VW Golf VII
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Neko je kacio pre neki dan oglas, 1.4TSI sa 250-260kkm. Ne znam sto mislis da ne moze da predje vecu kilometrazu? Ne mislim milion, ali 300kkm sigurno.
TT post.
TT post.
Re: VW Golf VII
ja mislim da su to gluposti, bez uvrede ikom...
svakako ce imati kraci radni vek ako ga vozis kao ferari, ali ako ga vozis u skladu sa njegovim mogucnostima i onim za sta je napravljen mislim da moze preci sasvim pristojnu kilometrazu, da ne licitiram...
pa i 2.0tfsi koji se spominje kao primer motora za brzu voznju mozes sahraniti ako ga vozis stalno pun gas, nema nikakve veze to sa konjima pod haubom vec sa konjem za volanom...
svakako ce imati kraci radni vek ako ga vozis kao ferari, ali ako ga vozis u skladu sa njegovim mogucnostima i onim za sta je napravljen mislim da moze preci sasvim pristojnu kilometrazu, da ne licitiram...
pa i 2.0tfsi koji se spominje kao primer motora za brzu voznju mozes sahraniti ako ga vozis stalno pun gas, nema nikakve veze to sa konjima pod haubom vec sa konjem za volanom...
Re: VW Golf VII
Mene zanima uopšteno za malolitražne turbo motore koliko bi to bilo, na primer pola grad/pola auto put, u našim klimatskim uslovima, sa vožnjom na autoputu recimo prosek 140, ne preko 150, muški natovaren (ali ne i pretovaren). Kapiram da gura do 200k bez nekih većih problema.dragan napisao:ali ako ga vozis u skladu sa njegovim mogucnostima i onim za sta je napravljen mislim da moze preci sasvim pristojnu kilometrazu, da ne licitiram...
Re: VW Golf VII
2014 Volkswagen Golf R to have 286 hp
Set to become one of the most powerful Golfs ever offered, the model is expected to use a 2.0-liter TSI engine that develops 286 bhp (213 kW) and 280 lb-ft (379 Nm) of torque. It will send power to the ground via a fifth generation Haldex all-wheel drive system - which recently debuted on the Golf 4Motion - that is lighter and more responsive than its predecessor. This should enable models equipped with a dual-clutch transmission to accelerate from 0-100 km/h in roughly 5.0 seconds, before hitting a limited top speed of 250 km/h (155 mph).
Despite the increased performance, the model is expected to be more fuel efficient thanks to the MQB platform and lightweight bodywork. This could enable the hatchback to tip the scales at 1200 kg (2645 lbs) and average 40.4 mpg UK (33.6 mpg US / 7.0 L/100km).
The Volkswagen Golf R could be unveiled at the Frankfurt Motor Show, before being launched in early 2014.
Izvor: worldcarfans.com
Set to become one of the most powerful Golfs ever offered, the model is expected to use a 2.0-liter TSI engine that develops 286 bhp (213 kW) and 280 lb-ft (379 Nm) of torque. It will send power to the ground via a fifth generation Haldex all-wheel drive system - which recently debuted on the Golf 4Motion - that is lighter and more responsive than its predecessor. This should enable models equipped with a dual-clutch transmission to accelerate from 0-100 km/h in roughly 5.0 seconds, before hitting a limited top speed of 250 km/h (155 mph).
Despite the increased performance, the model is expected to be more fuel efficient thanks to the MQB platform and lightweight bodywork. This could enable the hatchback to tip the scales at 1200 kg (2645 lbs) and average 40.4 mpg UK (33.6 mpg US / 7.0 L/100km).
The Volkswagen Golf R could be unveiled at the Frankfurt Motor Show, before being launched in early 2014.
Izvor: worldcarfans.com
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: VW Golf VII
@fq400 - uz postovanje kulture voznje turbomotora i kvalitetno odrzavanje, verujem da bi prelazili bar 300.000km bez vecih problema... naravno, u slucaju da nije fabricka serija motora sa problemima kao sto ih je bilo kod ranih serija tsi motora...
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Dobro ali opet pored tih gresaka, zamene propratnih delova, sam motor, klipovi, karike, se ne bi trebali trositi vise nego bilo koji drugi benz. motor. Kada se kaze presao milion km, misli se na to da nije radjena generalna, a neki deo motora je sigurno morao biti zamenjen za tih bar 10 godina za kojih je x auto presao milion. Otkud znam, npr. neka dizna, neki ventil, senzorčić, lambda sonda itd...
TT post.
TT post.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Nije za poredjenje ..ja sam sa 1.6 d u G1 presao 285.000 do rada na karikama koliko se secam bilo je davno -tkz. osvezavanje motora ..prijatelj trentuno na taxi sa daciom logan oko 250 ..bez otvranja motora (zezao ga je brc ),rodjak na mjet 1.3 punto classic gazi 135.000 u dve i po godine takodje taxi(ako je to forsirna voznja)
@Heroj
napisao si kad sam ja mogao sa mercedesom da izdrzim 1000 km moze i on ..mislio sam da se zalis ..ocigledno da sam pogresno protumacio
@Heroj
napisao si kad sam ja mogao sa mercedesom da izdrzim 1000 km moze i on ..mislio sam da se zalis ..ocigledno da sam pogresno protumacio
Re: VW Golf VII
Previse se brine o trajanju savremenih motora. Glavna briga je koliko izvlacenje velike snage iz male zapremenine smaniuje vek motora...
Ali se zaboravlja jedna stvar, koliko su materijali, legure i proces proizvodnje i obrade napredovali zadnjih 10-20god? Zato se ne moze podjednako posmatrati 100ks po litri zapremine pre 20god i danas, savremeni materijali to daleko lakse podnose.
Ali se zaboravlja jedna stvar, koliko su materijali, legure i proces proizvodnje i obrade napredovali zadnjih 10-20god? Zato se ne moze podjednako posmatrati 100ks po litri zapremine pre 20god i danas, savremeni materijali to daleko lakse podnose.
Re: VW Golf VII
+1
i ja ovo uvek kazem kad god se krene u diskusiju o velikoj specificnoj snazi...

i ja ovo uvek kazem kad god se krene u diskusiju o velikoj specificnoj snazi...
pa, da, u principu si u pravu, nema kome nece bas nista zameniti 300.000km, ali generalka nece trebati... slazem seUroš S. napisao:Dobro ali opet pored tih gresaka, zamene propratnih delova, sam motor, klipovi, karike, se ne bi trebali trositi vise nego bilo koji drugi benz. motor. Kada se kaze presao milion km, misli se na to da nije radjena generalna, a neki deo motora je sigurno morao biti zamenjen za tih bar 10 godina za kojih je x auto presao milion. Otkud znam, npr. neka dizna, neki ventil, senzorčić, lambda sonda itd...
TT post.

- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Ako nadjes motor koji ima maksimalni obrtni moment od 160 Nm već pri 1.500 o./m-drzi ga do 3500 videces da si u velikoj zabludi ..paja napisao:Ako zanemarimo činjenicu da je golf sa 85ks predstavljen kao bolid F1 sa tablicama, realno taj motor je dovoljan većini vozača koji svakodnevno voze relaciju kuća posao, jednom godišnje odu na more i eventualno na zimovanje. Onom ko je često na autoputu definitivno nije dovoljan.
vecina jacih motora (na papiru ) 105 ph i sl. sve i da imaju isti max obtr. /160nm ostvaruju ga daleko kasnije sto sve cini voznju vise zahtevnom ..ovaj auto ima izuzetmna medju ubrzanja upravo zbog ibrtnog momenta ne zbog snage koja uopste nije bitna ako moras da stisnes do 2500-3000 hiljade da bi zvukao 160nm..prijatelj koji vozi tdi je uparvo testirao ovaj bazni motor koji je fenomenalan po njemu ..bolji od mnogih "jacih" kod drugih proizvodjaca gde se do te snage stize sa debelim gasom i u visokim obrtajima..dosta deli osobina sa dizelom nema sta.
za autopt je itekako dovoljan jer na 130 km/h tekako je u zoni max obrt. pri160nm sve do 160km/h sto znaci da vuce! da ne govorim o stabilnosti i udobnosti
sto ovaj ostvaruje od 1500-2000 obrtaja (160nm) mnogi sa vise konja su na 80nm Milosdoktorabs je sve dobro rekao
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: VW Golf VII
Pajo,on se na 140 km/h vrti na 3000 ob pa samim tim i jeste ok za autoput i krstarenjepaja napisao:Taj motor, ma kakav on bio, sa svojih nepunih 90ks nije pravljen za krstarenja auto-putem. Ne znam šta je sporno u ovom mom stavu. Ići će on, kao što idu i naši Puntići, ali to ne znači da mu je to prirodna sredina za koju je konstruisan. Takav kakav je će biti dobar većini vozača koji nisu svakdnevno na auto-putu i koji kupuju auto za primarno gradsku upotrebu.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: AW: VW Golf VII
Laki021 napisao:Previse se brine o trajanju savremenih motora. Glavna briga je koliko izvlacenje velike snage iz male zapremenine smaniuje vek motora...
Ali se zaboravlja jedna stvar, koliko su materijali, legure i proces proizvodnje i obrade napredovali zadnjih 10-20god? Zato se ne moze podjednako posmatrati 100ks po litri zapremine pre 20god i danas, savremeni materijali to daleko lakse podnose.

Da ponovim, ovaj 1.2 TSI je (na papiru) super motorcic i velika pohvala za VW jer im je to bazni motor.
Da li ce nekom biti dovoljan je relativno i o tome ne bi trebalo da se diskutuje

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW Golf VII
Ne mogu da verujem o kakvom se ubrzanju govori sa 1.2tsi 86ks u golfu sa 130 na 160
Npr. audi-ju a1 za koji sam nasao podatke, a koji je laksi 150kg od golfa 7 je potrebno 20 sekundi da navuce od 130 do 160 i to kada ubrzava prvo u 3oj pa posle u 4oj brzini, pa u 5oj brzini mu je potrebna citava vecnost, a gde je tu tezi golf???
Evo kao primer nenadmasne elasticnosti svemocnog 1.2tsi sa monstruoznih 86ks i to u a1 (150kg laksi od golfa7)
Acceleration in gears:
60-100 km/h IVth or top gear (s):11
80-120 km/h Vth or top gear (s):17.3
Ako njemu treba u 5oj na manjim brzinama gde je manj otpor vetra skoro 20s od 80-120 sta mislite sta se desava kasnije.
Takodje mu je po automobile-cataloge.com potrebno 10ak minuta da dodje do maksimalne brzine od 180kmh tako da je sigurno kao stvoren za 160kmh.
Auto nije los, dobar je ali nije nikakvo cudo tehnike, performansi a kamoli neka prefinjena krstarica.
p.s. po zeperfsu pise da ne moze ni da postigne 180kmh po gps vec 172, tako da garant vuce kao blesav do 160, prava milina za taj agregat.



Npr. audi-ju a1 za koji sam nasao podatke, a koji je laksi 150kg od golfa 7 je potrebno 20 sekundi da navuce od 130 do 160 i to kada ubrzava prvo u 3oj pa posle u 4oj brzini, pa u 5oj brzini mu je potrebna citava vecnost, a gde je tu tezi golf???
Evo kao primer nenadmasne elasticnosti svemocnog 1.2tsi sa monstruoznih 86ks i to u a1 (150kg laksi od golfa7)
Acceleration in gears:
60-100 km/h IVth or top gear (s):11
80-120 km/h Vth or top gear (s):17.3
Ako njemu treba u 5oj na manjim brzinama gde je manj otpor vetra skoro 20s od 80-120 sta mislite sta se desava kasnije.
Takodje mu je po automobile-cataloge.com potrebno 10ak minuta da dodje do maksimalne brzine od 180kmh tako da je sigurno kao stvoren za 160kmh.
Auto nije los, dobar je ali nije nikakvo cudo tehnike, performansi a kamoli neka prefinjena krstarica.

p.s. po zeperfsu pise da ne moze ni da postigne 180kmh po gps vec 172, tako da garant vuce kao blesav do 160, prava milina za taj agregat.
Poslednja izmena od Ivan u 13 Feb 2013, 23:16, izmenjeno 1 put ukupno.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
podaci za ubrzanja:
G7-86ks/11.9s
Ford Focus 1.6 105ks 12.3s
Astra 1.4 /100ks ubrzava 14.2s
I 30 99ks 13.2s,
Peu 308 12,7
Ceed 13s
G7-86ks/11.9s
Ford Focus 1.6 105ks 12.3s
Astra 1.4 /100ks ubrzava 14.2s
I 30 99ks 13.2s,
Peu 308 12,7
Ceed 13s
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Astra 1.4 100ks - 13,9
http://www.opel.rs/vehicles/salon/putni ... ml#summary
http://www.opel.rs/vehicles/salon/putni ... ml#summary
Brzine idu u H-a !!!



