
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Izvini, ali to nije normalno razmišljanje. Ne možeš nekome preko noći zabraniti da vozi bez obzira na posledice. Šta ako nekome život zavisi od tog automobila? Ne možeš nikoga osuditi na smrt zbog automobila koji izbaci malo crnog dima. Šta je sa traktorima, kamionima, autobusima? Svim poljoprivrednicima zabraniti da voze traktore iz 80-tih godina (koji naravno dime) i tako ih osuditi na propast?Sve sam već rekao u prethodnom odgovoru, poslednji pasus. Ko god ne može da održava auto ispravnim - ne treba da ga vozi. I niko me ne može ubediti da mora da se vozi baš matori dizel, koji je obično i skuplji u nabavci, čije je održavanje skuplje... od nekog recimo isto tako matorog benzinca koji je bar duplo manji zagađivač. A tome matorom benzincu se stavi recimo plin pa je eto još jeftiniji u vožnji i održavanju od tog dizelaša, a ekološkiji i čišći je jedno 10x. No, bitno da je dizel i troši "4 litre ili manje", to je najvažnije na ovom svetu...
Ako mu život zavisi od auta onda pogotovo treba da ga drži ispravnog. Ne smeta meni purnjanje traktora po njivama ili kamiona na autoputevima, smeta mi čađenje automobila u gradu, u kolonama i na semaforima. Kvalitet vazduha u gradovima nam je jednostavno užasan. Znam, nisu automobili tu najveći zagađivači ali kada potopi gas ispred mene i sve se zacrni a meni to uđe u kabinu, dođe mi da ga sustignem i na sledećem semaforu ga izvučem iz auta... Takve automobile jednostavno treba sistemski eliminisati iz saobraćajaA170T napisao: 25 Nov 2022, 12:24 Izvini, ali to nije normalno razmišljanje. Ne možeš nekome preko noći zabraniti da vozi bez obzira na posledice. Šta ako nekome život zavisi od tog automobila? Ne možeš nikoga osuditi na smrt zbog automobila koji izbaci malo crnog dima. Šta je sa traktorima, kamionima, autobusima? Svim poljoprivrednicima zabraniti da voze traktore iz 80-tih godina (koji naravno dime) i tako ih osuditi na propast?
Narod je psihički puk'o zbog nemaštine i sirotinje, ljudi se bore da sastave mesec sa ovim podivljalim cenama. Svest o ekologiji na balkanu neće postojati još jako dugo, a zadnja stavka na tom spisku će biti auto ekologija.
Ali moraš biti i pošten prema ljudima. Ako on taj auto od oko 1000-1500 evra može da dovede u red za oko 200 evra, kažem, u redu je naterati ga. Sa druge strane, zamisli ti da si kupio sebi neki skup alat za posao, i onda ti neko preko noći kaže da moraš da to nosiš na otpad. Ne bi bilo OK. Ako bi se to i radilo, moralo bi s nekom najavom.Saša napisao: 25 Nov 2022, 14:04 (...) Takve automobile jednostavno treba sistemski eliminisati iz saobraćaja