
VW Golf VII
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- Gaginh0
- Postovi: 9569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: VW Golf VII
Sta fali Golfu? Sta fali GTI-ju? Terajte se otrovi!
Re: AW: VW Golf VII
230 ks je sasvim pristojna snaga za GTI ako se ima u vidu sta GTI predstavlja. Power hungry vozaci na raspolaganju imaju Golf R 
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: AW: VW Golf VII
Sve si rek'oFloyd napisao:230 ks je sasvim pristojna snaga za GTI ako se ima u vidu sta GTI predstavlja. Power hungry vozaci na raspolaganju imaju Golf R
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: VW Golf VII



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: VW Golf VII
Prvi Golf karavan koji lici na nesto. 

Re: VW Golf VII
bice to lubenicar par ekselans 

Re: AW: VW Golf VII
Power hungry imaju Megane RSFloyd napisao:230 ks je sasvim pristojna snaga za GTI ako se ima u vidu sta GTI predstavlja. Power hungry vozaci na raspolaganju imaju Golf R
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2


Juce videh novog Passata karavan u nekoj preprcanoj opremi, crni, zatamnjena stakla malo, sa hrom lajsnama i nekim 18icama, izgleda



Re: VW Golf VII
+1Kuzmanovic napisao:Prvi Golf karavan koji lici na nesto.
Re: VW Golf VII
Kuzmanovic napisao:Prvi Golf karavan koji lici na nesto.

-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: VW Golf VII
Posle Golfa 1.2 tsi u baznom paketu,imao sam priliku da provozam i baznog novog civica sa 1.4 motorom.
Dizajn me je ostavio bez teksta,dopada mi se kao i iskoristljivost prostora.
Ali iznecu i neke svoje zamerke.Sedista su odlicno profolisana ali je sedalni deo za moje potrebe kratak ( 190 cm ) pa imam utisak da bise umorio pri duzim putovanjima jer su "noge u vazduhu".Motor je tih i sto se potentnosti tice mogu da kazem da pokazuje iste performanse kao VW 1.2 tsi od 86 ks.
Auto je iznenadjujuce udoban a materijali u kabini su ok ali je na pojedinim mestima koriscena tvrda i jeftina plastika.Sve je uklopljeno dobro.
Na karaju sta reci ipak VW sa 7 generacijom Golfa TATA u ovoj klasi.Honda mu se priblizila ali ga nemoze ugroziti.
Izbor izmedju ova dva bi bio Golf.Zvucna izolacija u Golfu je bez premca.
Motor je glasniji u odnosu na Golfa i javlja se reskim i sportski zvukom na visokom obrtajima.Prosecna potrosnja prilikom voznje auto put,grad je bila 8.2 l.Na 120 km/h se u 6-oj vrti na nekih malo vise od 2500 ob.
Gas prima bez cimanja i kada je automobil u 6-oj a brzina 50 km/h,dakle nema stucanja.
Razlika izmedju tsi i ohondinog benzinaca je u nacinu oslobadajnja snage a kod Golfa je to kontinuranao dok kod Hodne snagu osetite tek od 4000 obrtaja.
Ovo je ubedljivo najbolji civic do sada.
U cenovnom rangu oba automobila su bez prave konkurencije.
Nijednom ni drugom u osnovnim paketima se nema sta zameriti ali kod Honde dobijate alu felne a kod Golfa touch screen info mp 3 radio uredjaj.
Inace civic serijski dolazi sa 205 55 16 a Golf sa 195 65 15.
Dizajn me je ostavio bez teksta,dopada mi se kao i iskoristljivost prostora.
Ali iznecu i neke svoje zamerke.Sedista su odlicno profolisana ali je sedalni deo za moje potrebe kratak ( 190 cm ) pa imam utisak da bise umorio pri duzim putovanjima jer su "noge u vazduhu".Motor je tih i sto se potentnosti tice mogu da kazem da pokazuje iste performanse kao VW 1.2 tsi od 86 ks.
Auto je iznenadjujuce udoban a materijali u kabini su ok ali je na pojedinim mestima koriscena tvrda i jeftina plastika.Sve je uklopljeno dobro.
Na karaju sta reci ipak VW sa 7 generacijom Golfa TATA u ovoj klasi.Honda mu se priblizila ali ga nemoze ugroziti.
Izbor izmedju ova dva bi bio Golf.Zvucna izolacija u Golfu je bez premca.
Motor je glasniji u odnosu na Golfa i javlja se reskim i sportski zvukom na visokom obrtajima.Prosecna potrosnja prilikom voznje auto put,grad je bila 8.2 l.Na 120 km/h se u 6-oj vrti na nekih malo vise od 2500 ob.
Gas prima bez cimanja i kada je automobil u 6-oj a brzina 50 km/h,dakle nema stucanja.
Razlika izmedju tsi i ohondinog benzinaca je u nacinu oslobadajnja snage a kod Golfa je to kontinuranao dok kod Hodne snagu osetite tek od 4000 obrtaja.
Ovo je ubedljivo najbolji civic do sada.
U cenovnom rangu oba automobila su bez prave konkurencije.
Nijednom ni drugom u osnovnim paketima se nema sta zameriti ali kod Honde dobijate alu felne a kod Golfa touch screen info mp 3 radio uredjaj.
Inace civic serijski dolazi sa 205 55 16 a Golf sa 195 65 15.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd