Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od TheWickerMan »

Day Walker napisao:
Termostat ne moze da dovede do ostecenja motora jer motor ne moze ni da postigne dovoljnu temperaturu tj radnu temperaturu.
Može termostat da ostane u zatvorenom položaju i onda može doći do oštećenja motora. To se jako retko dešava ali je moguće. Ne pričam o Opelu konkretno nego uopšteno.

sent from LG 4X HD frižider using TapaTalk2
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od Day Walker »

Moguca je i drvena pec :P
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od TheWickerMan »

E to bi voleo da vidim :D

sent from LG 4X HD frižider using TapaTalk2
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Reactions:
Postovi: 7787
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od DukeNS »

Day Walker napisao:Koji paket opreme kod nas?
2010. je bio samo 2.0 u AT opremi

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Moguce, mislio sam da govoris uopsteno, jer je generacija trojke kao moja isla uz manuelni sa tim motorom...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od nikaragva »

Ja vozio 2009to godiste sa tim motorom i manuelnim menjacem.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od Day Walker »

O kojoj ti generaciji pricas? Imam utisak da svi mislimo na razlicitu..
Ja pricam o ovoj
Slika
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-201

Post od dag81 »

starac vujadin napisao:
a ono što sam pročitao za limariju da je tanka i da se ugiba ispod prstiju na pritisak nema veze sa životom koliko sam uspeo da prepipam ( a da neko ne pripuca sa prozora ) sasvim solidna čvrstina, tipa micubišija, mislim da punto ima tanju limariju.
Ovo je mana samo za trećerazredne limare u Srbiji koji to ne znaju da popravljaju, pa šire glupe priče, a inače se svuda računa kao prednost, ne kao mana. Tanak lim je prednost!
Bolje zvoni na kisi, jel?
I kad pada sitan grad da se lakse ulubi?
Ili da se ulubi cim ti neko pipne vrata?
Da je prednost nemci bi imali tanki lim, bar trojka.

Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od Grujic »

Jedina prednost može biti smanjenje mase, semt oga ne znam šta bi bila...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od starac vujadin »

Da je prednost nemci bi imali tanki lim, bar trojka.
Ovo je krunski dokaz! :) ...ali već sam opisao tipologiju takvog načina razmišljanja. ;)
Jedina prednost može biti smanjenje mase, semt oga ne znam šta bi bila..
Malo li je?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od ljubitelj »

Day Walker napisao:@Ljubitelj

DIS modul kada rikne na automobilu, rikne pri paljenju zbog zaprljanosti svecice.


Termostat ne moze da dovede do ostecenja motora jer motor ne moze ni da postigne dovoljnu temperaturu tj radnu temperaturu.
Mozda je to neki termostat drugacije kostrukcije, obican kao na drugim kolima moze i te kako da dovede do ostecenja motora kada se zaglavi u zatvorenom polozaju. To sam vidjao i u praksi za 1-2km od stanja normalnog pocne da se dimi ispod haube a tada je obicno vec kasno.

Posto su u Opelu sistemski otklonili problem nije ni bitno vise ali takav propust ipak nije naivan.

Ako sam te razumeo, DIS crkne kada se startuje motor, prvo paljenje ?

Znam za slican slucaj konstrukcione greske na jednom drugom vozilu svecica nije poreklo problema ali jeste ono sto doprinosi da se bas tada dogodi kvar.

Da li je reseno sa zamenom DIS modula trajno to pitanje sada ili se koristi pri popravci zamenski deo kao iz prve ugradnje ?

Pokusao sam da nesto saznam i jedino se pominje citav niz modela vozila i motora u zadnjih 10 godina koje napada ta bolest DIS, i ne uspevam da razaznam je li to sve jedan te isti DIS modul koji pravi probleme ili ima vise razlicitih podvrsta DIS modula.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od NexT »

Koliko znam ni jedan termostat na novijim kolima ne moze da ostane zatvoren.

Konkretno Mercedesi na 2.2 motorima imaju problema sa termostatima i nikada nisam cuo da je na nekom ostao zatvoren, a nema 2.2 motora na kom nije zamenjen, pa cak i vise puta...
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od Grujic »

I ja znam za tako, da su tako konstruisani da ostaju otvoreni...


Starac, nije malo ali stoji mana koju je Dag rekao. Naravno ti limovi nemaju uticaja na bezbednost po putnike ko što bi neki stručnjaci mislili :D
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od sebekkg »

Mnogo je bitnija struktura ispod skoljke. Grede itd...

poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrless
Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od starac vujadin »

Starac, nije malo ali stoji mana koju je Dag rekao. Naravno ti limovi nemaju uticaja na bezbednost po putnike ko što bi neki stručnjaci mislili
Jedino je istina da se ti limovi lakše ulube. U većini zemalja ni to nije problem jer se ljudi normalno parkiraju, ne udaraju u susedna parkirana vozila. Znači, za normalnu upotrebu, tamo gde je normalna tehnička i ljudska kultura nema nikakvih problema.
Ovo ostalo što je rekao nije tačno.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011

Post od dragan »

jel moguce da posle toliko godina i price opet procitam da auto treba da ima lim debljine kao kod 123ke da bi to znacilo da je dobar, i da nesto ne valja ako ga nemci ne rade tako. sreca jos niko spomenuo plasticna krila i njihovu nebezbednost. ni ona sigurno nisu dobra, posto ih nemci ne stavljaju...

@next - moze termostat da ostane i zatvoren, i otvoren. imao sam oba slucaja, prvi je mnogo gori ( na starom kliju ), drugi je samo malo vise "pain in the ass" dok ne skontas sta je u pitanju, naravno ako nije crkao skroz. tad motor radi u nepovoljnom rezimu i svakako mu ne prija. to se cesto desava na kliju 3 rs, ne zatvara do kraja i onda radna temperatura spadne za 5-10 stepeni i sporije se greje auto...
Odgovori