Saša napisao: 31 Jul 2022, 11:19
Čemu to kod auta sa manuelnim menjačem? Razumem za automatik jer ako pustiš kočnicu on će krenuti…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da ne razmisljas da li ce ti se auto otkotrljati na nekom semaforu sa minimalnim usponom i na svim slicnim mestima gde stojis a postoji mogucnost da auto sam krene. Ja sam ga koristio na manuelnom uvek, ne moras drzati kocnicu, mirna glava. Na VW je to dugme odmah pored ovog od rucne, zato sam najvise i pitao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
To i jeste glavni benefit te funkcije, vise ne moras da drzis kocnicu na semaforu. Mana je sto je onda malo teze krenuti a da ne cimne, al naviknes se vremenom.
Ova ti kod VW uopste ne cima, samo krenes. Nacin aktiviranja je drugaciji nego kod parkirne jer se ne cuje onaj tipican zvuk elektro parkirne. I na tabli lampica sija zeleno za razliku od rucne kada je crveno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
dragvorl napisao: 31 Jul 2022, 12:34
Ova ti kod VW uopste ne cima, samo krenes. Nacin aktiviranja je drugaciji nego kod parkirne jer se ne cuje onaj tipican zvuk elektro parkirne. I na tabli lampica sija zeleno za razliku od rucne kada je crveno.
Al zato cimne kad krečeš ako si dodatno pritisnuo/povukao prekidač parkirne kočnice, a ja znam to namerno povremeno da uradim da ne biju stop svetla u vozača iza mene bespotrebno
Mora da postoji neki otpor da bi se razbila automatska rucna, ne mislim na ne znam kakvo cimanje. Doduse kod benzinaca jeste mnogo manje izrazeno nego kod dizela jer je sam po sebi prefinjeniji.