Delija napisao:Sve je to dzabe dok Hju ne napravi auto koji je "vozljiv" i ima dusu, a pored toga ima i normalan motor, a ne djubrenca koja u njih jos uvek turaju...
Da, ali.
Zato sam i napisao, kome treba kvalitetno izradjen, vrlo pouzdan i time jeftina za odrzavanje, auto za prevoz od A do B Hju Getz je u samom vrhu ponude tih godina.
Limarija isto veoma kvalitetna.
Getz je model koji je proslavio Hjundai po pouzdanosti.
Sasvim je druga stvar koliko je "vozljiv'", koliko je 'lep" interijer, koliko je spoljasni dizajn prilkadana evropskom ukusu, itd.
Za te novce se ne moze ockivati Tojota ili Honda.
U Getz su isli sasvim pristojni motori, niti jedan motor ukljucivo i njihov prvi mali dizel nema onstrukcionu gresku, nema nekakvu manu koja bi se zahtevala dopunsko servisiranje i troskove, veoma su pouzdani. Nema ni u tragovima onoga sto je pisano o motorima 1.2HTP u Skodama i ostalim VWima.
Ako se vec poredi sa Skodama, i ostalim VWima tog doba, jedini VW motor koji priblizno ima nivo Getza je 1.4 atmo benzinac od 75KS, sve ostalo sto je nudio VW u to vreme je daleko ispod.
Svuda, u svim zemljama, u svim statistikama, po svim iskustvima.
Fiat je istovremeno visestruko pouzdaniji, kvalitetnije izradjen od bilo kog VWa grupe iz tog doba.
Punto 1.2 8V benzinac i 1.3 dizelas su nedostizni za bilo kakav VAG proizvod uporediv po ceni i klasi.
Hju Getz je po TUV statistici, dakle sirovi podatak bez sminkanja, redovno uz rame sa Tojotom i Hondom po pouzdanosti, i zavisno do godista vrti se u 5 najpouzdanijih automobila koji su se prodavali u Evropi u svojoj kategoriji.
Ja ga ne bih uzeo u razmatranje ali to ne znaci da treba zmuriti na cinjenice.
Ko kupuje B klasu to ne kupuje zbog vozljivosti, komfora ili slicno vec zbog cene i sto jeftinijeg odrzavanja. tu nema mnogo srece, bilo koja marka ili model, svi su konstruisani da budu vrlo skromnih osobina i to je prosto nesto sa cim se treba pomiriti.
Hju se ne kupuje kada se zeli ubrzo prodati, svakako to nije popularna marka kod nas.
Hju ima dobre automobile sa karakteristikama koje navodis kao pozeljno drugacije, ali su kategorija 30.000+ evra i o njima nije tema.
Poenta, ako se zeli pouzadno i jeftino Getz je odlican izbor. Isto kao i Fiat Punto klasik.
Ili Opel Astra 1.4 klasik. To su modeli sa kojima je verovatnoca kvara veoma mala.
Isto je i Hju Atos veoma pouzdan auto, kome ne smeta mikro velicina.
Punto je toliko rasprostranjem, kao i Dacia Logan da predstavlja veoma dobar izbor za nezahtevne kupce polovnih a omogucava nedju najjeftinijima trosak po predjenom kilometru.