1000 zašto - 1000 zato!
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Čitao sam da je G-Lader baš star, i da ga je patentirao neki Francuz pre tipa 100 i kusur godina, ali nije bilo tehnologije da se proizvede to što je on zamislio zbog preciznosti izrade elemenata.
G-Lader je pre kompresor.
G-Lader je pre kompresor.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel se rezervni točak kad stoji u u gepeku beše pumpa na isti pritisak kao i ostali? 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da, ako je "normalne" dimenzije
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Piše ti na poklopcu i mislim da se pumpa više, nego što je normalno. Jer ne znaš hoćeš li ga koristiti napred nazad, u punom autu ili ne.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Po mogućstvu da se ne koristi uopšte
Napumpan isto, guma je istih dimenzija kao i ostale al na čeličari i nadam se da neće trebati

Napumpan isto, guma je istih dimenzija kao i ostale al na čeličari i nadam se da neće trebati
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Sta je prva/druga/treca specijala kada se radi motor?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Razlika u velicini cilindra tj. za koliko se mm obradi i na osnovu toga se kupuju karike koje su za tu specijalu. Druga varijanta je ubacivanje hilzni i vracanje na standard
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ok, hvala. 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da li se "specijale" (tj. koliko će se razbušiti cilindar) proivoljno biraju, ili je fabrika propisala neke mere? Pretpostavljam da moraju i veći klipovi da se stave?
U svakom slučaju, bolje je ako cilindri nisu dobijeni prostim bušenjem bloka, već imaju čelične košuljice - hilzne. Onda samo njih zameniš. Motori se tako prave obično kada sam blok nije od čelika, već npr. od nečeg boljeg (aluminijuma) ili nečeg goreg (običnog lošeg gvožđa - sivog liva).
Ne znam da li hilzne mogu da se ubace i ako originalno nisu postojale u tom motoru (razbušiš cilindre malo više i ubaciš hilzne)?
U svakom slučaju, bolje je ako cilindri nisu dobijeni prostim bušenjem bloka, već imaju čelične košuljice - hilzne. Onda samo njih zameniš. Motori se tako prave obično kada sam blok nije od čelika, već npr. od nečeg boljeg (aluminijuma) ili nečeg goreg (običnog lošeg gvožđa - sivog liva).
Ne znam da li hilzne mogu da se ubace i ako originalno nisu postojale u tom motoru (razbušiš cilindre malo više i ubaciš hilzne)?
Ђенерал Јанковић
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Cilindri se buse na specijalu i odmah ubacuju novi klipovi i karike za tu specijajalu...nije hilzna nikakvo napredno resenje kad u svakom slucaju idu novi klipovi i karike.
Послато са Galaxy Nexus
Послато са Galaxy Nexus
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Laksi je pa je povoljnije recimo za upravljivost i balans, a i lakse se hladi koliko sam upoznat.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kofer na krovu, verovatno neki CAM, pricvrscuje se za sipke sa 4 kopce, u obliku sliva L (polozenog), samo ne znam da li dva idu na jednu stranu, a dva na drugu, ili kako mi je drugar rekao, sve cetri kopce na jednu stranu?
Meni deluje da pri kocenju to nije bezbedno
Meni deluje da pri kocenju to nije bezbedno

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A i lakše se krividragvorl napisao:Laksi je pa je povoljnije recimo za upravljivost i balans, a i lakse se hladi koliko sam upoznat.

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da, ali ono sto se najlakse krivi je glava. Blok nije tako kritican.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money