Stranica 739 od 826
Re: Biciklizam
Poslato: 30 Jul 2017, 16:34
od A170T
A170T napisao:Opet mi se desio kvar koji najvise prezirem. Krenula da skripi ona osovina na koju se montiraju pedale.

Prosle god krenemo sa ocem da to podmazemo misleci da to lako ide i uspeli smo da totalno rastelujemo menjace, za prednji sam morao pred svaku uzbrdicu da stanem i rucno da spustam lanac a na zadnjem sam imao samo 2-3 brzine. Malo je falilo kupim ceo novi bicikl samo zbog toga.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Resen kvar za 30 din. Stavljen novi prsten sa lagerima.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Re: Biciklizam
Poslato: 10 Avg 2017, 15:01
od Bax
Jedan stvarno star trkac/ turer.
Po nekim detaljima izrade mogao bi da bude proizveden 50ih-60tih godina proslog veka, mozda i ranije.
Oprema je novija s pocetka 70tih, ali nije oprema sa kojom je bicikl bio inicijalno napravljen.
ispod 11kg tezina, japanska mehanika, francuski ram.
Tabulari mu daju poseban smek tokom voznje.
Ne poreterano brz, ne preterano ostar u krivinama, ali zato star jako star, ocigledno je da je bilo napretka u dizajnu ramova u drugoj polovini proslog veka

Re: Biciklizam
Poslato: 11 Avg 2017, 16:37
od methane.master
Sent from mTalk
Re: Biciklizam
Poslato: 13 Avg 2017, 19:45
od mića
Baxe....
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Re: Biciklizam
Poslato: 31 Avg 2017, 12:20
od Bax
Slika je ilustracija mog modela...
Jedan interesantan bicikl.
Kettler Strato 1982 godina, Aero profil alu cevi.
Pionir medju alu ramovima, lepljeni i srafljeni u alu mufove, nije bilo doboljno razvijeno varenje aluminijuma....
Dozivljaj voznje izuzetan, fantasticna udobnost, brz, ali los na krivinama, preveliki flex ima, nije za planine.
Sto se tice trajnosti manje robustan od celika.
Tezina zanimljiva cak 11kg, dakle tezi od uporednog top cro-mo tkaca iz tog vremena, negde poput hi-teen celika
Re: Biciklizam
Poslato: 02 Sep 2017, 02:28
od BAJKER
Drugar moj ga ima, sa originalnim svim delovima i aero bidonom
Prestiz je imati propetog konja na ramu bicikle.
https://www.b92.net/automobili/razno.ph ... id=1299155
Re: Biciklizam
Poslato: 08 Sep 2017, 15:53
od Velja
http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileDa ... 070917.mp4
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Sep 2017, 12:23
od Bax
Napokon sam imao priliku da provozam moderan trkacki Specialised karbonski ram, te mogu da dam neke licne utiske. Doduse imao je ravan volan, gume Maratonke 700x25. Prenos u skladu sa danasnjim standardima.
Ukratko najveci utisak mi je ostavila neudobnost rama, izuzetno je naglasena svaka neravnina na putu, videcu u nekom narenom period da probam neku uporednu voznju da obavim spram starijih ramova...
ALi sad mi je jasno kad ljudi danas insisitiraju na debljim gumam, zarad udobnosti.
Krutost ovog bicikla koju ne dovodim u pitanje, ima nus pojavu, da je amortizacija rama, poprilicno lose resena u samom materijalu i dizajnu.
Jednostavno je bicikl tvrd, iako sam ocekivao da je to reseno bolje.
Udar sa tla, se skoro direktno prenosi na dlanove vozaca preko prednje viljuske i volana.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Sep 2017, 12:41
od nikaragva
Da li je volan karbon?
Kod takvih biciklova i jeste poenta u krutosti, da prenosi svaki delic snage na asfalt, a ne na uvijanje metala
Ne znam da li je moguce da prenos bude samo u jednom smeru

Re: Biciklizam
Poslato: 15 Sep 2017, 12:46
od speedy stikis
+ nije to pravljeno da se vozi po srbistanskim putevi...
Negde sam naisao na statistiku da 25mm nasoram 23mm imaju mnogo bolju odobmnost a da je brzina nesto smesna minimalna razlika u korist 23mm
Na tour-u odavno se vozi 25mm
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Sep 2017, 16:48
od zuzazu
nikaragva napisao: 15 Sep 2017, 12:41
Da li je volan karbon?
Kod takvih biciklova i jeste poenta u krutosti, da prenosi svaki delic snage na asfalt, a ne na uvijanje metala
Ne znam da li je moguce da prenos bude samo u jednom smeru
Zapravo - ne.
Poenta je da bude krut gde treba i mekan gde treba.
I svakako da je moguce kontrolisati lateralno uvijanje rama i rad po vertikali.
Konstruktor rama to postize:
Upotrebom razlicite legure za razlicite cevi u ramu (npr. jedne cevi za viljusku, druge za osnovni trougao rama i trece za zadnji trougao)
Upotrebom ili izbegavanjem upotrebe mufova
Hromovanjem mufova gde je potrebno (muf nije hromovan radi lepote)
Upotrebom ovalizovanih cevi
Dodatnim ukrucenjem na mufu kod BB
Odabirom razlicitih konstrukcija cevi zadnjeg trougla
Karbon i aluminijum je krut pa je krut, i tu nema puno leka....

Re: Biciklizam
Poslato: 16 Sep 2017, 08:16
od nikaragva
Jel neko vozi na tdf danas celik?
Re: Biciklizam
Poslato: 16 Sep 2017, 10:05
od Paja
Voze sportski direktori timova i ostali vozači timskih vozila
Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
Re: Biciklizam
Poslato: 16 Sep 2017, 11:19
od zuzazu
nikaragva napisao: 16 Sep 2017, 08:16
Jel neko vozi na tdf danas celik?
Sa obzirom da su vozaci vezani ugovorom, moraju da voze sta im sponzor da. A daje im ono sto danas - sutra treba da se poturi konzumentima, koji ce vozeci karbon, elektricne menjace, ili sl. misliti da su blizu njihovim idolima.
Kada vozaci prestanu da se takmice, odu kod najboljeg, da im napravi ram po meri (od celika, naravno):
https://www.dario-pegoretti.com/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dario_Pegoretti
Re: Biciklizam
Poslato: 17 Sep 2017, 08:02
od nikaragva
S obzirom da im je svaki gram bitan, nisam siguran da bi neko mogao danas da uzme tdf sa celikom. Mozda gresim.