PREDNOSTI:
Veoma štedljiv i elastičan 1.2 TSI agreat, odličan izuzetno precizan i dobro usklađen petostepeni manuelni menjač. Fenomenalno izbalansirano oslanjanje i još bolja i temeljnija zvučna izolacija. Dinamičan, stabilan, upravljiv. Vrhunske kočnice i jednako dobri farovi. Instrumenti pregledni i dobro raspoređeni. Odlična pasivna, i aktivna bezbednost. Odlično drži cenu, lako pronalazi put do kupaca pri daljoj prodaji. Vrlo dobar imidž, umereni troškovi održavanja. Velika autonomija uprkos rezervoaru prosečne zapremine od 50 litara, zahvaljujući prosečnoj potrošnji od 6,6 litara. Gotovo savršen start/stop sistem, jednako dobar kao kod Mercedesa. Bogata serijska oprema baznog paketa Trendline.
MANE:
Zaljubljenici u velike brzine na autoputu poželeće još snažniji agregat. Sedišta prosečno udobna, prosečna nosivost. Servo upravljač nedovoljno precizan, nedefinisan je oko nulte tačke, ovaj automobil zaslužuje bolje. Jednostavan, pomalo dosadan dizajn. Hladan i neinventivan enterijer. Kaseta ispred suvozača je mala i postavljena isuviše nisko, tako da stvara osećaj skučenosti. Visoka cena – verzija 1.2 TSI sa 105 KS košta 18.758€. Zeder i kasko neizbežni dodatni troškovi za Golf u Srbiji. Neverovatno je da u paketu opreme Trendline imate kožni upravljač, i zadnje sedište koje nije deljivo, malo nelogično?
ps. ako je 3000 obr na 140km ..zona max.obrt je do 3500rpm prema tome covek nije bas lupao gluposti u ovom testu..koliko je bitno ubrzanje na toj brzini po meni je smesna prica za veliki deo evrope gde se vozi do 140 ..a kamoli za ovaj nas jadan autoput
"Razumljivo, pošto dolazi iz Nemačke, stvoren je za autoput, na njemu se oseća kao "riba u vodi" i prosto moli da ga vratite u matičnu zemlju i provozate autobanom, pod uslovom da nije zakrčen kao što ume da bude. Pri brzini od 180 km/h (ova verzija više nije mogla), kontrola nad vozilom je izuzetno sigurna, a osećaj na upravljaču je dovoljno dobar, jer dobijate sasvim dovoljno povratnih informacija o tome šta se dešava pod točkovima, doduše – dobro izolovano, kao kod Mercedesa. Ovo može biti i opasno za neiskusne vozače, jer brzina od 180 km/h se ne oseća, a pri ovoj brzini vozač ima jako malo vremena da reaguje na eventualna iznenađenja na putu. Siguran sam da ćemo narednih godina viđati mnogo Golfova VII kako jure autoputevima "neprilagođenim" brzinama, ali krivac za to biće savršeno dobra izolacija sa svih strana. Šum vetra je jedva primetan, a aerodinamika je bolja (čak je novi Golf i 2 cm niži od starog modela).
PREDNOSTI:
Veoma štedljiv i elastičan 1.2 TSI agreat, odličan izuzetno precizan i dobro usklađen petostepeni manuelni menjač. Fenomenalno izbalansirano oslanjanje i još bolja i temeljnija zvučna izolacija. Dinamičan, stabilan, upravljiv. Vrhunske kočnice i jednako dobri farovi. Instrumenti pregledni i dobro raspoređeni. Odlična pasivna, i aktivna bezbednost. Odlično drži cenu, lako pronalazi put do kupaca pri daljoj prodaji. Vrlo dobar imidž, umereni troškovi održavanja. Velika autonomija uprkos rezervoaru prosečne zapremine od 50 litara, zahvaljujući prosečnoj potrošnji od 6,6 litara. Gotovo savršen start/stop sistem, jednako dobar kao kod Mercedesa. Bogata serijska oprema baznog paketa Trendline.
MANE:
Zaljubljenici u velike brzine na autoputu poželeće još snažniji agregat. Sedišta prosečno udobna, prosečna nosivost. Servo upravljač nedovoljno precizan, nedefinisan je oko nulte tačke, ovaj automobil zaslužuje bolje. Jednostavan, pomalo dosadan dizajn. Hladan i neinventivan enterijer. Kaseta ispred suvozača je mala i postavljena isuviše nisko, tako da stvara osećaj skučenosti. Visoka cena – verzija 1.2 TSI sa 105 KS košta 18.758€. Zeder i kasko neizbežni dodatni troškovi za Golf u Srbiji. Neverovatno je da u paketu opreme Trendline imate kožni upravljač, i zadnje sedište koje nije deljivo, malo nelogično?
Re: VW Golf VII
Ja se sad malo pogubio... Ovo što si sad citirao se odnosi na motor od 86 ili 105KS?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: VW Golf VII

Statistika za Golf VI iz 2011:
A ako se dobro secam za nivo opreme, isto iz 2011, bilo je oko 70% Trendline, a ostatak Comfortline, Highline, GTI, GTD, R.Golf TDI 105 PS - 26,9 %
Golf 1.4/ 1.2 TSI 80/85 PS - 18,9 %
Golf 1.2 TSI 105 PS - 17,4 %
Golf 1.4 TSI 122 PS - 13,6 %
Golf 2.0 TDI 140 PS - 7,9 %
Golf GTI - 5,2 %
Golf GTD - 4,5 %
Golf TSI 160 PS - 2,1 %
Golf R 270 PS - 2,1 %
Golf GTI Ed.35 - 1,0%
Golf 1.6 LPG 102 PS - 0,4 %
Quelle: AutoBild 37/2011
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Slazem se da nije namenjen, ali zar mislis da 90% vlasnika istog nikada nece krenuti na put njim?16_Valve_ napisao:Nije on ni pravljen za to. To je kao kad bi ocekivali da veliki konj i mali ponika isto mogu da vukuDay Walker napisao:Najveci problem tog motora ce da bude kad sednu 3-4 osobe, ukljuci se klima i krene na put.. Tu ce svih 86ks da pokazu svoje maneMislim da je G7 sa tim najslabijim motorom od 86ks kao stvoren za taksiste, policiju i sluzbena vozila nizih referenata
Mada opet, pre par godina je nastala opsta navala na novog Punta sa 60ks, pa zasto ne bi i za ovim Golfom koji sigurno ima bolje vozne karakteristike... Nekome ko je vozio Yuga, Keca, Skodu Feliciju, Golfa 1.6d ili tako nesto taj najslabiji Golf ce da bude kao raketa
Brzine idu u H-a !!!




- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Pa sta rade toliki ljudi koji nemaju dvolitarski turbo sa 200+ ks? Tvoj i moj cale su isli sa svojim roditeljima pretovarenim Ficom na kampovanje, pitaj ih da li im je falilo nesto. Ja s mojima isao Golfom od 75ks i Fiestom od 60ks nekoliko puta, bez klime, nije mi smetalo. X puta do Nisa istim kolima. Sta rade svo koji voze Punta od 60ks, s plinom? Sigurno ne sede u gradu, voze se na parkingu a kad dodju kuci ridaju u jastuk za turbinom i jos 2 dodatna cilinda.
Pravite preveliku frku do toga, svaki auto trenutno u prodaji moze bez problema da odrzava 120-130kmh, isto i za uzbrdice i krivudave puteve. Uostalom nije auto jedina stvar u zivotu, stavise.
TT post.
Pravite preveliku frku do toga, svaki auto trenutno u prodaji moze bez problema da odrzava 120-130kmh, isto i za uzbrdice i krivudave puteve. Uostalom nije auto jedina stvar u zivotu, stavise.
TT post.
Re: VW Golf VII
Ja mislim da ce nekako i preziveti taj put...
Kada sam mogao ja 10 puta do Ulm-a(1.000km) Mercedesom 124 250D od 90ks,2 tone i bez klime i leti i zimi,moze i on...
Ovde ispada kao da svako vozi tako sto samo pretice ostale ljude i svi kao da voze 180...
A na putu koliko ja vidim, malo drugacija situacija.

Kada sam mogao ja 10 puta do Ulm-a(1.000km) Mercedesom 124 250D od 90ks,2 tone i bez klime i leti i zimi,moze i on...
Ovde ispada kao da svako vozi tako sto samo pretice ostale ljude i svi kao da voze 180...
A na putu koliko ja vidim, malo drugacija situacija.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Prezivece, ali ga ovde vwagenovci predstavljaju kao dojajan motor.. u tome je stvar..
A zapravo te performanse su dobre samo kada je vozac u kolima +1 osoba eventualno...
A zapravo te performanse su dobre samo kada je vozac u kolima +1 osoba eventualno...
Brzine idu u H-a !!!




Re: VW Golf VII
Pa ne predstavljaju ga kao GTI-ja,vec kao motor koji je vecini sasvim dovoljan,sto i jeste realno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Jel sam rekao negde da nije dovoljan? Samo sam konstatovao kad ce da se pokazu mane tolickog motora 

Brzine idu u H-a !!!



