Nije Amarok lider, ima 400 Nm u twinturbo verziji. Lider u 4cyl verziji ce biti Mitsubishi, kad se pojavi sa novim motorom. Za sada Isuzu i VW imaju 400 Nm, 375 Nm ima Ranger, Toyota 343 Nm..
Svi pikapovi su registrovani kao teretna vozila sa 1000 kg nosivosti, tako da imaju registraciju od 18-20k dinara.
Amarok je vise sminka, jer recimo njegov automatski menjac je DSG, tecnije ide od klasicnih automatika, ali je podjednako osetljiv kao i njegova putnicka verzija. I glavni dokaz je da sa automatikom ne moze da se poruci sa reduktorom, vec iskljucivo kao 4motion, jer menjac nije dovoljno robustan da izdrzi, samo manuelni.
Ujedno, Amarok je prvi samostalno razvijeni pikap od VW, i ima jos da uci. Prednost Amaroka je siroka servisna mreza, odlicni uslovi finansiranja, srpska ljubav prema VW (i lopovima isto drag), kvalitet same izrade (u unutransosti stvarno je najbolje uradjen sto se tice kvaliteta).
Oni se zaklinju u taj motor, no 2.0 nasviran cemo da vidimo koliko ce da traje ako se i iole arci u offroadu, vuci tereta i nosenju istog, KAD PRODJE GARANCIJA.
Ipak, obrtni momenat i trajnost se dobija iz veceg motora, 3.0 je idealan, ali trosi vise, i zagadjuje vise...
Medjutim, kad se pogleda na njivama, offroadu i putu, jasno je da Amarok uzimaju kao alternativu Tuaregu, stave canopy i koriste poreske olaskice.
Nijedan nisam video na njivi, niti ga poljoprivrednici cene, jedini koji ga teraju je Matijevic, u jednom preduzecu, a razlog je sto ga je dobio za toliko smesnu cifru, da je grehota ne uzeti..

To je najvise putnicki auto medju pikapovima..Sto se tice robustnosti, Isuzu, Toyota jednaki, malo ispod Mitsubishi, cak i Nissan (samo se kvari), dok su Ranger i Amarok vise priblizniji putnickim kolima (tako su i nastali), nego pikapu. Fordov f150 je skorz druga prica.