Stranica 74 od 831

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 19:20
od BAJKER
Pa ti si ozbiljno resio da sebavis sportom :D

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 20:04
od Paja
Ja rešio najozbiljnije. Moram nešto da radim da sačuvam zdravlje, a biciklizam je ubedljivo na prvom mestu aerobnih aktivnosti koje mi prijaju i koje volim da upražnjavam.
Elem moja želja da se ozbiljno vozim i Zuzazuove sposobnosti ubeđivanja su dovele do čudnog sleda događaja.
Imao sam ideju da olakšam KTM, ali mi je Zuzazu nacrtao koliko je to glupo i da od trekkinga nikad neće biti stvarno lak bicikl, a da ću pući silne pare. Naravno bio je u pravu, a i bilo bi greota da kasapim KTM jer je stvarno dobar ovakav kakav je i za namenu za koju je pravljen.
Usput mi je otvorio oči da ostoje cyclo cross bicikli. Kategorija meni potpuno nepoznata do pre neki dan, a u stvari upravo ono što sam hteo da napravim od KTM-a.
Hteo sam brz i lak bicikl, ali ipak čvršći i udobniji od specijalke i sa širim gumama.
Ispostavilo se da je na tržištu trenutno postojao samo jedan ozbiljan CC bicikl i gle čuda baš u mojoj dimenziji i tako ja danas zapucah u Vršac i dovezoh Focus Mares CX 3 2011

evo specifikacije:

Rahmen/Frame: Mares Carbon BB30
Gabel/Fork: FOCUS Carbon
Wheelset: DT Swiss R 1900
Bereifung/Tires: Schwalbe Racing Ralph Evo, 35-622
Drivertrain: Shimano 105
Übersetzung/Gear ratio: front: 46/36, rear: 12-27
Number of Gears: 20
Schalthebel/Shifter: Shimano 105
Tretlager/Crankset: FSA Gossamer BB30
Bremsen/Brakes: Avid Shorty 4
Lenker/Handlebar: Concept SL
Vorbau/Stem: FSA OS 190
Sattelstütze/Seatpost: Concept SL
Sattel/Saddle: Concept EX
Farbe/Color: White-Black

Na drugom mestu sam našao da je težak 9,2 kg.

Nisam srećan što je ceo od karbona, al šta je tu je. Više bih voleo da je ram Al, ali je to verovatno samo moja paranoja.

Sad sledi prabacivanje na normalan volan i onda vožnjaaaaaa.
Slika nemam, slikao sam samo onu jednu kad sam ga sklopio u dvorištu.

KTM će možda i ostati na Garaži mada ja mislim da je onom ko ga želi prevelik, ali probaće pa ćemo videti.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 20:07
od BAJKER
:bravo: A jesi li ostavio pljugu kada si resio da poradis na zdravlju :)

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 20:40
od Paja
Skoro. Sa dve pakle spao na pola. Dogovaramo se gđa i ja da zajedno batalimo.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 20:50
od Kuzmanovic
Pajo odlican je, svaka cast. :doubleup:
Daj malo inofrmacija, koju opremu ima, jel nov? I ako nije tajna, cena?

EDIT: Nisam video da ima ova strana. :uf:

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 20:54
od BAJKER
Pa vidi Pajo da ne batalite cigare prosta racunica kaze da ce te ti i zena popusiti za godinu dana ovakav bicikl, tako da je ovo neuporedivo bolja investicija :doubleup:

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 21:45
od nikaragva
Zašto olakšavati biciklo?
Ako je cilj samo vežba, a ne rezultat?

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 22:49
od starac vujadin
Čestitam!

Obavezno stavi ravnu guvernalu, a poželećeš i tanje gume posle nekog vremena. Takođe, dugoročno skupljaj pare za Ultegra ili Dura Ace menjačku grupu (polovno naravno), pošto je 105 prosek proseka. Nije paranoja što misliš da bi ti više odgovarao alu ram.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 22:52
od Kuzmanovic
A zasto bi stavljao normalan volan?

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 22:54
od Paja
@ Nikaragva
Pa zato što je cilj vežbe rezultat, a i faktori zadovoljstva i motivacije su bitni.
Bicikl je prestao da bude prevozno sredstvo i postao sportski rekvizit. Ako ga tako shvatiš logično je da ćeš voziti ono što najviše odgovara tvojim potrebama.

@ Bajker

Omanuo si grubo govoreći 4x. Toliko nas košta nikotin na godišnjem nivou. Ali poenta je svakako jasna.

@ Kuzmanović
:kezo: :kezo: :kezo:
Plaćen je 580€

@ Starac

Hvala i primljeno k znanju.
Bez ravnog kormana ne izlazi u saobraćaj.
Mehanika će da se menja kako bude crkavala ili kad bude viška para za bacanje.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 22:57
od starac vujadin
Kuzmanovic napisao:A zasto bi stavljao normalan volan?
Da bi dobio bolji aerobni efekat vožnje, a takođe za vozača profila Paje ovaj volan će mu biti daleko udobniji i upravljiviji.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 23:02
od Kuzmanovic
Aj sad kad sam vec pitao, da mi objasnis sta podrazumeva pod to aerobni, i posto ne znam kako izgleda Paja, da li je za mene, koji sam mrsav (186cm, 75kg), bolji ravni ili ovaj zakrivljeni volan? Pitam posto planiram da predjem na drumasa, samo jos da nadjem neke delove koji mi fale.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 23:15
od starac vujadin
Za disanje i srce je zdraviji i manje naporan položaj u vožnji bicikla sa ravnom guvernalom. Paja nema nameru da bude najbrži, već da pojača rekreaciju i dobije bolji efekat. Po meni, uz bicikl uvek treba upražnjavati još jedan sport koji je dobar za druge mišićne grupe jer je bicikl, koga i sam dosta vozim, pomalo jednostran sport.

Kad sam rekao "profil vozača Paje" nisam mislio na konstituciju, već na iskustvo. Koliko se sećam čovek je počeo da vozi aktivnije u poslednje godinu-dve...mislim da je ovaj forum dosta tome doprineo. Specijalka je kao da voziš trkački auto po gradu. U manevrisanju je trom, treba mu više prostora, neudoban je, u saobraćaju može dovesti neiskusnog vozača u zajebane situacije - rupe, šahtovi, izbegavanje iznenadnih prepreka, spustovi...sve to i još dosta toga predstavlja problem. No, sve se zaboravi kad ga poteraš po dobrom putu, kad se spustiš dole za volan, čuješ samo vetar, ideš kao po šinama, od brzine sve krene da bude udobno i lepo. Onda shvatiš zašto su mtb i drugi "niža rasa" za specijalke. Specijalka pruža jednu potpuno drugu dimenziju vožnje, nedsotižnu za druge bicikle. No treba biti realan - kad se pređu neke godine i kičma nije tako gipka i ne može da bude tako dobar "amortizer" ti trenuci i vožnje koji su sjajni postanu sve ređi. Tako da je ravan volan neki kompromis. Naravno, ovo ne važi za vrlo aktivne rekreativce koji voze svaki ili skoro svaki dan i koji imaju veliko iskustvo sa specijalkama - oni mogu i sa preko 60 godina da uživaju u vožnji drumaša.

Ja vozim i jedan i drugi bicikl. Specijalku vozim otprilike 10-20% ukupnih vožnji tokom sezone.

Za tvoju konstituciju neće biti lako naći dobar ram jer si dosta visok, ali ako mogu braća Šlek da voze, što ne bi mogao i ti. Probaj, vidi d ali ti odgovora trkački volan, pa ćeš lako promeniti.

Re: Biciklizam

Poslato: 17 Jan 2013, 23:35
od trojanac
Pajo, čestitam. Mene si malo razočarao jer uporno tvrdiš da nećeš C segment, pa onda kupiš Focusa, ali ajde. :kezo:
Obrnućemo neki krug zajedno ove godine.

Re: Biciklizam

Poslato: 18 Jan 2013, 00:07
od Paja
Trojke bar nije classic :mrgreen:

Apropo speijalke. Vozio sam specijalku dobrih desetak tinejdžerskih godina i svestan sam svih prednosti i mana. Specijalka je fantastična, kako je to Starac lepo opisao, na dobrom, proaznom putu, ali je mučenje po beogradskom saobraćaju. Najgori su oni rebrasti odlivi za odvod kiše sa asfalta. Tu ako upadne točak bude veseloooo :) Svaka rupa izbija zube..Upravljivost je drastično lošija.

Ja sam i uzeo bicikl sa namerom da volan menjam odmah. Više mi odgovara taj položaj i mislim da je univerzalniji.

Meni je CC konstrukcija otkrovenje baš zato što u sebi sublimira malu masu specijalke i šire i samim tim udobnije gume i ravan korman (mada mnogi uglavnom voze CC sa sportskim kormanom)