Stranica 83 od 261

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 15 Apr 2016, 13:09
od Sh@rance
Pa elekrkonika je kompletno promenjena kao i svi osigurači, nema u kolima od elektronike ništa iz poplave, tako da ne.mogu to pripisati poplavi. Upalili ga sinoć oko pola devet uveče da bi auto preuzela žena pošto je bila na poslu. U nedelju uveče ga teram kod drugara kući pa će ga u ponedeljak njegovi radnici oterati u Zedex na kako oni kažu servis elektronike. Tako da će detaljno biti pregledan, da ne bude opet nekog iznenađenja. Ujedno da se i ponovo očiste preventivno oni džekovi što se ubadaju u body i ECU mada njih sam prvo gledao kada sam došao do kola i bili su u najnormalnijem stanju, na njih sam prvo posumnjao.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 20 Jun 2016, 11:58
od bozza1979
Punto Classic Multijet (2009), 43000km, zamenjena oba prednja amortizera (Kayaba) i leva viljuska.
Punto Classic Multijet (2010), 60000km, zamenjene obe viljuske, procurio prednji desni amortizer, Bice zamenjena oba, uskoro.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 10:07
od samo polako
Primetio sam da su cene delova u ovlašćenim servisima skuplje nego u drugim radnjama.
Recimo Selenia 20K u ovlašćenoms servisu košta 1008 dinara a u radnji 855?

Pa pitam ima li nešto što ne znam?
Može li se verovati ovima što prodaju po nižim cenama?

Prošli servis sam kupio ulje u ovlašćenom i gotovo da je identično u plastičnim flašama kao iz radnje.
Zadnji put sam u limenim kanticama ulje kupio 2010 godine.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 10:40
od Saša
Uvek je sve skuplje u ovlašćenim, otkad je sveta i veka. S tim da u Fiat ovlašćenim to i nije toliko skuplje koliko je u nekim drugim jer, jelte, nije toliko izvikana marka pa ne mogu previše ni naplaćivati. :D Kod njih kupuješ deo koji na sebi ili pakovanju ima znak proizvođača automobila pa to daje neku sigurnost u kvalitet (što i ne mora da znači ali eto nekom - recimo meni - to ipak nešto znači), a njima omogućava da to i više naplate. Često preporučeni deo i ne možeš naći nigde nego kod njih (ili bar ne odmah), jer drugi to ne drže na lageru. Ja sam recimo ceo Novi Sad obišao i nisam našao preporučene svećice i na kraju sam morao otići kod ovlašćenih jer oni, naravno imaju na lageru. A i nije bilo ništa preterano skuplje nego da sam poručivao u gradu da mi baš to nabave. Sve u svemu, prelomiš i odlučiš gde ćeš kupovati ili održavati auto. Ja ću to raditi kod njih do 7. godine i isteka kredita, a ona ćemo videti šta dalje, da li drugi/novi auto ili nastavljamo još koju godinicu, ali u svakom slučaju imaću full servisnu istoriju auta kakva se samo može poželeti, tako da sigurno neće biti ni problem prodati ga ili ga dati umesto učešća.. :)

TT

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 10:56
od samo polako
A kako se i da li se razlikuje kantica od ulja?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 11:02
od Saša
U ovlašćenim najčešće sipaju iz buradi, tako da ne znam šta da ti kažem. Čisto sumnjam da neko kopira Seleniju, nije to Castrol ili neki tako mega poznat brend pa da se to isplati. Ta priča je garantujem pokrenuta da bi ljudi bez mnogo prigovora prihvatili ulja drugih proizvođača na kojima dotični imaju veće rabate i zarade.

TT

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 11:05
od samo polako
Ja opet čuo drugu priču. Da se zbog povećanog broja Fiat vozila u Srbiji treba paziti kopija.

ps meni su Shell sipali još na prvom redovnom servisu u Delti.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 11:10
od Delija
Pa ne sipas u Ferrari, vec u Punto. Cak i da jeste neko malo slabije ulje nece mu biti nista.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Jul 2016, 11:16
od Geza
I Punto i Ferrari su pod jednom kapom, nećemo sad da se vređamo. Samo najbolje za naše ljubimce. :mrgreen:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 24 Jul 2016, 14:21
od ns021
Pozdrav ljudi. Hteo sam da odzracim sistem i pukne mi onaj sraf na racvi. Citao sam pre toga dosta o tom srafu, znao sam da je problematican i bio bas pazljiv i dzaba, samo se glava odjednom odvojila i ostalo telo unutra. Pokusao sam na sve nacine da ga izvadim i vrelim srafcigerom da utisnem oblik, pa tako odvrnem i dzaba sve. Na kraju sam onako bzvz sve produbio. Da li mogu sad nekim silikonom da zapusim tu rupu, da li ce to uopste pomoci ili da menjam sad celo to crevo? Sto je najgore ne smem nigde kolima mrdnuti, otice sav antifriz.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 24 Jul 2016, 15:52
od Era
Probuši plastični šraf burgijom manjom za 1mm od šrafa. Onda ćeš komade lako povaditi ili odviti. Posle staviš običan šraf koji možeš da pri vrhu dihtujuće površine obaviješ teflon trakom, ili napraviš plastičnu podlošku. Ja sam pravio podlošku od kože opasača i dihtuje.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 24 Jul 2016, 17:33
od ikac2000
Meni je majstor uzeo neki alat i urezao u ostatak plasticnog srafa, pa ga je odvrnuo i zamenio obicnim srafom.

Sent from my SM-T113 using Tapatalk

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 24 Jul 2016, 18:02
od ns021
Hvala na savetima, pokusacu nesto. Samo dosta je tesko prici burgijom, a i ne vidim da li sam vec ostetio deo gde se zavrce sraf. Ako ovo ne uspe, da li se moze silikonom nekim zapusiti ta rupa? Da vozim tako dok sledeci put ne budem morao da menjam antifriz, pa neka onda promene i tu racvu celu. Kakva zezancija zbog glupog srafa.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 24 Jul 2016, 20:48
od ivke74
Isti problem sam imao probusis burgijom manjom pa prebacis u kontra smer da ga odvijes malo spicastim klestima uhvatis i izvadis tako sam ja uspeo. A na otpadu 150 dinara imas original sraf ili 2000dinara cela racva . Jako je nekvalitetno odradjeno moze da pukne i kada ga odvrces i kada ga zavrces ali to je punto.

Slika

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 24 Jul 2016, 21:03
od ns021
Neverovatno koliko je nekvalitetno uradjeno. Ajde da nisam pazio, nego sve polako i dzaba. Inace, sad vidim da je i tecnost malo iznad max, izgleda da je sada malo i vazduha usisalo..