Pa naravno da ne ispunjava. Sad će lepo da se ugrade u dograđivanje piste, jedno par miliona evra će da nestane.
Sad čitam, navodno prvi let 24.12. , povratna karta skoro 11.000 dinara.
Putinov Iljušin-96 je pre par dana sleteo u Biškek po nultoj vidljivosti, dok je avion ministra odbrane (ne piše koji model) morao da odustane i sleti na alternativni aerodrom: https://www.rt.com/russia/474684-putin- ... u-bishkek/
Glavna fora (ne piše u tekstu) je da aerodrom u Biškeku ima samo Cat II navigacionu opremu, pa je avion očigledno sposoban za autonomno sletanje bez pomoći aerodroma. Ne bi me čudilo da u kompjuteru ima 3D mapu terena i da se navodio radarskim visinometrima. Kao niskoleteće krstareće rakete što imaju, samo verovatno još preciznije.
@snork , svi avioni imaju mapu terena. Nije 3D. Inace, radio visinomer je aktivan tek posle 2500ft radio visine, sto je approx. 8 milja od piste, sto je oko 3 min do sletanja.
Takodje, CAT II ne omogucava sletanje po nultoj vidljivosti.
Kao sto kaze u tekstu, nisu sletali u isto vreme, a uslovi u magli se doslovce menjaju iz minuta u minut.
Inace RT, ovde pravi od Putinovog pilota - Ikara. Dve su mogucnosti: ili je postujuci limite odradio svoj posao pa nema potrebe za kovanjem u zvezde, ili nije postovao limite pa je sleteo ispod minimuma jer mu se moze i zna da nece biti sankcionisan.
Jeste Kastrup. Hm, cek da vidim. Heading nije stavljen na runway heading. Minimums je stavljen na radio umesto baro, i to pogresan.(sobzirom da ovo izgleda na localizer approach). Na standby visinomeru je i dalje STD nije namesten trenutni pritisak. Ne znam sta jos.
P.S. Na manje od 4 nauticke milje je od piste a nije flaps 40 i gear down, tj nije full pripremljen za prilaz? Mislim da i to. To bi onda znacilo go around?
Gledajuci ovaj chart, minimums bi trebalo da bude 400 baro jel da? I 392 radio.
Definitivno. Vidim na tom linku A340 se spominje. U poslednje vreme jako slabo ih vidjam uglavnom su ga zamenili avioni sa dva motora tipa A350, Boeing 787. Od cetvoromotoraca najcesce vidjam A380, uglavnom Emirates kad leti za Zapadnu Evropu i povremeno Boeing 747.
H4wkeye napisao: 11 Dec 2019, 15:09
Jeste Kastrup. Hm, cek da vidim. Heading nije stavljen na runway heading. Minimums je stavljen na radio umesto baro, i to pogresan.(sobzirom da ovo izgleda na localizer approach). Na standby visinomeru je i dalje STD nije namesten trenutni pritisak. Ne znam sta jos.
P.S. Na manje od 4 nauticke milje je od piste a nije flaps 40 i gear down, tj nije full pripremljen za prilaz? Mislim da i to. To bi onda znacilo go around?
Gledajuci ovaj chart, minimums bi trebalo da bude 400 baro jel da? I 392 radio.
Bravo, svaka cast. Jesi pogresio profesiju
Vecinu si video.
Flaps moze i 30 za sletanje, ne mora 40.
Autothrottle je armovan a autopilot iskljucen. Ne leti se tako po FCTM. I jedna i druga stvar moraju biti iskljucene.
Hvala hvala. Koji se obicno flaps koristi za sletanje, 30? Pretpostavljam da sve to zavisi od duzine piste, meteoroloskih uslova, da li je pista mokra itd...
Problem sa hidraulikom, pa je morao da se vraca nazad
H4wkeye napisao:Definitivno. Vidim na tom linku A340 se spominje. U poslednje vreme jako slabo ih vidjam uglavnom su ga zamenili avioni sa dva motora tipa A350, Boeing 787. Od cetvoromotoraca najcesce vidjam A380, uglavnom Emirates kad leti za Zapadnu Evropu i povremeno Boeing 747.
H4wkeye, pa ti si pravi pilot, svaka čast! Pošto si mlad (ako sam dobro shvatio, imaš manje od 30 godina), uz ovakvo znanje verujem da bi ti mnoge kompanije platile školovanje, koje bi ti ekspresno završio.