1000 zašto - 1000 zato!
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A ko mu je "zabranio" da ide vise od toga ? I ko to kontrolise ?
- Gaginh0
- Postovi: 9547
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa imas tahograf i zaustavi te pandur i trazi ti da pogleda, ako negde vidi da si vozio preko 80 pise ti kaznu.
Mada je sad to modernizovanije, ne znam kako sad ide.
http://zdenkobajo.blog.rs/gallery/13652 ... hograf.jpg
Mada je sad to modernizovanije, ne znam kako sad ide.
http://zdenkobajo.blog.rs/gallery/13652 ... hograf.jpg
Poslednja izmena od Gaginh0 u 07 Maj 2013, 23:43, izmenjeno 1 put ukupno.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Policija pregledom tahografa
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Novi snimaju na kartice.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa ZOBS mu je zabranio. Piše koja je max. dozvoljena brzina za određene vrste vozila. Kontroliše isti onaj ko kontroliše i ostale odredbe ZOBS-a.Ogi napisao:A ko mu je "zabranio" da ide vise od toga ? I ko to kontrolise ?

Više nalepnica je valjda za različite kategorije puteva (auto-put, put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, običan put), ali se ovog dela ne sećam baš najbolje.
Ђенерал Јанковић
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Misliš da je njemu na regionalnom 60, a na autoputu 80?
Mislio sam da mu je na svim 80 plafon, možda grešim.
Imaš i nalepnice 100. Na autobusima, valjda za autoput.
Mislio sam da mu je na svim 80 plafon, možda grešim.
Imaš i nalepnice 100. Na autobusima, valjda za autoput.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15352
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nikaragva je u pravu.
Autobusi i teretnjaci do 7,5t imaju ogranicenje od 80km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 100km/h
Autobusi koji prevoze decu, zglobovi, kao i teretnjaci preko 7,5t ili sa prikolicom imaju ogranicenje od 70km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 80km/h
Zanimljivo je da ova vozila, proizvedena ili prvi put registrovana posle donosenja ZOBSa, moraju imati limiter brzine, koji im ne dozvoljava kretanje brze od 10km/h vise od max ogranicenja. To bi znacilo i da van (teretni) automobili moraju biti limitirani na 110km/h.
Autobusi i teretnjaci do 7,5t imaju ogranicenje od 80km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 100km/h
Autobusi koji prevoze decu, zglobovi, kao i teretnjaci preko 7,5t ili sa prikolicom imaju ogranicenje od 70km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 80km/h
Zanimljivo je da ova vozila, proizvedena ili prvi put registrovana posle donosenja ZOBSa, moraju imati limiter brzine, koji im ne dozvoljava kretanje brze od 10km/h vise od max ogranicenja. To bi znacilo i da van (teretni) automobili moraju biti limitirani na 110km/h.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Osim kad lasta vozi decu na ekskurziju, pa VDL gaze 110 na auto-putu (licno se uverio u to)pedja napisao: Autobusi koji prevoze decu, zglobovi, kao i teretnjaci preko 7,5t ili sa prikolicom imaju ogranicenje od 70km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 80km/h

Inace, svi turisticki autobusi gaze 100 (ili preko) na auto-putu, nebitno da li voze decu ili penzionere.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kad sam išao na matursku ekskurziju šofer Fudeksa u 3 meseca staroj Setri mi je rekao da svi busevi tog tipa i namene imaju fabričku blokadu na 100.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Lasta skidala blokade. To je bilo pree 4 godine na VDL Berkhof, cim su ih dobili.
Skoro sam isto cuo pricu da su nesto cackali sa novim autobusima kad su ih terali iz fabrike, platili nekoliko hiljada evra kaznu za prekoracenje zbog celog konvoja.
Skoro sam isto cuo pricu da su nesto cackali sa novim autobusima kad su ih terali iz fabrike, platili nekoliko hiljada evra kaznu za prekoracenje zbog celog konvoja.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15352
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Malopre ukljucih GPS na telefonu, kada sam usao u bus - gradski, zglob, ogranicenje 50
Na Pancevackom je vrlo brzo dosao do 68km/h, da bi posle stagnirao sa ubrzanjem, usled guzve na mostu
Autobus je stariji Ikarbus, ali malo osvezen unutra. Posle kao kontrole, tahograf... I sa novijom Lastom (95) je lik po Zrenjanincu vozio 70, bez da pusta mobilni iz ruke.
Znam, nije to nista cudno, umeju oni i brze (pogotovo nekada legendarni "vampirac", tj nocni 101, dok je liniju odrzavao GSP).

Na Pancevackom je vrlo brzo dosao do 68km/h, da bi posle stagnirao sa ubrzanjem, usled guzve na mostu
Autobus je stariji Ikarbus, ali malo osvezen unutra. Posle kao kontrole, tahograf... I sa novijom Lastom (95) je lik po Zrenjanincu vozio 70, bez da pusta mobilni iz ruke.
Znam, nije to nista cudno, umeju oni i brze (pogotovo nekada legendarni "vampirac", tj nocni 101, dok je liniju odrzavao GSP).
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nije ti dobro bazdaren GPS 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Te cipuju 
