VW Golf VII

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10993
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: VW Golf VII

Post od Uroš S. »

Neko je kacio pre neki dan oglas, 1.4TSI sa 250-260kkm. Ne znam sto mislis da ne moze da predje vecu kilometrazu? Ne mislim milion, ali 300kkm sigurno.

TT post.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: VW Golf VII

Post od dragan »

ja mislim da su to gluposti, bez uvrede ikom...
svakako ce imati kraci radni vek ako ga vozis kao ferari, ali ako ga vozis u skladu sa njegovim mogucnostima i onim za sta je napravljen mislim da moze preci sasvim pristojnu kilometrazu, da ne licitiram...
pa i 2.0tfsi koji se spominje kao primer motora za brzu voznju mozes sahraniti ako ga vozis stalno pun gas, nema nikakve veze to sa konjima pod haubom vec sa konjem za volanom...
Korisnikov avatar
fq400
Reactions:
Postovi: 1458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:59
Garaža: Lancer

Re: VW Golf VII

Post od fq400 »

dragan napisao:ali ako ga vozis u skladu sa njegovim mogucnostima i onim za sta je napravljen mislim da moze preci sasvim pristojnu kilometrazu, da ne licitiram...
Mene zanima uopšteno za malolitražne turbo motore koliko bi to bilo, na primer pola grad/pola auto put, u našim klimatskim uslovima, sa vožnjom na autoputu recimo prosek 140, ne preko 150, muški natovaren (ali ne i pretovaren). Kapiram da gura do 200k bez nekih većih problema.
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: VW Golf VII

Post od Dusan »

2014 Volkswagen Golf R to have 286 hp

Set to become one of the most powerful Golfs ever offered, the model is expected to use a 2.0-liter TSI engine that develops 286 bhp (213 kW) and 280 lb-ft (379 Nm) of torque. It will send power to the ground via a fifth generation Haldex all-wheel drive system - which recently debuted on the Golf 4Motion - that is lighter and more responsive than its predecessor. This should enable models equipped with a dual-clutch transmission to accelerate from 0-100 km/h in roughly 5.0 seconds, before hitting a limited top speed of 250 km/h (155 mph).
Despite the increased performance, the model is expected to be more fuel efficient thanks to the MQB platform and lightweight bodywork. This could enable the hatchback to tip the scales at 1200 kg (2645 lbs) and average 40.4 mpg UK (33.6 mpg US / 7.0 L/100km).
The Volkswagen Golf R could be unveiled at the Frankfurt Motor Show, before being launched in early 2014.

Izvor: worldcarfans.com
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: VW Golf VII

Post od dragan »

@fq400 - uz postovanje kulture voznje turbomotora i kvalitetno odrzavanje, verujem da bi prelazili bar 300.000km bez vecih problema... naravno, u slucaju da nije fabricka serija motora sa problemima kao sto ih je bilo kod ranih serija tsi motora...
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10993
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: VW Golf VII

Post od Uroš S. »

Dobro ali opet pored tih gresaka, zamene propratnih delova, sam motor, klipovi, karike, se ne bi trebali trositi vise nego bilo koji drugi benz. motor. Kada se kaze presao milion km, misli se na to da nije radjena generalna, a neki deo motora je sigurno morao biti zamenjen za tih bar 10 godina za kojih je x auto presao milion. Otkud znam, npr. neka dizna, neki ventil, senzorčić, lambda sonda itd...

TT post.
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

Nije za poredjenje ..ja sam sa 1.6 d u G1 presao 285.000 do rada na karikama koliko se secam bilo je davno -tkz. osvezavanje motora ..prijatelj trentuno na taxi sa daciom logan oko 250 ..bez otvranja motora (zezao ga je brc ),rodjak na mjet 1.3 punto classic gazi 135.000 u dve i po godine takodje taxi(ako je to forsirna voznja)

@Heroj
napisao si kad sam ja mogao sa mercedesom da izdrzim 1000 km moze i on ..mislio sam da se zalis ..ocigledno da sam pogresno protumacio
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: VW Golf VII

Post od Laki021 »

Previse se brine o trajanju savremenih motora. Glavna briga je koliko izvlacenje velike snage iz male zapremenine smaniuje vek motora...

Ali se zaboravlja jedna stvar, koliko su materijali, legure i proces proizvodnje i obrade napredovali zadnjih 10-20god? Zato se ne moze podjednako posmatrati 100ks po litri zapremine pre 20god i danas, savremeni materijali to daleko lakse podnose.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: VW Golf VII

Post od dragan »

+1

i ja ovo uvek kazem kad god se krene u diskusiju o velikoj specificnoj snazi...
Uroš S. napisao:Dobro ali opet pored tih gresaka, zamene propratnih delova, sam motor, klipovi, karike, se ne bi trebali trositi vise nego bilo koji drugi benz. motor. Kada se kaze presao milion km, misli se na to da nije radjena generalna, a neki deo motora je sigurno morao biti zamenjen za tih bar 10 godina za kojih je x auto presao milion. Otkud znam, npr. neka dizna, neki ventil, senzorčić, lambda sonda itd...

TT post.
pa, da, u principu si u pravu, nema kome nece bas nista zameniti 300.000km, ali generalka nece trebati... slazem se :doubleup:
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

paja napisao:Ako zanemarimo činjenicu da je golf sa 85ks predstavljen kao bolid F1 sa tablicama, realno taj motor je dovoljan većini vozača koji svakodnevno voze relaciju kuća posao, jednom godišnje odu na more i eventualno na zimovanje. Onom ko je često na autoputu definitivno nije dovoljan.
Ako nadjes motor koji ima maksimalni obrtni moment od 160 Nm već pri 1.500 o./m-drzi ga do 3500 videces da si u velikoj zabludi ..

vecina jacih motora (na papiru ) 105 ph i sl. sve i da imaju isti max obtr. /160nm ostvaruju ga daleko kasnije sto sve cini voznju vise zahtevnom ..ovaj auto ima izuzetmna medju ubrzanja upravo zbog ibrtnog momenta ne zbog snage koja uopste nije bitna ako moras da stisnes do 2500-3000 hiljade da bi zvukao 160nm..prijatelj koji vozi tdi je uparvo testirao ovaj bazni motor koji je fenomenalan po njemu ..bolji od mnogih "jacih" kod drugih proizvodjaca gde se do te snage stize sa debelim gasom i u visokim obrtajima..dosta deli osobina sa dizelom nema sta.

za autopt je itekako dovoljan jer na 130 km/h tekako je u zoni max obrt. pri160nm sve do 160km/h sto znaci da vuce! da ne govorim o stabilnosti i udobnosti

sto ovaj ostvaruje od 1500-2000 obrtaja (160nm) mnogi sa vise konja su na 80nm Milosdoktorabs je sve dobro rekao
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: VW Golf VII

Post od milosdoktorabs »

paja napisao:Taj motor, ma kakav on bio, sa svojih nepunih 90ks nije pravljen za krstarenja auto-putem. Ne znam šta je sporno u ovom mom stavu. Ići će on, kao što idu i naši Puntići, ali to ne znači da mu je to prirodna sredina za koju je konstruisan. Takav kakav je će biti dobar većini vozača koji nisu svakdnevno na auto-putu i koji kupuju auto za primarno gradsku upotrebu.
Pajo,on se na 140 km/h vrti na 3000 ob pa samim tim i jeste ok za autoput i krstarenje
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: VW Golf VII

Post od Floyd »

Laki021 napisao:Previse se brine o trajanju savremenih motora. Glavna briga je koliko izvlacenje velike snage iz male zapremenine smaniuje vek motora...

Ali se zaboravlja jedna stvar, koliko su materijali, legure i proces proizvodnje i obrade napredovali zadnjih 10-20god? Zato se ne moze podjednako posmatrati 100ks po litri zapremine pre 20god i danas, savremeni materijali to daleko lakse podnose.
:plusone:

Da ponovim, ovaj 1.2 TSI je (na papiru) super motorcic i velika pohvala za VW jer im je to bazni motor.

Da li ce nekom biti dovoljan je relativno i o tome ne bi trebalo da se diskutuje ;)

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: VW Golf VII

Post od Ivan »

Ne mogu da verujem o kakvom se ubrzanju govori sa 1.2tsi 86ks u golfu sa 130 na 160 :kezo: :kezo: :kezo:
Npr. audi-ju a1 za koji sam nasao podatke, a koji je laksi 150kg od golfa 7 je potrebno 20 sekundi da navuce od 130 do 160 i to kada ubrzava prvo u 3oj pa posle u 4oj brzini, pa u 5oj brzini mu je potrebna citava vecnost, a gde je tu tezi golf???

Evo kao primer nenadmasne elasticnosti svemocnog 1.2tsi sa monstruoznih 86ks i to u a1 (150kg laksi od golfa7)
Acceleration in gears:
60-100 km/h IVth or top gear (s):11
80-120 km/h Vth or top gear (s):17.3

Ako njemu treba u 5oj na manjim brzinama gde je manj otpor vetra skoro 20s od 80-120 sta mislite sta se desava kasnije.
Takodje mu je po automobile-cataloge.com potrebno 10ak minuta da dodje do maksimalne brzine od 180kmh tako da je sigurno kao stvoren za 160kmh.

Auto nije los, dobar je ali nije nikakvo cudo tehnike, performansi a kamoli neka prefinjena krstarica. :uf:

p.s. po zeperfsu pise da ne moze ni da postigne 180kmh po gps vec 172, tako da garant vuce kao blesav do 160, prava milina za taj agregat.
Poslednja izmena od Ivan u 13 Feb 2013, 23:16, izmenjeno 1 put ukupno.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

podaci za ubrzanja:

G7-86ks/11.9s

Ford Focus 1.6 105ks 12.3s

Astra 1.4 /100ks ubrzava 14.2s

I 30 99ks 13.2s,

Peu 308 12,7

Ceed 13s
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23529
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: VW Golf VII

Post od Day Walker »

Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Odgovori