
Chip-tuning
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Ja sam isto protiv čipovanja


------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning

Re: Chip-tuning
Ok je tuning ali samo ako uključuje ozbiljnu "hardversku" modifikaciju. To što neki priučeni ćuner za 300 evra diže snagu 80% je smešno.
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Stage 1 podrazumeva remap, dakle bez hardverskih izmena, al ne verujem da neko nudi 80% za tu fazu?? Ja sam dobio 30% uz stage 2... sa izmerenih 230 na 296.
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Kolega sa foruma je digao 316d sa 116 na 190. Nije 80% ali je svakako preko 60.
Re: Chip-tuning
Pa kada nisu imali drugu opciju - odnosno mogli su manje ali su me ubedili da to niko ne radi i da nema potrebe
Mom kolegi su kod mercedes dilera za njegov vito 2013 godiste nudili da isporuce (novog kupio kod njih) cipovan auto sa 150 na 210 ks, i trazili mu nekih 800eur-a,a on nije hteo da da toliko (na auto od 50.000eur-a
) i otisao kod drugog tunera za 450eur-a koji isto daje (preuzima) fabricku garanciju (sto je standardno u NL). Inace garanciju sa mehanikom je ipak odradio kod mercedes dilera iako su pokusali da ga zezaju (kocnice i menjac problemi - jako rasprostranjeno za taj model to godiste)


Re: Chip-tuning
Koliko sam gledao ti motori u 316d i 318d su isti ili 99% isti. Kod 316d je smanjena snaga namerno zbog manje potrosnje i emisije co2 i naravno da se razdvoje modeli. Tako da je prava snaga u 318d a to je 143hp. Posle cipa oba motora se dizu na identicnih 190hp. Sto je zaparavo realnih 30% a ne 60. 320d cipuju na 220hp sto je 20%. Ja ne bi imao m...a da dignem samo remapom za 100hp vise ko sto je Floyd slao onaj link. Jedino ako taj servis daje pisanu garanciju jos 100k km sto je malo verovatno. I posle toga je obavezno menjanje kocnica i izduvnog sistema.
Konkretno za ovaj motor iz 320i je dovoljno 240hp. Taman dovoljno povecanje 25-30% dovoljno bezbedno i obrtni moment od 440nm i vise nego dovoljno za bezbedna preticanja i ubrzanja.
Neke motore je greota ne cipovati jednostavno
Dok kod nekih se radi hira radi zbog zezanja a ne zbog potrebe
Konkretno za ovaj motor iz 320i je dovoljno 240hp. Taman dovoljno povecanje 25-30% dovoljno bezbedno i obrtni moment od 440nm i vise nego dovoljno za bezbedna preticanja i ubrzanja.
Neke motore je greota ne cipovati jednostavno

Re: Chip-tuning
Nemas potrebu ni 320i da cipujes.
Ide brze od mog automobila, koji je brzi od 80% automobila u Srbiji.
Vecina cipova motora od preko 150ks je hir i zelja za boljim performansama, a ne subjektivna potreba.
Sent from my Sony
Ide brze od mog automobila, koji je brzi od 80% automobila u Srbiji.
Vecina cipova motora od preko 150ks je hir i zelja za boljim performansama, a ne subjektivna potreba.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Meni nije jasno zasto niko cipuje ovaj moj motor
Re: Chip-tuning
Ma to se ovaj moj ortak lozi. Nije preka potreba naravno. A i cipovao ili ne 99% vremena nece osetiti ni 20% snage. Jedino najvise dobija u medjuubrzanjima zbog prilicno veceg obrtnog momenta kod preticanja. Ipak novi turbo benzinci imaju veceg potencijala za tjuning od dizelasa. Cak i 316i remapom ide preko 200hp i kazu da je zahvalan motor za cip tjuning
Re: Chip-tuning
U 95% situacija nećeš osetiti da ti nedostaje snaga u autu koji ima 200 ks. Ako ne voziš po autobanu, nećeš osetiti nikad. Današnji automobili sa 200-220 ks idu do 100 za manje od 7s što je i više nego dovoljno. Slažem se da je sve preko hir a na pojedincu je da odluči koliko mu znači da hir plati 50-100% više.Xepoj87 napisao:Nemas potrebu ni 320i da cipujes.
Ide brze od mog automobila, koji je brzi od 80% automobila u Srbiji.
Vecina cipova motora od preko 150ks je hir i zelja za boljim performansama, a ne subjektivna potreba.
Sent from my Sony
Re: Chip-tuning
Naravno. Apsolutno se slazem. Cak su i za autoban dovoljo 200hp. Naravno ako ne juris 300. Najvaznija snaga je kos malo rizicnijih preticanja gde treba sto pre da se izvuces i treba ti veci obrtni momenat. Tu moze jedino da se primeti razlika sa chipom. Ja svakao kad bi uzeo turbo benzinca ili dizela ne bi ga cipovao bar godinu, dve. Mozda posle kad pozelim neko osvezenje da ne bi morao da kupujem jaci auto pa da ga malo.osvezim i poguram. Ali mozda i ne bi kad bi shvatio da nemam potrebe za vecom snagom
- Ji 4Tze
- Postovi: 8223
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
ček, sad Nm više nisu nikom bitni, samo ks? 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Chip-tuning
Jel to prozivas atmosferce?
Svako ima svojih prednosti i nedostataka ali turbo benzinci najnovije generacije imaju vise prednosti nego nedostataka i nemaju mnogo toga zajednickog sa onima od pre 20 god.
Jednostavno je doslo vreme za smenu generacija a atmosverci su nazalost zreli za penziju...

Jednostavno je doslo vreme za smenu generacija a atmosverci su nazalost zreli za penziju...