Ostao sam bez kočnica na Pasatu jer sam vozio brzo po brdima i zapalio sam ih, pa nije kočio više. Nekako stao pored puta, sve se dimilo iz čeljusti. Samo sam se setio kako bi ti pao na kolena pored auta i plakao da je Seat u pitanju
Uz konstataciju sa Dragovorl, čekao sam 20-25 minuta da se ohlade i nastavio dalje. Manje više okej su.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Mada sam se us.o kad sam video da nema kočnica više. Bio u III brzini nizbrdo 120-130kmh, krivina ispred. Tu sam ih pregoreo. Posle II brzina polako nizbrdo do nekog putića
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Kad bi dali kola onom mom burazeru sto je taksi vozio, da provoza krug, videli bi kako riknakva i gori u roku od 15 minuta sve sto nije valjalo na autu.
On kad krene da cepa auto, on ga stvarno cepa.
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Sve. I felge koje nisu fabričke. Spuštanje auta, drugi izduv, chip itd. Za Corsu brembo sa rupicama takodje trazili dokumentaciju i da se unese u saobraćajnu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Znam ja šta ti kažeš,ali ti imaš fabričke felge 16".
Da skratim. Umesto 288 koje sad imaš , staviš 312 kakve imaju svi Passati kao što je tvoj, a koji nose V6 motor.
Čisto sumnjam da bi iko na tehničkom primetio razliku.