Xepoj87 napisao:I ja nikada ne vozim hladan auto na preko 2k rpm-a, zapravo na toliko, mozda malo vise cesto menjam brzinu, pa vozim na oko 1.5-1.7k.
Krene toplo posle 2 minuta otprilike, a vrelo posle 4 minuta, pod uslovom da sam upalio auto i odmah krenuo.
Rashladna se zagreje do 90c na svetog Nikada.
Kako se prikljucis na autoput sa 1700-2000rpm
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Na autoput maltene ni ne izlazim, a i izlaz mi je udaljen 6-7 km, mada svejedno ne kontam sto ne bih mogao da se ukljucim na autoput na tim obrtajima?
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Kia mora da ima el. grejače za kabinu. Jutros minus 2 i upalim auto, odem do podruma da uzmem neke stvari, vratim se i ukupno 4,5 minuta bio u mestu i duva mlako.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
I moja Octavia TDI se sporo zagreva... počinje da duva mlako tek posle 4-5km vožnje ujutro na -3, a na 90 mislim da ne dođe ni posle 17km otvorenog puta koliko imam do posla... Zato - parče kartona na hladnjak i onda sve ide mnogo brže
Xepoj87 napisao:I ja nikada ne vozim hladan auto na preko 2k rpm-a, zapravo na toliko, mozda malo vise cesto menjam brzinu, pa vozim na oko 1.5-1.7k.
Krene toplo posle 2 minuta otprilike, a vrelo posle 4 minuta, pod uslovom da sam upalio auto i odmah krenuo.
Rashladna se zagreje do 90c na svetog Nikada.
Kako se prikljucis na autoput sa 1700-2000rpm
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Na autoput maltene ni ne izlazim, a i izlaz mi je udaljen 6-7 km, mada svejedno ne kontam sto ne bih mogao da se ukljucim na autoput na tim obrtajima?
Sent from my SM-G935F
Kod mene je 360nm pa ne bih se mogao prikljuciti bezbjedno na toliko nizak rpm. Barem ne kad ima auta na putu barem 2000-2200
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Poslednja izmena od DasAuto u 23 Dec 2016, 14:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Kabal napisao:A da li odma palite klimu cim startujete motor ili cekate da se malo podigne kazaljka?
Kod mene se prakticno odmaha pali automatski, ima kasnjenje od 6 sekundi nakon starta motora dok se eventualno stabilizuje ler. Tako automatika radi, a mogu rucno da potpuno iskljucim klimu.
Kada antifriz dositgne 31C automatika pocne da duva, do tada samo pasivno grejanje prirodnom cirkulacijom.
Jesi siguran za 31C jer sam citao negde da je 32c?
Moj matori je nekad davno vozio dugo godina rusku Volgu, ona ima ispred hladnjaka kao mali metalni "venecijaner" koji se zatvori kad je napolju jako hladno i tako potpuno blokira prolaz vazduha kroz hladnjak i uopšte prema motoru, pa nema potrebe za guranjem kartona i drugih ružnih gluposti. Rusi genijalci, ali verovatno i jako dobra stvar na onim njihovim zimama.
Da li se tripujem ili noviji BMW-i (a moguće i drugi proizvođači) zatvaraju takođe rešetku ispred hladnjaka? Viđam povremeno jednu F01 pa mi se učinilo da sam video da se to zatvara...