
Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Mozda je ta gornja kriva EKG vlasnika za vreme merenja snage. 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
I sad da mi neko objasni kakvi to bogovi rade chip u Srbiji... Vec sam pisao o tome da sam pitao Bobo oko chipa za 200 cdi (blue eff. 136ks), i kazu oni podize se 60ks i 100nm, to je samo softverski zakljucan motor, sve ok itd..
Onda sam danima trazio po netu, niko zivi taj motor nije digao da vise od 172ks (obicno ide na 165), tj dobitak od 25-35ks sto je sasvim ocekivano.
Da zanemarimo sto nije samo zakljucan motor, nego pocev od toga sto je singl turbo, pa do drugacijih dizni itd...
Onda sam danima trazio po netu, niko zivi taj motor nije digao da vise od 172ks (obicno ide na 165), tj dobitak od 25-35ks sto je sasvim ocekivano.
Da zanemarimo sto nije samo zakljucan motor, nego pocev od toga sto je singl turbo, pa do drugacijih dizni itd...

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Chip-tuning
Pa da, stavili je kao rezervu, za svaki slučaj, ipak je to premijum.
Re: Chip-tuning
Ne znam sta ti nije jasno... Ne pljuj dok ne isprobas. 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Poslednja izmena od Markoni u 23 Nov 2015, 17:34, izmenjeno 1 put ukupno.
- Uroš S.
- Postovi: 10986
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Pa da, ass to mouth chiptunig 
P8 Lite TT

P8 Lite TT
Re: Chip-tuning
Pa Xeroj ima navijen sa 136 na 193.NexT napisao:I sad da mi neko objasni kakvi to bogovi rade chip u Srbiji... Vec sam pisao o tome da sam pitao Bobo oko chipa za 200 cdi (blue eff. 136ks), i kazu oni podize se 60ks i 100nm, to je samo softverski zakljucan motor, sve ok itd..
Onda sam danima trazio po netu, niko zivi taj motor nije digao da vise od 172ks (obicno ide na 165), tj dobitak od 25-35ks sto je sasvim ocekivano.
Da zanemarimo sto nije samo zakljucan motor, nego pocev od toga sto je singl turbo, pa do drugacijih dizni itd...
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
nex t --- Pa cekaj, jesi li ti radio chip pa nisi dobio rezultat od 200 ili ovako unapred pljujes po ljudima koji rade svoj posao ?
edit-- pretekose me sa pitanjem
edit-- pretekose me sa pitanjem

------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Markoni, sto onda svi zivi na netu dizu na 165?
Nije uopste pitanje da li moze. Moze da se digne verovatno i na 250, pa da se raspadne posle 10 hiljada. I zasto tvrditi da je to isti motor kao 220 CDI... Ako cemo po tome, isti je motor i kao 250 CDI, a nema mnogo veze, sem bloka motora.
To sto neko nesto radi, ne znaci da radi kako treba. Ako mi na pitanje o trajnosti, tj dodatnom naprezanju motora i zasto se cipuje na istu snagu kao 220, odgovori sa "to je isti motor, samo zakljucan", podrazumeva se da je hardverski isti. A nije. Znaci ili ne zna da je drugaciji, ili mu je lakse da kaze da jeste, sto onda vrlo nije ok.
Uopste ne napadam njih, niti branim one sto cipuju na manje, samo da mi neko objasni kako isto trpi sva opterecenja.
Eto, mozes i ti, posto si obicno drveni advokat za chip tuning servis(e).
Nije uopste pitanje da li moze. Moze da se digne verovatno i na 250, pa da se raspadne posle 10 hiljada. I zasto tvrditi da je to isti motor kao 220 CDI... Ako cemo po tome, isti je motor i kao 250 CDI, a nema mnogo veze, sem bloka motora.
Ko pljuje po kome?veljabandit napisao:nex t --- Pa cekaj, jesi li ti radio chip pa nisi dobio rezultat od 200 ili ovako unapred pljujes po ljudima koji rade svoj posao ?
edit-- pretekose me sa pitanjem
To sto neko nesto radi, ne znaci da radi kako treba. Ako mi na pitanje o trajnosti, tj dodatnom naprezanju motora i zasto se cipuje na istu snagu kao 220, odgovori sa "to je isti motor, samo zakljucan", podrazumeva se da je hardverski isti. A nije. Znaci ili ne zna da je drugaciji, ili mu je lakse da kaze da jeste, sto onda vrlo nije ok.
Uopste ne napadam njih, niti branim one sto cipuju na manje, samo da mi neko objasni kako isto trpi sva opterecenja.
Eto, mozes i ti, posto si obicno drveni advokat za chip tuning servis(e).
Heroj ima drugaciji motor. I to mnogo drugaciji.Milos napisao:
Pa Xeroj ima navijen sa 136 na 193.
Re: Chip-tuning
Zar nemaju svi blue efficiency twin scroll turbine? Ne bi turbo, nego jedna turbina, ali twin scroll?
Moj je standardni, pre BE, i dignut je sa 133, na 191ks i sa 247, na 415 Nm.
Sent from my Sony
Moj je standardni, pre BE, i dignut je sa 133, na 191ks i sa 247, na 415 Nm.
Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 23 Nov 2015, 18:02, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
nex t --- Ja nisam niciji drveni advokat a ti imas los nastup...
Ne znam da li si nekada cipovao neki svoj auto i da li si upoznat sa procedurom? Svaki ozbiljan tjuner ce ti detaljno pregledati auto i reći radimo ili ne u zavisnosti od stanja motora... a to sto ti uradi bice u tzv. safe zoni. Ne razumem zasto bi ti sada pametovao da neko nesto ne moze jer neko na netu nije uradio tako?
Ne znam da li si nekada cipovao neki svoj auto i da li si upoznat sa procedurom? Svaki ozbiljan tjuner ce ti detaljno pregledati auto i reći radimo ili ne u zavisnosti od stanja motora... a to sto ti uradi bice u tzv. safe zoni. Ne razumem zasto bi ti sada pametovao da neko nesto ne moze jer neko na netu nije uradio tako?
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Ni meni se ne svidja ta prica generalno, nevezano za konkretnog tjunera, mislim da uglavnom tako obmanjuju ljude da plate chiptuning dovodjenjem u zabludu da je isti kao fabricki jaca verzija.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
200 BE i 200 BT bi bas trebali da budu isti, zato i pitam za twinscroll turbine.
Ovaj moj mislim da nije, ali Mercedes toliko overdone-uje hardverski, da trpi bez problema toliko povecanje, ocigledno, posto mi je auto cipovan vec 60k km, u najgorim normalnim uslovima ekspoloatacije.
Sent from my Sony
Ovaj moj mislim da nije, ali Mercedes toliko overdone-uje hardverski, da trpi bez problema toliko povecanje, ocigledno, posto mi je auto cipovan vec 60k km, u najgorim normalnim uslovima ekspoloatacije.
Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 23 Nov 2015, 18:13, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Ivan napisao:Ni meni se ne svidja ta prica generalno, nevezano za konkretnog tjunera, mislim da uglavnom tako obmanjuju ljude da plate chiptuning dovodjenjem u zabludu da je isti kao fabricki jaca verzija.
Послато са GT-N7100
