Sad videh temu, procitah je celu i samo da kazem, G se ne kupuje razumom vec srcem. Kad stavis na vagu za i protiv mnogo vise cinilaca govore da je to suluda kupovina u danasnje vreme ali...mnogo stvari covek uradi koje su sulude u zivotu pa prezivi, provereno. I sam imam dva Mercedesa koja ljubomorno cuvam, malo ko zna i da ih imam, stoje u garazi i cekaju da im se posvetim. Voze se ponekad, posto nisu blizu. Razumno kad pogledas, ne trebaju mi, ali srce govori drugacije. Neka ih...vise volim sto ih imam pa nek stoje nego da ih nemam, srce mi je na mestu.
Probacu ovako sa slika da prokomentarisem slike, ne garantujem da je to to ali bar priblizno koliko slike dozvoljavaju da se vidi.
Idemo redom:
Prva- Curi ulje iz glave upravljaca, zato i masti. Ne strasno ali u neko dogledno vreme ce trebati remont.
Druga- Ovde je malo preterano sa podmazivanjem. Koliko vidim, diskovi su malo neravnomerno potroseni.
Treca- Isto semering je popustio na diferecijalu, standardna boljka svih starijih Mercedesa. Nije strasno, bitno da se prati jel ima ulja u diferencijalu. Limarijski kako neko rece, ok preko slika.
Cetvrta- Pravo da ti kazem, ne vidim nista sporno sem gume da je losa, mozda mi se cini.
Peta- Isti problem kao na slikama dva i tri plus sto bih dodao da je disk zardjao, ili nije vozen neko vreme ili je skoro pran.
Sesta- Ista stvar, popustio dihtung na srednjem diferencijalu ili semerinzi na ulazu kardana.
Sedma- Deluje mi sve ok, jedino treba pregledati ovaj veliki silen blok kakav je jer se ne vidi na slici. Malo korozije na pragu i koliko vidim da je zastita ostecena ispod, mozda, opet se ne vidi lepo.
Osma- Isto kao na sestoj slici, ali ovo je dihtung u pitanju. Limarijski ok deluje.
Deveta- Ne vidi se lepo, ne znam na sta mislis. Sa slika deluje ok.
Deseta- Povrsinska korozija, nista strasno. Azbestna zastita je pokidana i propala, negde je busan auspuh vidi se crnilo na zastiti.
Jedanaesta- Isto kao druga.
Generalno, nije strasno. Ovo sto sam nabrojao se resava zamenom dihtunga i semeringa ali to je sve boljka ne samo Mercedesa vec i nekih drugih terenaca da popuste tu. Limarijski deluje ok ovako sa slika. Nista neuobicajno kod vozila ovog godista, sve su to neke tekuce stvari koje se resavaju relativno brzo i za ne tako mnogo para. Ono na sta treba da obratis paznju je funkcije reduktora, prednjeg i srednjeg diferencijala. Jel rade, kako se ponasa kad je ukljucen, jel lupa, jel ima lufta i sl. Valjalo bi ga i malo probati po nekom mekanom terenu da vidis jel sve funkcionise kako treba.
I evo ti jedan mali klip kako se pravi karoserija G klase.
https://www.youtube.com/watch?v=pkwJ9MSDXU0
Nadam se da sam ti bar malo pomogao. Ipak pregled uzivo je nesto drugo.