Kočione pločice
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočione pločice
Jesi uzeo ATE original sa hologramom ili?
Re: Kočione pločice
Na starom Z10, Ate, isto posle 15.000km zamenjene...
Uzete u Masco.
Uzete u Masco.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočione pločice
Auh,pa puntici ko da su 2.5V6 i 1500kg a ne 1.1 i 900-950:glavomuzid:
Drugari voze ATE na golfu 3 45k km,pezou 206 1.6 35k km...ja nekih 7k km i nista :trljamoci:
Drugari voze ATE na golfu 3 45k km,pezou 206 1.6 35k km...ja nekih 7k km i nista :trljamoci:
Re: Kočione pločice
Nisu Puntici V6, nego su ATE za njih njesra...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kočione pločice
Možda i nisu original, nego neki falš. Ja sam na drugi auto stavio ATE, perfektne su. Diskovi na Stilu već dve godine nemaju tačkicu rđe, prelepo kad su na njemu letnje alu felne. U oba slučaja ih je nabavljao servis u moje ime, nisam ja kupovao.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
Re: Kočione pločice
Ja uzeo u MASSu, dakle od uvoznika... Pre ce biti da "ne leze" Z10...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočione pločice
MoguceBax napisao:Nisu Puntici V6, nego su ATE za njih njesra...

Ja sam samovent GSI diskove uzeo u Mass-u a plocice na ebay de.
Re: Kočione pločice
Ili ne leže za te diskove. Na Stilu ATE disk+pločice se pokazalo vrh, međutim toliko dugo im je trebalo da počnu da koče kako treba da sam hteo da ih vratim servisu i uzmem pare nazad. Bio sam na reklamaciji, otišli na tehnički i bilo je sve OK. Nisu htele da koče hladne nikako, a kako sam Stila mahom vozio po gradu dva meseca me je oblivao hladan znoj dok nisu legle.
Sad ubivaju, sila kočenja na papučici je merilo savršenstva (po mom ukusu). Na Alfi je slično, ali za nijansu previše meko (ATE+TextarPro). Verovatno su diskovi jako mekani, legle su posle 2km, bukvalno. U oba slučaja prezadovoljan.
Tapatalk HD
Sad ubivaju, sila kočenja na papučici je merilo savršenstva (po mom ukusu). Na Alfi je slično, ali za nijansu previše meko (ATE+TextarPro). Verovatno su diskovi jako mekani, legle su posle 2km, bukvalno. U oba slučaja prezadovoljan.

Tapatalk HD
Re: Kočione pločice
Punto bez ABSa u svakodnevnoj vožnji koči samo prednjim točkovima, doboši pozadi se aktiviraju tek pri izuzetno snažnom stiskanju pedale kočnice i tad deluju sa max četvrtinom ukupne kočione sile...Puzo81 napisao:Auh,pa puntici ko da su 2.5V6 i 1500kg a ne 1.1 i 900-950
- pierre
- Postovi: 106
- Pridružio se: 18 Feb 2012, 09:54
- Garaža: Fiat Punto 1.2
- Lokacija: Požarevac
- Kontakt:
Re: Kočione pločice
@nixa I nisu TRW pločice puno skuplje od konkurencije 1500 par, a konkurencija 1200 - 1300. Ali zato paknovi ubijaju, TRW su 3800, a konkurencija oko 2500. Za tu cenu pločice i ne moraju da traju dugo, neka traju 2 godine (u mom slučaju to je oko 12 - 13000km) i ja zadovoljan. Samo da ne škripe i da dobro koče.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kočione pločice
Pa bas ne bi trebalo tako da radi. Pri malim intenzitetima kocenja prednje i zadnje bi trebalo da koce skoro identicnom silom, a sto je veci internzitet to veca sila treba da bude na prednjim tockovima.mr.Big napisao: Punto bez ABSa u svakodnevnoj vožnji koči samo prednjim točkovima, doboši pozadi se aktiviraju tek pri izuzetno snažnom stiskanju pedale kočnice i tad deluju sa max četvrtinom ukupne kočione sile...


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočione pločice
Originalne na Classicu su marke Bosch...Bax napisao:Nisu Puntici V6, nego su ATE za njih njesra...
Moj koči odlično i pored toga što nema ABS. Nemam nikakvih zamerki... Tehnički pregled takođe prošao bez ikakvih problema prošli put...
Re: Kočione pločice
Dobro naštelovan sistem itekako ima koristi od kočione sile na zadnjoj osovini. Može to mehanički dobro da se napravi, uz korekciju opterećenja na zadnjoj osovini (negde na vešanju može biti poluga). U svakom slučaju ABS/EBD je zakon, EBD pogotovo u sprezi sa senzorima za ESP (VDC), jer nema glup sistem sa zarezima na glavčini, već pomoću senzora magnetne faze unutar ležaja tačno zna položaj svakog točka. Kod naprednih sistema računa ne samo opterećenje po točku nezavisno, nego zna položaj volana, sile po svim osama, itd...
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočione pločice
Katastrofamr.Big napisao:Punto bez ABSa u svakodnevnoj vožnji koči samo prednjim točkovima, doboši pozadi se aktiviraju tek pri izuzetno snažnom stiskanju pedale kočnice i tad deluju sa max četvrtinom ukupne kočione sile...Puzo81 napisao:Auh,pa puntici ko da su 2.5V6 i 1500kg a ne 1.1 i 900-950

Re: Kočione pločice
@dragvorl
Apsolutno si u pravu. Već sam kukao po forumu na FAS i ove naše zbog ovog bezočnog i bahatog obogaljenja kragujevačkog Punta u verziji bez ABSa. Ne bih da se ponavljam i gušim...
Apsolutno si u pravu. Već sam kukao po forumu na FAS i ove naše zbog ovog bezočnog i bahatog obogaljenja kragujevačkog Punta u verziji bez ABSa. Ne bih da se ponavljam i gušim...