F16 je fly-by-wire avion. Isto kao i, recimo Airbus.
Njihove komande leta se ne ponasaju normalno, kao kod obicnog, standardnog aviona - recimo Cessne ili Boeinga.
F16 ima "zakone" i "podzakone" komandi leta koje je cesto tesko razumeti coveku koji ne leti bas taj tip aviona.
Uglavnom, F16 ne dozvoljava avionu manevar preko odredjenog broja G. Tada se aktiviraju sistemi protekcije.
Elem, avion je moze biti usao u mod da ne dozvoli prevelik G, a da li se pilot u takvim momentima setio da bajpasuje sistem ili se vec onesvestio pre toga, pitanje je.
Uglavnom, definitivno nizak manevar.
Ratna tehnika
Razne teme, pitanja, iskustva
Idi na
- Naši automobili i druženja
- ↳ Dobrodošlica
- Klub Garaža
- ↳ Informacije o klubu i aktivnostima kluba
- ↳ GARAŽA testovi
- Automobili
- ↳ Auto-katalog
- ↳ Noviteti
- ↳ Retro garaža
- ↳ Test vožnje
- ↳ Kupovina
- ↳ Servis i održavanje
- ↳ Gume i felne
- ↳ Oprema i modifikacije
- ↳ Goriva i ulja
- ↳ Autogas
- ↳ Zaštita od krađe
- ↳ Tehnika
- ↳ Uradi sam
- Ostalo
- ↳ Ostala vozila
- ↳ Motocikli
- ↳ Auto-sport
- Saobraćaj
- ↳ Bezbednost
- ↳ Informacije
- ↳ Turizam
- Off Topic
- ↳ Kafe Garaža
- ↳ Humor
- Oglasi
- ↳ Prodaja automobila
- ↳ Delovi
- ↳ Ostalo
- Prijatelji foruma
- ↳ Klubovi, forumi, blogovi...
- ↳ Honda Club Serbia
- ↳ Fiat Lancia Club Serbia
- ↳ Trio Driver Blog
- ↳ BMW Fan Club
- ↳ bud3.net
- ↳ TOYOTA club Serbia
- ↳ Chevrolet Forum Serbia
- ↳ Peugeot Klub Srbija
- ↳ Deloovi
- ↳ UNO - Vulkanizerski servis, prodaja guma, centriranje trapa
- ↳ TRIO motors i TRIO servis - Prodaja delova i servis automobila
- ↳ Dmotion - Sajt za automobilizam, motociklizam i nautiku
- ↳ AUTO DELOVI – AUTOSPAS
- ↳ Alpros Auto - Ovlašćeni prodavac i serviser Škoda automobila