Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
A da nije DSG?
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
DSG ili CVT, meni je to sve jednako - ne moram da šaltam.. 
Nisam stigao da pitam a u automatske menjače se razumem ko Mara u kriv *****
Kakva je uopšte razlika u tim menjačima?
Aj' me uputite šta da pitam kad se večeras čujemo, da se baš ne izlupetam previše.
Inače ovaj auto je u pitanju, poznanik je ujedno i autodiler pa su slike iz prodajnog salona:




Nisam stigao da pitam a u automatske menjače se razumem ko Mara u kriv *****
Kakva je uopšte razlika u tim menjačima?
Aj' me uputite šta da pitam kad se večeras čujemo, da se baš ne izlupetam previše.
Inače ovaj auto je u pitanju, poznanik je ujedno i autodiler pa su slike iz prodajnog salona:



Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Redovan servis za DSG menjace je cini mi se u 500 do 700 evra i radi se na svakih 100 hiljada kilometara... Mislim da bi trebao da budes upoznat sa tom cinjenicom...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Isao je multitronic i po onome sto sam ja procitao treba ga izbegavati u sirokom luku. Neko je to i ovde pominjao.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Pitaj koji je menjač, velika je razlika da li je multitronic(CVT), S-tronic(dsg), ili tiptronic(klasičan automatik). Kolko vidim ovo nije quattro tako da će biti da je multitronic a to je ujedno i najgora opcija, isto kao da imaš menjač od skutera a pritom je i najnepouzdaniji od navedenih.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24659
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ukratko CVT/Multitronic menjaci su kontinualni menjaci bez prekida snage, slicno kao na skuterima sto vec neko rece. Odmah cu ti reci da je njihova kvalitetna popravka ~1700e+, ali kada to odradis nema brige. Secam se da smo radili bas jedan A6 generacije pre ovog sto gledas, imao je oko 180k pravih, ali je taj menjac bio prethodne generacije, mada znam sigurno da su radjeni i menjaci ove gen, godista 2010.
DSG/S-tronic su menjaci sa dva kvacila, u voznji se ponasaju slicno automatiku, ali ne isto. I treca opcija ti je klasicni hidraulicni menjac.
DSG/S-tronic su menjaci sa dva kvacila, u voznji se ponasaju slicno automatiku, ali ne isto. I treca opcija ti je klasicni hidraulicni menjac.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Upravo to je bio najveci problem kad je ovaj komsija uzimao auto. Velika vecina ocuvanih je isla sa CVT-om, a u Porscheu mu je zbog velike godisnje kilometraze savetovano da se bezi od njega. DSG je mnogo bolja opcija, mada nije jeftin za odrzavanje...
Manuelni je odlican, mada je i za njega kvacilo + plivajuci bar 800-900 evra... Al ti si dosta na otvorenom, tako da to ne bi trebalo da te brine..
Manuelni je odlican, mada je i za njega kvacilo + plivajuci bar 800-900 evra... Al ti si dosta na otvorenom, tako da to ne bi trebalo da te brine..
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Onda ovaj otpada ma koji da je menjač. Na ovom 2.5 sam radio veliki servis na 90,000, sad mi samo fali da usput još drndam i sa menjačem za 1K €... Skuplja pita neg' tepsija, onda uzimam manuelca
Idem dalje, ne žuri mi se, sad povisujem ulog - hoću da ima i šiber i da nije automatik
Javio sam im da traže dalje....
Idem dalje, ne žuri mi se, sad povisujem ulog - hoću da ima i šiber i da nije automatik

Javio sam im da traže dalje....
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ne verujem ni da postoji S tronic u ovom modelu sa 2.0 motorom. Eventualno u quattru, ali se oni mere u promilima. 99% ih je multitronic.
Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Koliko mi je poznato, 2.0 TDI quattro i automatik ne mogu da se upare osim kod Q3 i Q5...
Znaci ili je manuelni quattro ili je multitronic sa pogonom napred.
Jesi li razmisljao o uvozu nekog multitronica kome je pokvaren menjac.
Popravka u DE je skupa pa tu moze da se obori cena a onda ga reparias u Srbiji i znas sta vozis
Problem je jedino sto se takvi primerci malo teze nalaze jer ih uglavnom kupuju preprodavci iz istocne evrope.
Znaci ili je manuelni quattro ili je multitronic sa pogonom napred.
Jesi li razmisljao o uvozu nekog multitronica kome je pokvaren menjac.
Popravka u DE je skupa pa tu moze da se obori cena a onda ga reparias u Srbiji i znas sta vozis

Problem je jedino sto se takvi primerci malo teze nalaze jer ih uglavnom kupuju preprodavci iz istocne evrope.
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Naravno, postoje razne varijante ali da ti pravo kažem, mrzi me da se cimam. Ne žuri mi se, pa sam postavio nov i jasan zahtev šta tražim. Kad to nađem, kupujem i sve ok.
Neću automatik i mora da ima šiber, xenone, samo crna ili srebrna boja, parking senzore, do 155K kilometeri, koža ni slučajno, 2007+ godište do 15K€ ukupno da me izađe - pa kad nađu.
Imaju vremena ceo jun da traže i kad se vratim iz GR taman da se ponovim
Neću automatik i mora da ima šiber, xenone, samo crna ili srebrna boja, parking senzore, do 155K kilometeri, koža ni slučajno, 2007+ godište do 15K€ ukupno da me izađe - pa kad nađu.
Imaju vremena ceo jun da traže i kad se vratim iz GR taman da se ponovim

Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
NexT napisao: Manuelni je odlican, mada je i za njega kvacilo + plivajuci bar 800-900 evra... Al ti si dosta na otvorenom, tako da to ne bi trebalo da te brine..
pa iskreno to je i ok cena, meni su za pisljivu fabiju, sredivali lamelu i kvacilo za 670e

@codemaker
to sto trazis jesi potpuno na mestu , jer je sve da ne kazem neophodno, ali svakako olaskava voznju samo tako. Siber ne znam da li je imalo puno a6ica sa njim, q3 i q5 i q7 ima ih koliko hoces.

a za xenone, to je najmanji problem, likovi stevini rade to kao nezdravi

a parking senzori su odlicna stvar, samo ne znam da li bese kod a6 ide na centralnom displeju prikaz koliko je sta blizu, ako su fabricki?
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ako ne napravis ni jedan kompromis u vezi zamisljene kupovine, tesko da ces naci auto koji ispunjava bas svaki navedeni zahtev..codemaker napisao:Naravno, postoje razne varijante ali da ti pravo kažem, mrzi me da se cimam. Ne žuri mi se, pa sam postavio nov i jasan zahtev šta tražim. Kad to nađem, kupujem i sve ok.
Neću automatik i mora da ima šiber, xenone, samo crna ili srebrna boja, parking senzore, do 155K kilometeri, koža ni slučajno, 2007+ godište do 15K€ ukupno da me izađe - pa kad nađu.
Imaju vremena ceo jun da traže i kad se vratim iz GR taman da se ponovim
Cena za neki ocuvani i dobar primerak ce sigurno otici preko 15k e....
Sve sto valja dobro i kosta.
Brzine idu u H-a !!!




- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ma bolje i to nego da još 4 godine vozim nešto što mi ne odgovara...
I treba da košta ako valja.
Da nemam da platim, ne bih tražio baš Audi, ima još manjih automobila i to novih za te pare. Onda bih morao da "balansiram" između želja i realnosti.
Ovako, jedini razlog što ne kupujem novi A6 ( a mogao bih) je što mi je izuzetno glupo zbog nekoliko činjenica:
1. Cena novog je barem duplo veća od 5 godina starog. Zašto da bacim pare (oko 15K €), kad ću tih 5 godina svakako sasvim lepo da se vozim polovnim za 15-16K€ i mada ću pri prodaji izgubiti možda i 2/3 plaćene cene, opet mi se isplati. Ne patim za zadnjim modelima
2. Ako bih uzeo nov A6, već kad stignem do Brankovog mosta, sam izgubio barem 2K vrednosti. U poređenju sa očuvanim premerkom 5 godina starog A6, ne vidim neke posebne razlike. Ipak vozim Audi preko 15 godina i uverio sam se u kvalitet i vrednost svakog primerka, makar je 10 godina star. meni i danas u mom autu ništa ne škripucka, ni vrata ni unutra plastika, vuče kao lud i upotrebna vrednost mu je barem 11K a prodaću ga za 5.5K - 6K. Isto ništa ne škripucka u novom i ide odlično.
3. Meni auto stalno stoji parkiran na ulici, kiša pere, vetar suši... Treba sad nekih 30K da tresnem na ulicu, samo da bih imao nov, kad me 5 godina star vozi odlično i bezbedno a i ne prokišnjava.
Ima tu još, pa kad pazarim, biće review i slike
I treba da košta ako valja.
Da nemam da platim, ne bih tražio baš Audi, ima još manjih automobila i to novih za te pare. Onda bih morao da "balansiram" između želja i realnosti.
Ovako, jedini razlog što ne kupujem novi A6 ( a mogao bih) je što mi je izuzetno glupo zbog nekoliko činjenica:
1. Cena novog je barem duplo veća od 5 godina starog. Zašto da bacim pare (oko 15K €), kad ću tih 5 godina svakako sasvim lepo da se vozim polovnim za 15-16K€ i mada ću pri prodaji izgubiti možda i 2/3 plaćene cene, opet mi se isplati. Ne patim za zadnjim modelima
2. Ako bih uzeo nov A6, već kad stignem do Brankovog mosta, sam izgubio barem 2K vrednosti. U poređenju sa očuvanim premerkom 5 godina starog A6, ne vidim neke posebne razlike. Ipak vozim Audi preko 15 godina i uverio sam se u kvalitet i vrednost svakog primerka, makar je 10 godina star. meni i danas u mom autu ništa ne škripucka, ni vrata ni unutra plastika, vuče kao lud i upotrebna vrednost mu je barem 11K a prodaću ga za 5.5K - 6K. Isto ništa ne škripucka u novom i ide odlično.
3. Meni auto stalno stoji parkiran na ulici, kiša pere, vetar suši... Treba sad nekih 30K da tresnem na ulicu, samo da bih imao nov, kad me 5 godina star vozi odlično i bezbedno a i ne prokišnjava.
Ima tu još, pa kad pazarim, biće review i slike

Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
mislim da ce biti malo komplikovanije naci ovo sto zelis...
2.0, manuelni, senzori, km to je sve ok.
ALi kombinacija da nema kozu, da ima xenon i siber ce teze da ide... Velika vecina, da ne kazem svi koji imaju xenone, imaju i ful kozu, a ne secam se kad sam video E klasu ili A6 sa siberom..
2.0, manuelni, senzori, km to je sve ok.
ALi kombinacija da nema kozu, da ima xenon i siber ce teze da ide... Velika vecina, da ne kazem svi koji imaju xenone, imaju i ful kozu, a ne secam se kad sam video E klasu ili A6 sa siberom..