Grčka
Re: Grčka
Stalno se pitam zašto je tako malo ulaznih traka, samo 6 kada ima prostora da se napravi barem 15tak ako ne i 20traka po smeru??
U SFRJ je bilo 12-13 traka po smeru na glavnim prelazima poput Šentilja. I jesu bile gužve ali sat eventualno 2 sata čekanja.
Ovo sada postaje besmisleno, pa naplatna rampa Bubanj Potok ima 15tak traka a kdikamo brže se po jednom vozilu obavlja prolazak (plaćanje kraće traje od pasoške kontrole).
Ako jesmo zemlja tranzita i hoćemo/znamo da će se prolaziti u velikom broju neshvatljivo mi je ovolika dezorganizacija policije i carine tj države koja ne može sada već godinama da normalizuje prelazak granice u letnjem periodu.
Nije više ni samo vikend, i radnim danima se čeka duže od 15-20 minuta na prelaz...
Sramota je i za EU tj i Madajarsku i Hrvatskiu i Bugarsku i Grčku da ni oni u stanju da normalaizuju kod sebe.
U SFRJ je bilo 12-13 traka po smeru na glavnim prelazima poput Šentilja. I jesu bile gužve ali sat eventualno 2 sata čekanja.
Ovo sada postaje besmisleno, pa naplatna rampa Bubanj Potok ima 15tak traka a kdikamo brže se po jednom vozilu obavlja prolazak (plaćanje kraće traje od pasoške kontrole).
Ako jesmo zemlja tranzita i hoćemo/znamo da će se prolaziti u velikom broju neshvatljivo mi je ovolika dezorganizacija policije i carine tj države koja ne može sada već godinama da normalizuje prelazak granice u letnjem periodu.
Nije više ni samo vikend, i radnim danima se čeka duže od 15-20 minuta na prelaz...
Sramota je i za EU tj i Madajarsku i Hrvatskiu i Bugarsku i Grčku da ni oni u stanju da normalaizuju kod sebe.
Re: Grčka
Pa naposao sam Šentilj je toliko imao u SFRJ, prilaz se delio u 2 dela po 6 traka. Recimo da je 1989 ili 1990. godina.
Pošto imam iz familije stanovnike Maribora direktno sam više puta prelazio leti i po najvećim gužvama. Išlo se u nabavku (sa MB lokalnim tablicama, samo mahnu rukom carinici).
Možeš da pitaš nekog starijeg Slovenca, možda ima negde i na netu članak iz ondašnjih novina, uglavnom ne razumem što si toliko iznenadjen ?
Pa Šentilj je bio kapija Juge. Preko Madjarske se slabo putovalo, nije bilo autoputa ni kod nas (BG-Subotica) a ni kod Madjara osim nešto sitno par 10taka kilometara a prolazilo se kroz samu Budimpeštu što je trajalo bar sat vremena.
Za razliku Šentilj pa Celje ili na Krapinu i dalje je već bio autoput dobrim delom i ka Jadranu i ovamo do Slavonskog Broda.
Komplet kamioni i tranzit je tuda išao,
Karavanke tunel nije postojao...
Sada je verovatno Šentilj i zaboravljen, lokalni prelaz malog obima, Slovenija je slepo crevo što se glavnog toka sada tiče, a to je direkt Beč-Budimpešta, Segedin-pa Bgd ili na istok za Rumuniju.
I adekvatno tom sadašnjem položaju unutar Šengen zone ne znam ni da li uopšte postoji Šentilj kao prelaz...
Poenta je da kada se hoće može i treba da se napravi tako da nema ovakvih višesatnih maltretiranja.
Gubi se svrha i poenta autoputeva kada se putuje par stotina kilometara po 10 sati sa čekanjem. Primer Horgoš.
Horgoš je za tranzit sada ono što je nekada bio Šentilj (Turska, Grčka pre svega saobraćaj).
Pošto imam iz familije stanovnike Maribora direktno sam više puta prelazio leti i po najvećim gužvama. Išlo se u nabavku (sa MB lokalnim tablicama, samo mahnu rukom carinici).
Možeš da pitaš nekog starijeg Slovenca, možda ima negde i na netu članak iz ondašnjih novina, uglavnom ne razumem što si toliko iznenadjen ?
Pa Šentilj je bio kapija Juge. Preko Madjarske se slabo putovalo, nije bilo autoputa ni kod nas (BG-Subotica) a ni kod Madjara osim nešto sitno par 10taka kilometara a prolazilo se kroz samu Budimpeštu što je trajalo bar sat vremena.
Za razliku Šentilj pa Celje ili na Krapinu i dalje je već bio autoput dobrim delom i ka Jadranu i ovamo do Slavonskog Broda.
Komplet kamioni i tranzit je tuda išao,
Karavanke tunel nije postojao...
Sada je verovatno Šentilj i zaboravljen, lokalni prelaz malog obima, Slovenija je slepo crevo što se glavnog toka sada tiče, a to je direkt Beč-Budimpešta, Segedin-pa Bgd ili na istok za Rumuniju.
I adekvatno tom sadašnjem položaju unutar Šengen zone ne znam ni da li uopšte postoji Šentilj kao prelaz...
Poenta je da kada se hoće može i treba da se napravi tako da nema ovakvih višesatnih maltretiranja.
Gubi se svrha i poenta autoputeva kada se putuje par stotina kilometara po 10 sati sa čekanjem. Primer Horgoš.
Horgoš je za tranzit sada ono što je nekada bio Šentilj (Turska, Grčka pre svega saobraćaj).
Poslednja izmena od ljubitelj u 10 Avg 2021, 19:21, izmenjeno 1 put ukupno.
- bookmaker
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 163
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 02:34
- Garaža: Ford Fiesta 1.1 70ks 2019.
Re: Grčka
@ivkebgd ja sam drugu godinu za redom (2019., pa 2021.) na Tasosu.
Ove godine tek od 05-06.08. bilo klima se malko približila onoj iz 2019.
Inače, nas lično kad smo stigli do granice MKD i naši carinici (nisu doduše ni Grci) nisu skoro ni pogledali. Problem je bio, u povratku, doći do njih.
Ne znam zašto se prave gužve i šta utiče na to.
Ove godine tek od 05-06.08. bilo klima se malko približila onoj iz 2019.
Inače, nas lično kad smo stigli do granice MKD i naši carinici (nisu doduše ni Grci) nisu skoro ni pogledali. Problem je bio, u povratku, doći do njih.
Re: Grčka
maniaxx, ne sećam se više tačno detalja, išlo je razdvajanje preko nekih kao malih zaobilaznicai ispred granice ali evo nekih podataka o tadašnjem prometu vozila. Peak je 22.124 vozila dnevnog saobraćaj a, mislim da je više nego danas kod nas na Horgošu. Slika kada bi se našla sa snimkom kolona bi više pojasnila.
- Sinisa G.
- Postovi: 2607
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Grčka
Prelazim Sentilj na svakih 15-20 dana i bas bi volio da je zaboravljen i nebitan. Ne bi onda cijela Austrija, Ceska i Poljska,ljubitelj napisao: 10 Avg 2021, 19:12 ...
Sada je verovatno Šentilj i zaboravljen, lokalni prelaz malog obima, Slovenija je slepo crevo što se glavnog toka sada tiče, a to je direkt Beč-Budimpešta, Segedin-pa Bgd ili na istok za Rumuniju.
I adekvatno tom sadašnjem položaju unutar Šengen zone ne znam ni da li uopšte postoji Šentilj kao prelaz...
kao i pola Njemacke i Slovacke tuda picilo na more.
Lijeva strana je taj stari prelaz a desna je novi i oba rade,
jebo ih sengen takav

https://ibb.co/tbddY4S
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Grčka
Brz prolaz na Evzoni ka Srbiji, 2 kolone sa 5-10 automobila, 10 mins ukupno. Sad burek u Gevgeliji, doručak šampiona. Samo da Preševo ne usere.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Grčka
Ma jok, tako mi je manje vise gde god da odem ali posebno kada se vracam sa mora. Znam da ce vec u utorak biti kao da nikada nisam ni bio na moru tako da ne mogu bas da se radujem. Ne bih taj osecaj sada povezivao sa time na sta aludirate i isao toliko daleko. Emotivac sam, vezujem se za sve zivo.