Re: Hill holder/Auto hold
Poslato: 22 Feb 2025, 10:50
Znam razliku, bila je dobra diskusija pre par godina.
Prešao sam puno kilometara sa A4 B8, manuelni menjač i auto hold, tu sam bukvalno svaki put nakon paljenja auta pritiskao taster A, mnogo olakšava vožnju, čak i na spomenutom ravnom, gde ipak ispada da nije ravno i auto se kreće ukoliko se ne drži kočnica, ovo baš daje dozu sigurnosti i tu nije bilo termina hill hold i auto hold, bilo je jednostavno, ukoliko taster A nije pritisnut, auto se (uvek) kreće i to je to, naravno, drži pritisnuto kočnicu kada je aktiviran.
Onda sam prešao puno kilometara sa Audijem A5 koji je imao DSG menjač i nije imao auto hold, tu mi sistem nije nedostajao, jednostavno držim lagano nogu na kočnici, znam da će auto lepo da krene kada podignem nogu i neće krenuti nazad na uzbrdici, verovatno tu radi posao hill hold, u Isto vreme imam u firmi Pasata B8 koji ima auto hold i znam kako sistem radi, inače zna da cimne, kada na A5 podignem ručnu, jako slično se ponaša auto, neće da krene dok je u D sve dok se ne pipne gas.
Posle toga sam prešao puno kilometara sa trenutnim autom koji ima auto hold i sistem jako retko koristim, jer mi je to uslovno rečeno zadatak više, primer, hoću da se priključim na glavni put, vozim, stajem, znači kočim, pustim kočnicu i očekujem da auto krene kako bih se uključio što pre, vidim ne ide, pu, svetli taster, uključen auto hold.
Prihvatam da smo različiti, različite su nam potrebe, jedini use case za mene je na granici recimo, kada se puno čeka, tada auto hold najviše koristim.
Još samo jednom da ponovim, voziti u BGu recimo manuelni bez auto hold/hill hold sistema i SA je nebo i zemlja, pogotovo za neiskusnog vozača.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prešao sam puno kilometara sa A4 B8, manuelni menjač i auto hold, tu sam bukvalno svaki put nakon paljenja auta pritiskao taster A, mnogo olakšava vožnju, čak i na spomenutom ravnom, gde ipak ispada da nije ravno i auto se kreće ukoliko se ne drži kočnica, ovo baš daje dozu sigurnosti i tu nije bilo termina hill hold i auto hold, bilo je jednostavno, ukoliko taster A nije pritisnut, auto se (uvek) kreće i to je to, naravno, drži pritisnuto kočnicu kada je aktiviran.
Onda sam prešao puno kilometara sa Audijem A5 koji je imao DSG menjač i nije imao auto hold, tu mi sistem nije nedostajao, jednostavno držim lagano nogu na kočnici, znam da će auto lepo da krene kada podignem nogu i neće krenuti nazad na uzbrdici, verovatno tu radi posao hill hold, u Isto vreme imam u firmi Pasata B8 koji ima auto hold i znam kako sistem radi, inače zna da cimne, kada na A5 podignem ručnu, jako slično se ponaša auto, neće da krene dok je u D sve dok se ne pipne gas.
Posle toga sam prešao puno kilometara sa trenutnim autom koji ima auto hold i sistem jako retko koristim, jer mi je to uslovno rečeno zadatak više, primer, hoću da se priključim na glavni put, vozim, stajem, znači kočim, pustim kočnicu i očekujem da auto krene kako bih se uključio što pre, vidim ne ide, pu, svetli taster, uključen auto hold.
Prihvatam da smo različiti, različite su nam potrebe, jedini use case za mene je na granici recimo, kada se puno čeka, tada auto hold najviše koristim.
Još samo jednom da ponovim, voziti u BGu recimo manuelni bez auto hold/hill hold sistema i SA je nebo i zemlja, pogotovo za neiskusnog vozača.
Sent from my iPhone using Tapatalk