Turbo benzinci vs turbo dizeli

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
member
Reactions:
Postovi: 3732
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od member »

Pa što bi bio neispravan, onda ne bi dosao, zar ne? :) Ma auto je ko bombona, ona shadow varijanta. Godište 07/08, otprilike. On ide preko Italije, jer mora da svrati u Bosnu (Šamac) Al ne verujem da to nešto utiče mnogo. Pre će biti da ga pegla ko nezdrav.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Post od Laki021 »

Ne znam koliko je onda napravio km, plus sa malo kreativnog brojanja rezervoara cas posla se sa neceg moguceg dodje do nemoguceg.

Ovo za godiste sam te pitao iz bitnog razloga i pogodio sam, nije to isti motor kao moj, skroz je drugaciji, znatno vise trosi (oko 15-20% mislim) i skloniji je kvarovima. Jedino im je zajednicko ista snaga. Dakle to je danas dve generacije star motor i daleko veci potrosac od novih.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

ali zato kad si brz, bas si brz... iako ti fali njutna :kezo:

http://youtu.be/2fPyj4BLZyE
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio RS 197

Post od starac vujadin »

dragan napisao:Upravo je poenta izbeći to...
Evo starcu je sveže kako se voze i turbo i atmo u autima jako sličnih performansi i iste namene, pa ako ga ne mrzi... :)
To su dva različita doživljaja, ali u svakom slučaju turbo u tvom autu bi bio oksimoron jer m je takva konstrukcijau. Ne bi se dobilo ništa bitno, a izgbilo bi se sve ono dobro vezano za motor.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Renault Clio RS 197

Post od nikaragva »

Dragane kolko trazis za klia? :)


Jel moguce da tezina toliko znaci, da ni 70ks vise nije dovoljno?
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Renault Clio RS 197

Post od nidza »

U stvari je interesantan parametar KS/t. Bez obzira koje su nominalne vrednosti napisane ovde, Clio verovatno ima bolji odnos, ili bolje menja brzine. :)
Korisnikov avatar
Cp6uH
Reactions:
Postovi: 1155
Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
Garaža: Toyota Corolla TSn
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Renault Clio RS 197

Post od Cp6uH »

Uroš S. napisao:http://www.ebay.com/itm/DRY-NITROUS-OXI ... 0683017023

Ovo ti je neophodno.
a ne suvi, mokri njemu treba
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

nikaragva napisao:Dragane kolko trazis za klia? :)


Jel moguce da tezina toliko znaci, da ni 70ks vise nije dovoljno?
nidza napisao:U stvari je interesantan parametar KS/t. Bez obzira koje su nominalne vrednosti napisane ovde, Clio verovatno ima bolji odnos, ili bolje menja brzine. :)
klio sa vozacem ima otprilike 1300kg ( ovaj sa klipa, skinuo je par desetina kg u odnosu na stock ), oktavija mozda 1450-1500. razlika u snazi je tipa 20tak ks u korist oktavije, i parametar ks/kg je blago u korist klija, i tako i idu.
namerno sam okacio ovaj klip jer kad bi gledali odnos kg/nm, za ove drugare sa njutnmetar mantrom, oktavija bi imala duplo bolji odnos nego klio, sa boljom krivom naravno, ali je ipak sporija.
oba vozaca nisu naivna tako da faktor saltanja moze da se prakticno i zanemari...
ima tu jos klipova, da ih ne kacim, ova oktavija se slicno drzi i sa meganom 3 rs sa 310-320ks.
klio jos treba da se dotera, ovo su klipovi kratko posle ugradnje plina :) , moze tu jos koja duzina da se izvuce :kezo:
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Renault Clio RS 197

Post od Ivan »

Koji je motor u oktaviji i na koliko je dignut.
Odlicno se drzi.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

2.0tdi dobro procackan, decko ciji je auto radi u skodinom servisu pa ima mogucnosti da se igra. znam da je turbina sa 2.7tdi, i da je jos nekoliko stvari radjeno na njemu ali me nije zanimalo da se previse interesujem...
da, zapravo se jos i dobro drzao, pogotovo protiv megana gde je bio privrnut za 30ks
http://www.youtube.com/watch?v=toNU2y4-1s8
rekao bih da je vozac u kliju malo bolji nego u meganu :kezo:
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Renault Clio RS 197

Post od Velja »

Drugari sa njutnmetar mantrom uglavnom misle na prednosti u gradskoj vožnji i to u smislu komfora vožnje. Tu ni duplo više ks kod benzinca nije ni za pod nokat dizelašu sa stotinjak konja. E sad, ako se neko loži na obrtaje, sagorevanje goriva i šaltanje po uličicama preko ležećih - to je već treća stvar.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Renault Clio RS 197

Post od Uroš S. »

Ja sam ih vozio više komada, od Oktavije 1.9, Punta 1.3, E60 525d, raznih drugih, sve do Viana 2.2 sa čipom kog sam vozio više hiljada km u raznim uslovima, i nisam primetio neku objektivno bitnu prednost u gradu u odnosu na ovaj sada Civic recimo koji vozim.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Renault Clio RS 197

Post od Velja »

Zato što je Sivik manji i lakši, motor ima lakši zadatak. Realno, ti i dizalaša možeš da pržiš i šaltaš , ali bez ikakve potrebe i rezona - isto bi išao i ne izlazeći iz treće.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio RS 197

Post od starac vujadin »

U realnom životu ima malo više da se šalta. Sad, ako je nekome atrofirala desna ruka pa ne može da šalta onda u redu...a tu je i automatski menjač. Ne mora da se tera u obrtaje i sagoreva gorivo...ali to je sve deo mantre kako opravdati što vozim ono što je moram ili što je pametno, a ne ono što bi hteo.

Pre neko veče "probavao" sam Draganov Clio, ušao u neki spori manevar, pa ubrzao i sve u trećoj bez cimanja i štucanja...Dragan, koji je sedeo pored, mislio je da sam u drugoj. Ima elastičnosti i u Cliu.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio RS 197

Post od Ji 4Tze »

Pa bolje se i primeti sa suvozačkog mesta.
Veljo, pa tebi bi bolje odgovarao neki s manje njutna, da ne kopaš po ulicama s tim traktorom, nećeš ni proklizati :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums
Odgovori