
Fiat 500L
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Dag će mu preporučiti Audi ili Passat star 2-3 godine a ja ... 

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Fiat 500L
Misa ce reci nova ZAFIRA i ja se tu apsolutno slazem 


Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Fiat 500L
Prošlog meseca.
500L is narrowly ahead of the B-Max
http://fiatgroupworld.com/2013/09/21/se ... the-b-max/

500L is narrowly ahead of the B-Max
http://fiatgroupworld.com/2013/09/21/se ... the-b-max/

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Danas sam igrom slucaja vozikao 500L, posto je FAS kao sponzor kongresa uleteo sa kolima, i dao nekih 10ak vozila na 24/7 koriscenje.
Ja sam dobio jedan od najbolje opremljenih, ali 1.3mjet.
Ne znam koji je nivo opreme, nije ni bitno, tu je negde kao Pajin, samo ima 17ice.
Ono sto me je najvise odusevilo - izolacija
Auto se ne cuje. Trap je neverovatno tih, mislim da mi je to highlight celog auta.
Motor - potpuno neodgovarajuci, preslab i dovoljan za drugi auto u kuci, da ga zena drnda po gradu. Nema ubrzanja, kad sam posle njega seo u 607 izgledalo je kao da moj auto ima obrtni
Cak ni potrosnja u ovim uslovima nije niska koliko se ocekivalo, a bord laze kao klasican srbin o potrosnji. Cep metodoom se ispostavilo da je preko litar razlika. 5.3 prosek na bordu, nesto ispod 7 realno. Vozen je 85% na otvorenom, nije gazen, samo motor nema snage da dohvati vecu brzinu na auto-putu.
U istim uslovima E klasa sa 2.2 motorom i 170 konja pravi manji prosek potrosnje.
1.4 nisam vozio i posle ovoga nemam ni zelju. Znam samo da su svi kukali na njega, a on je trosio oko 8-8.5 u istim uslovima.
Hod menjaca je potpuno uzasan. U leru kad ubacujes u prvu kao da guras rucicu kroz neku gumu koja usput zapinje. Toga nije bilo kad sam seo u Pajin. Od trece do pete je sve ok. Mada to je mozda do ovog primerka, ne znam...
Enterijer....
Tu me je najvise razocarao. Koliko sve bilo zanimljivo i lepo, realno je sranje.
Materijal na sedistima je potpuno pogresan. Svetli delovi se prljaju kad ih samo pogledas, sam materijal je izuzetno osetljiv, na par mesta izvuceni koncici, verovatno kad se zakaci rajfeslusom i sl. Tapaciri ce vremenom postati najveci problem, jako se prljaju, a od kvasenja i pranja ce se odlepiti (to je recimo bio problem na Pug 406)
Kada sve stoji kako treba, tj da svi putnici imaju mesta - odlican je. Zaista lep, prostran enterijer, dosta svetla... Medjutim, tu je gepek potpuno ocajan. Oblik je nekako retardiran, ili je kratak, ili ti smeta ona polica, nikako da spakujes kofere kako treba. Resenje je da se pomere sedista, ali onda putnici mogu da budu samo bebe u sedistima. Malo su tu zajebali stvar, pogotovo sa onim duplim dnom.
I da, je*eni naslon za ruku mu hronicno nedostaje, ne znam gde je dizajneru mozak.
Na kraju, najvece razocarenje, vezano za FAS u KG

Sve u svemu, ovaj auto sa 1.6 dizelom i drugim materijalom na sedistima bio bio sjajan.
Mislim da je uz dobre uslove finansiranja vrhunski izbor za mlade bracne parove/porodice, cak i za sluzbena kola...

sliku spolja necu da kacim, brendiran je logoom kongresa
Ja sam dobio jedan od najbolje opremljenih, ali 1.3mjet.
Ne znam koji je nivo opreme, nije ni bitno, tu je negde kao Pajin, samo ima 17ice.
Ono sto me je najvise odusevilo - izolacija

Auto se ne cuje. Trap je neverovatno tih, mislim da mi je to highlight celog auta.
Motor - potpuno neodgovarajuci, preslab i dovoljan za drugi auto u kuci, da ga zena drnda po gradu. Nema ubrzanja, kad sam posle njega seo u 607 izgledalo je kao da moj auto ima obrtni

Cak ni potrosnja u ovim uslovima nije niska koliko se ocekivalo, a bord laze kao klasican srbin o potrosnji. Cep metodoom se ispostavilo da je preko litar razlika. 5.3 prosek na bordu, nesto ispod 7 realno. Vozen je 85% na otvorenom, nije gazen, samo motor nema snage da dohvati vecu brzinu na auto-putu.
U istim uslovima E klasa sa 2.2 motorom i 170 konja pravi manji prosek potrosnje.
1.4 nisam vozio i posle ovoga nemam ni zelju. Znam samo da su svi kukali na njega, a on je trosio oko 8-8.5 u istim uslovima.
Hod menjaca je potpuno uzasan. U leru kad ubacujes u prvu kao da guras rucicu kroz neku gumu koja usput zapinje. Toga nije bilo kad sam seo u Pajin. Od trece do pete je sve ok. Mada to je mozda do ovog primerka, ne znam...
Enterijer....
Tu me je najvise razocarao. Koliko sve bilo zanimljivo i lepo, realno je sranje.
Materijal na sedistima je potpuno pogresan. Svetli delovi se prljaju kad ih samo pogledas, sam materijal je izuzetno osetljiv, na par mesta izvuceni koncici, verovatno kad se zakaci rajfeslusom i sl. Tapaciri ce vremenom postati najveci problem, jako se prljaju, a od kvasenja i pranja ce se odlepiti (to je recimo bio problem na Pug 406)
Kada sve stoji kako treba, tj da svi putnici imaju mesta - odlican je. Zaista lep, prostran enterijer, dosta svetla... Medjutim, tu je gepek potpuno ocajan. Oblik je nekako retardiran, ili je kratak, ili ti smeta ona polica, nikako da spakujes kofere kako treba. Resenje je da se pomere sedista, ali onda putnici mogu da budu samo bebe u sedistima. Malo su tu zajebali stvar, pogotovo sa onim duplim dnom.
I da, je*eni naslon za ruku mu hronicno nedostaje, ne znam gde je dizajneru mozak.
Na kraju, najvece razocarenje, vezano za FAS u KG

Sve u svemu, ovaj auto sa 1.6 dizelom i drugim materijalom na sedistima bio bio sjajan.
Mislim da je uz dobre uslove finansiranja vrhunski izbor za mlade bracne parove/porodice, cak i za sluzbena kola...


sliku spolja necu da kacim, brendiran je logoom kongresa
Re: Fiat 500L
Polica u gepeku može da se spusti skroz dole na tapacir rezervnog točka i da se tako napravi klasičan gepek.
Za materijale tapacirunga se slažem. Zato i ja palamudim o njima.
Ako ima parking senzore pozadi onda je oprema identična mojoj osim felni.
Za materijale tapacirunga se slažem. Zato i ja palamudim o njima.
Ako ima parking senzore pozadi onda je oprema identična mojoj osim felni.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Fiat 500L
Ima senzore.paja napisao:Polica u gepeku može da se spusti skroz dole na tapacir rezervnog točka i da se tako napravi klasičan gepek.
Za materijale tapacirunga se slažem. Zato i ja palamudim o njima.
Ako ima parking senzore pozadi onda je oprema identična mojoj osim felni.
Ma ne ta polica, ona od gore, sto pokriva gepek.
Re: Fiat 500L
Onda je oprema ista ko moja, ako ne računam felne.
Taj 1.3 mjet kao i 1.4 benzinac su ok motori za nekoga ko se svakodnevno vozi na relaciji kuća posao i par puta godišnje izađe iz grada, al definitivno nisu za jurcanje.
Moja impresija nije samo izolacija nego i stabilnost, naročito imajući u vidu povišeno težište. Danas sam sebe hvatao na 140 redovno, a jednom i na 160 na putu koji uopšte nije primeren tim brzinama. Uopšte nemam osećaj brzine nego bacim pogled na brzinomer pa se iznenadim. Na kraju sam vozio na tempomatu da ne bih jurcao.
Taj 1.3 mjet kao i 1.4 benzinac su ok motori za nekoga ko se svakodnevno vozi na relaciji kuća posao i par puta godišnje izađe iz grada, al definitivno nisu za jurcanje.
Moja impresija nije samo izolacija nego i stabilnost, naročito imajući u vidu povišeno težište. Danas sam sebe hvatao na 140 redovno, a jednom i na 160 na putu koji uopšte nije primeren tim brzinama. Uopšte nemam osećaj brzine nego bacim pogled na brzinomer pa se iznenadim. Na kraju sam vozio na tempomatu da ne bih jurcao.
Re: Fiat 500L
Stabilnost nisam imao gde da probam, na auto-putu me je malo je*ao bocni vetar...
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Sta nije u redu sa gumom, ne vidim ?
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Fiat 500L
Unutrasnji deo gume su stavili na spoljnu stranu.
EDIT: Nuk je bio brzi.
EDIT: Nuk je bio brzi.

- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Koji sam ja bolid, gledam koja je to marka Inside i ništa ne kapiram 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V