trojanac napisao: 07 Maj 2024, 14:52
Subaru Crosstrek bio kod mene tokom praznika.
Pređeno 500km, od toga 50% u gradu, 40% magistrala po Vojvodini i 10% autoput. Praznično bez gužve, uz poštovanje ograničenja. Prosečna potrošnja prema putnom računaru pokazala 8.4 litre.
2.0 MHEV CVT AWD 136KS
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Uz svo uvažavanje za AWD pogon i CVT, za moje razumevanje to uopšte nije malo za savremeno vozilo tih dimenzija sa MHEV motorom.
Posebno ako se ima u vidu koja je bukvalno bila „pustinja“ po BGD ovih prazničnih dana.
Beograd-Amsterdam (1800km) nisam prelazio 130km/h prosek je bio oko 6,4l/100km… i sto ima vise radova na putu potrosnja je sve manja Prosecna brzina mi je bila oko 108km/h uz generalno malu guzvu svuda i cekanje od 1h na Madjarskoj granici (Srpsku prosli za 5min). Auto relativno pun nas 4 u autu… Jedno je sigurno auto je bas udoban i put se skoro ne oseti… Motor linearno vuce do svih brzina (170km/h) bas se oseca da ima preko 200 konja… Inace ako zaboravim da slikam bord izgubi vrednosti puta, a aplikacija ih ne prikazuje…
Eh zasto Tako putujem vec 25 godina vise puta godisnje. Zbog fleksibilnosti (na prvom mestu), konfora, prtljaga i koriscenja auta u Srbiji (to najmanje ali koristi) - a i uzivanja (i dalje uzivam manje vise u voznji - a kakvo uzivanje kada nema guzve) A i navikli smo… Dok mogu tako cu voziti… Obicno posaljem decu ili zenu avionom da prave manju guzvu
PS: Inace ja nemam nikakav problem da letim avionom sto i dalje radim vise puta godisnje (za Bg)
Poslednja izmena od ljuba u 10 Maj 2024, 11:49, izmenjeno 1 put ukupno.
Jeste kratka vožnja i nije reprezentativan uzorak ali eto čisto da ostane zabeleženo kao najniža potrošnja koju mi je board izbacio.
Karaburma - Pančevo, izuzetno tečna vožnja bez gužve i stajanja na semaforima na Pančevačkom putu (u gradu da), klima radila, vozio skroz penzionerski pošto ćerka spavala pa da dobije koji minut duže.
Uglavnom board izbacio 6.1 (zaboravih da slikam)
2014 toyota avensis karavan, 1.8 valvematic, cvt.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Juče sam prešao oko 420km jako zahtevnim i lošim putevima, što uključuje Tresibabu, pa čuveni put Bor-Žagubica preko Crnog vrha (13% uspon, krivine, rupe...), onda opet neke strašne krivine posle Krepoljina, pa do jednog sela kod Petrovca. U povratku lokalni putevi do Despotovca (isto veoma užasni i sa gomilom ležećih policajaca u svakom selu), onda do Ćuprije i konačno autoputem ka Nišu. Nas troje u kolima, prikolica ukupne mase preko 600kg sa ciradom koja se ponaša kao padobran. Tucson nas je vukao kao da je prazan ali je zato potrošnja na kraju izašla na 10.3 i prosečna brzina 54km/h. Dopuna čep metodom kaže da je putni računar tačan.
Sve u svemu, jako zahtevna tura i za auto ali i za mene. Došao sam kući mrtav umoran.
Evo slike najniže moguće potrošnje:) poslednjih 100 km voznje samo po Holandiji gde sam vozio većinu puta na tempomat 107km/h Inace kazaljka za gorivo nije pala ni za podeok
Nissan X Trail e power 2023
Juce palo pranje i usisvanje posle puta. Shavtio sam da nema sanse da ga operem u samousluznoj. Moracu da ga vozim negde na neko ozbiljnije pranje…
Vozio sam pre 6 godina Bor - Žagubica - Krepoljin - Vrelo Krupaje - nazad za Petrovac i dalje za BG, ne pamtim ga kao neki užas. Loš da, sa novim asfaltom na pojedinim deonicama.
Nije li sređeno to ka Despotovcu, pored Krupajskog Vrela?
Od Despotovca do Ćuprije je skroz nov put, to sam primetio jer znam da nije bilo pre možda 3-4 godine kad sam prolazio. Takođe i od Krepoljina ima jedna dobra deonica ali je jak uspon i krivine su baš oštre. Najgori deo je kad se sa puta Zaječar-Paraćin skrene ka Boru. Tu je užasno, cela ta deonica do Bora je jako neravna, a ka Žagubici preko Crnog Vrha put izgleda kao šahovska tabla.