Baš je ono "siva" zona...
Kvad, je skroz - nedefinisano vozilo. Koristi se za rekreaciju, ali isto tako može da posluži kao ozbiljna radna mašina (masovno se koriste na farmama recimo). I ajd sad ti budi pametan
A šta je onda teški četvorocikl?
Kad se uporede te dve definicije jasno se vidi da je kvad bliži četvorociklu.
Mada, vlasnicima je verovatno bolje da se registruje kao traktor.
Samo da se razjasni da li ima ograničenja za vožnju po gradu.
A i da ima, nije jasno definisano gde je početak, a gde kraj grada...
Ustvari, najbitnije je šta se dešava u slučaju udesa u gradu.
Traktori smeju svuda izuzev autoputem i gde im je to izričito zabranjeno, tako je bilo kada sam ja polagao.
Dare4x4 napisao: 21 Sep 2022, 12:54
Ako ih fabrika deklariše kao traktore, kako se onda registruju bez zaštitnog rama i rotacionog svetla? Koliko ja znam i vidim, svaki nov traktor mora da ima to.
U ZOBS postoji definicija traktora:
48) traktor je motorno vozilo koje ima najmanje dve osovine i koje je prvenstveno namenjeno za vučenje, guranje, nošenje ili pogon izmenjivih priključaka za izvođenje prvenstveno poljoprivrednih, šumskih ili drugih radova i za vuču priključnih vozila za traktor,
Ne znam kako se kvad ovde uklapa. Takođe, ispada da kvad sa zelenim tablicama ne sme da vuče prikolicu od automobila iako fabrički ima kuku.
Najmanje dve osovine? Nema izuzetaka, da ne listam sada zakon? Šta je sa jednoosovinskim - nisu to samo freze, ima i teških jednoosovinskih, bili su popularni na istoku ali i kod nas vuku skreperske korpe.
Zdravo hteo bih da pitam jel zna neko vise o atv peda 330 nov 2022 godiste. Hteo bih njrga ds uzmem ali vidimnda se dosta zale na peda 200 pa bih vas zamolio ako neko zna nesto vise o pedi 330 da mi kaze
motorista napisao: 21 Sep 2022, 14:32
Jesi li probao u AMSS-u? Ranije se u SUP-ovima i na tehničkim nije mogao dobiti jednoznačni odgovor.
Nisam, kad dođe vreme kupovine raspitaću se više.
A ovo za pedu, ja sam gledao pre dve godine da kupim i nisu ih imali na stanju i posle sam odustao.
Tada su bili prilično na dobrom glasu ti od 200ccm. Jedino što imaju samo zadnji pogon pa nisu sposobni kao 4x4
Dobro ja necu neke one lude voznje po blatu i to. Malo do vikendice do vinograda i tako malo po asvaltu do prodavnice i tako te varijantice. Goc malo planina ne planiram bas da ga unistim jer skupljam novac vec 2 godine hahaha
Danas sam vozio cf moto 550. Nas dvoje na njemu, 10 000 km na satu.
Prvi utisak je da je vrlo sposobna mašina. Pitam se šta mogu can am kad su ovi kinezi ovako dobri.
Uglavnom po suvom vremenu izlazi uz sve nagibe samo sa zadnjim pogonom. Uz livade recimo...
Po blatu sam palio 4x4 i bukvalno ne oseća, izađe uz neverovatan nagib iako je blato ispod. I to u H brzini.
Posle 10 000 km deluje da ima da se sredi malo oko trapa i vidi se da nije nov, ali to je rent po planini 10 000 km. Mislim da u ličnoj upotrebi mogu 20 000 km verovatno bez većih problema.
Ja sam terao samo sa zadnjim pogonom i kroz blato 650ku i isla je bez problema isto. Fantasticna makina, mada bi ja licno uzeo i roll bar ako ima jer nisam nacisto sa tim kvadovima. Padovi nisu nimalo naivni.
Da li neko može da mi objasni zašto ovi po raznim snimcima pa i u Srbiji lome kvadove? Idu negde gde je šansa 70% da se kvad prevrne i polomi, a isto i vozač. Kako im nije žao. Teraj tamo gde
može, a može mnogo toga... Nije da moraju da ih lome
Koja kilometraža se smatra da je velika za kvad? Jel 10 000 km previše? Kao recimo za auto se smatra 200 000 da je mnogo, kolika kilometraža je velika za kvad?