1000 zašto - 1000 zato!

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Uroš S. »

Čitao sam da je G-Lader baš star, i da ga je patentirao neki Francuz pre tipa 100 i kusur godina, ali nije bilo tehnologije da se proizvede to što je on zamislio zbog preciznosti izrade elemenata.

G-Lader je pre kompresor.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Grujic »

Jel se rezervni točak kad stoji u u gepeku beše pumpa na isti pritisak kao i ostali? :)
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od McGruja »

Da, ako je "normalne" dimenzije
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

Piše ti na poklopcu i mislim da se pumpa više, nego što je normalno. Jer ne znaš hoćeš li ga koristiti napred nazad, u punom autu ili ne.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Grujic »

Po mogućstvu da se ne koristi uopšte :)
Napumpan isto, guma je istih dimenzija kao i ostale al na čeličari i nadam se da neće trebati
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Kuzmanovic »

Sta je prva/druga/treca specijala kada se radi motor?
Korisnikov avatar
Piros
Reactions:
Postovi: 1027
Pridružio se: 13 Mar 2012, 18:00
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Piros »

Razlika u velicini cilindra tj. za koliko se mm obradi i na osnovu toga se kupuju karike koje su za tu specijalu. Druga varijanta je ubacivanje hilzni i vracanje na standard
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Kuzmanovic »

Ok, hvala. :understand:
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od snork »

Da li se "specijale" (tj. koliko će se razbušiti cilindar) proivoljno biraju, ili je fabrika propisala neke mere? Pretpostavljam da moraju i veći klipovi da se stave?

U svakom slučaju, bolje je ako cilindri nisu dobijeni prostim bušenjem bloka, već imaju čelične košuljice - hilzne. Onda samo njih zameniš. Motori se tako prave obično kada sam blok nije od čelika, već npr. od nečeg boljeg (aluminijuma) ili nečeg goreg (običnog lošeg gvožđa - sivog liva).

Ne znam da li hilzne mogu da se ubace i ako originalno nisu postojale u tom motoru (razbušiš cilindre malo više i ubaciš hilzne)?
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
sasa lbg
Reactions:
Postovi: 1575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od sasa lbg »

Cilindri se buse na specijalu i odmah ubacuju novi klipovi i karike za tu specijajalu...nije hilzna nikakvo napredno resenje kad u svakom slucaju idu novi klipovi i karike.



Послато са Galaxy Nexus
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

Zašto je aluminijum bolji za blok?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24656
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od dragvorl »

Laksi je pa je povoljnije recimo za upravljivost i balans, a i lakse se hladi koliko sam upoznat.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od McGruja »

Kofer na krovu, verovatno neki CAM, pricvrscuje se za sipke sa 4 kopce, u obliku sliva L (polozenog), samo ne znam da li dva idu na jednu stranu, a dva na drugu, ili kako mi je drugar rekao, sve cetri kopce na jednu stranu?

Meni deluje da pri kocenju to nije bezbedno :)
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

dragvorl napisao:Laksi je pa je povoljnije recimo za upravljivost i balans, a i lakse se hladi koliko sam upoznat.
A i lakše se krivi :D
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24656
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od dragvorl »

Da, ali ono sto se najlakse krivi je glava. Blok nije tako kritican.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori