Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Paja »

:kezo: :kezo: :kezo:
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Ogi »

Ja sam ovde najnormalniji. Jedini sam koji voli sve automobile. :loool:
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo »

Day Walker napisao:Ne znam odakle oni uzimaju podatke ali su im prilicno netacni, bar sto se tice Astre.
Nacionalnaklasa je super jer meri realne uslove a ne mambodzambo kerefeke iz kataloga.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan »

Podaci na zeperfs su dobijeni kao srednje vrednosti najcesce veceg broja testova, ponekad i vise od desetak, i cesto je opseg dobijeenih vrednosti prilicno veliki... Nemojte uzeti duel nego idite na opciju battle pa cete videti...
Sto se ovoga tice, auris nije postigao nikakav revolucionaran rezultat, nije los, ali uzevsi u obzit snagu i momenat, ocekivano slabiji od honde i nesto bolji od megana sa 110ks...
Turbaci su ocekivano slabi na malim obrtajima...
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo »

Samo imaj na umu da je ovo telemetrija starog Aurisa.

Novi ima i osvezeni motor (povecana kompresija i neke komponente su izmenjene kao i Valvematic sistem) a i laksi je auto, sto znaci da ce rezultati biti bolji sigurno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od nuk »

Ogi napisao:Ja sam ovde najnormalniji. Jedini sam koji voli sve automobile. :loool:
:kezo: :kezo: najnormalniji kazes :)

I necemo da preterujemo, dosta je i jedan ljubitelj pardon, i mnogo :D


sent from my phone using the fingers
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan »

cozmo napisao:Samo imaj na umu da je ovo telemetrija starog Aurisa.

Novi ima i osvezeni motor (povecana kompresija i neke komponente su izmenjene kao i Valvematic sistem) a i laksi je auto, sto znaci da ce rezultati biti bolji sigurno.
Slazem se, bice bolji ali pitanje je koliko... Sigurno ne za klasu, posto pretpostavljam da su neki stepeni prenosa posebno najvisi produzeni na konto manje tezine sto bi delom objasnilo osetno manju potrosnju...

Ps. Videh podatke za megana 1.6, ako on ide 13:5s do stotke ja.cu da ga.poledem sa svr rezervnim tockom :kezo:
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo »

1.6 atmo motor je ustvari mnogo kompromisa u jednom.

U sustini su nit smrdi - nit mirise. Dok su automobili laksi, 1.6 je bio "masina", kako su krenule ECO norme i veca tezina vozila, postali su veoma komplikovani za podesavanje a da ponude performanse.

Pogotovo se to oseti kod Astre H ili Cruzea ili Megana. Jako su spori i trose dosta.

Ili recimo Nissan Qashqai 1.6. Na papiru onako, u realnosti je solidno los.

GDI ili Valvematic su ipak doneli neka poboljsanja, ali mislim da ce morati da se u sledecim verzijama ide na turbo motore.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan »

astru nisam vozio pa ne mogu da pricam, ali ako je megan 1.6 tebi "jako spor" a tvoja korola je raketa na tockovima koja povlaci u svim brzinama i svim rezimima voznje, ja ostajem bez reci :opustanje:
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo »

Mislio sam u odnosu na 1.6 motore tipa GDI i VVT-i (ili recimo kao trojketov 1.6 u Hondi).

Nisam mislio u odnosu na moj auto.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan »

i opelov i renoov ( kao i fordov 1.6 ) su vec neko vreme prepusteni sami sebi, bez nekog usavrsavanja, i znatno slabije konjaze...svi ovi proizvodjaci, i jos neki, posebno ovi iz vauvau koncerna, vec neko vreme nude savremenije agregate koji menjaju ove o kojima pricamo. posto japanci beze od toga, normalno je da su nastavili sa usavrsavanjem i podizanjem performansi svojih atmosferaca, jer je to neminovno...
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Ji 4Tze »

Prepušteni, zastareli. Pa VVT na japancima je generaciju-dve ispred evropljana, mislim na Toyotu i naravno Hondu - to im i daje lufta da prave efikasne atmosferce, samo ne znam dokle će :)
To što neki agregat ima turbinu, trenutno ne znači da je savremeniji od ovih drugih.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Uroš S. »

Turbina ne ali direktno ubrizgavanje, ona uljna pumpa kod Renoa, novi varijabilni razvod ventila na EA211 motorima, onomad Twincharger, ACT iskljucivanje cilindara... Ne bih rekao da su bas dve generacije iza.

TT post.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan »

Ji 4Tze napisao:Prepušteni, zastareli. Pa VVT na japancima je generaciju-dve ispred evropljana, mislim na Toyotu i naravno Hondu - to im i daje lufta da prave efikasne atmosferce, samo ne znam dokle će :)
To što neki agregat ima turbinu, trenutno ne znači da je savremeniji od ovih drugih.
slazem se, motori su imali turbinu i pre par decenija pa ih to nije cinilo savremenim... savremenim ih izmedju ostalih cine i ove pobrojane stvari, i druge...

atmosferske motore ce pre ili kasnije ubiti eko norme, to smo vec pisali, prvo stradaju visokoperformantni motori, pa onda i ostali redom... novi civic type r dobija turbo, to je vec gotovo 100 posto sigurno...

verujem da i trzisni zivot ovog vvti motora o kojem je tema , u ovakvom obliku nece biti duzi od 4-5 godina...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od starac vujadin »

Japanci s više okrenuti hibridima i u to ulažu pare i zato "cede" atmosferce još uvek jer neće da ulažu mnogo u turbo. I to ima rezona jer su ti motori manje više odlični i upareni sa odličnim menjačima, pa još mogu da se nose sa konkurencijom. Yaris već tri generacije vuče iste motore...

Twincharger je preskup i prekomplikovan...a i nije ništa novo.
Isključivanje cilindara na malim rednim motorima je prekomplikovano i ne donosi nikakvu uštedu.
Odgovori