Nisam shvatio, da li je to samo prilikom parkiranja (da zauzima manje prostora), ili ih može pomerati u letu? Npr. krajevi krila stoje pod nekim uglom kao wingleti tokom leta (za manju potrošnju), ali se recimo prilikom sletanja sa jakim bočnim vetrom skroz isprave, a pri parkiranju skroz "prelome"?
Borbeni avioni namenjenih za nosače aviona uglavnom mogu da "prelome" krila skoro na pola, kako bi zauzimali manje mesta na palubi. Ali jedini za koji znam da je imao ovu vrstu promene geometrije krila tokom leta je bio XB-70 bombarder koji je mogao da leti brzinom od 3 maha:
Poletanje i sletanje: skroz ispravljena krila, srednja brzina - malo savijeni krajevi, velika brzina - skroz prelomljeni krajevi da se smanji efektivna površina krila i poveća stabilnost:
Kad sam bio klinac, za njega je u knjigama pisalo da je "najteži i nabrži" bombarder do tada. Tada šira javnost još nije znala za Tu-160.

On je sada najteži, jeste najbrži serijski bombarder, ali ne toliko brz kao što je bio eksperimentalni XB-70. Tu-160 menja geometriju na drugi način - promenom ugla krila. To je teže za realizaciju (i još teže za kasnije održavanje), ali je primenjeno na više serijskih modela: F-14, MiG-23, Su-24...