
Auto-klima
Re: Auto-klima
Pozdrav! Interesuje me kako da rastavim cevi od klime, u pitanju je VW Polo, 2003. godiste? U pitanju su cevi koje se vracaju od isparivaca do kompresora. Moram da je uklonim ali je nikako ne mogu izvuci iscela, jer jednim delom prolazi kroz kroz saiju kod nosaca motora. E sad, negde na polocini tih cevi nalayi se spoj u vidu zadebljanja sa dve rupice iz koje vire dva plasticna brezuljka. Kontam da tu potoji nekakav alat ili fora na koju se rastavlja, pa ako moze pomoc. U koliko postoji neki alat za to, voleo bih i da ga nabavim ali ne znam ni gde, ni koji mu je naziv. Cvrsto sam resio da ne trazim pomoc od lokalnih majstora 

Re: Auto-klima
Majstor nije tu samo da ti uzme pare, već i da te spreči da napraviš sebi veći problem.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Auto-klima
Veci problem od toga sto je sa ovom klimom ne moze da se napravi, tako da ako ste voljni da mi konkretno pomognete, pomozite a ako ne, nemojte davati odgovore i komentare cisto da bi nesto rekli. A Sto se tice majstora, velika vecina (cast izuzetcima) danas je tu da bi ti uzela pare, dovoljno sam puta to iskoristio na svojoj kozi, na zalost...
Re: Auto-klima
Malo ko se ovde bavi takvim radovima, a i onaj ko zna nešto neće odati tajne posla. 
Razgledaj malo ovde.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... omponents/

Razgledaj malo ovde.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... omponents/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Auto-klima
mozda bi bilo dobro da si fotografisao to zadebljanje. Po tvom opisu moguce je da je ugurano po principu zabica ili nisam dobro shvatio
Re: Auto-klima
Znaci radi se o cevima koja se od isparivaca vracaju u kompresor, znaci cevi niskog pritiska. Na tom delu, a koji je za mene sporan, se spajaju cevi, znaci kao neki vidu nastavka ili spojke. Raspitao sam se i rece mi covek da kada se na tom spoju ukloni zastitna guma, dolazi se do segera cijim skidanjem se rastavljaju te dve cevi. Eto u tome je fora, pa cu pokisati sutra nesto i da odradim. 

Re: Auto-klima
Kako o cevima iz isparivaca.
Treba da ima samo 1 cev, ka usisu kompresora.
Treba da ima samo 1 cev, ka usisu kompresora.
Re: Auto-klima
Jeste, ima jedna cev ali je iz dva dela, zato sa rekao u mnozini.
Re: Auto-klima
https://www.youtube.com/watch?v=-qn_pgKrgtg
https://www.youtube.com/watch?v=DPuYF0eNK6M
https://www.youtube.com/watch?v=yMp2MtcQ9rk
Nikaragva mi otvorio oči, ali se stidi da sam napiše post, pa ću ja. Iako ste uspeli da me ubedite da na Alfi duva konstantnu temperaturu iz klime, "logično", kompresor ili radi ili ne radi. E, pa, nije tako, nego ima varijabilnu temperaturu i opterećuje motor različito, zavisno od potreba rashlađivanja kabine i potreba motora za snagom. Softver računa kompromis i tako određuje ugao ovog tanjirića, a njime i kapacitet (zapreminu) kompresora. Kapacitet zavisi i od obrtaja, tako da vodi računa da se sistem ne ohladi previše.
Elem, da ne mislite da je Alfa posebna nešto, nije, verovatno svi automobili sa automatskom klimom napravljeni u poslednjih 10 godina imaju ovakav kompresor. On se vrti uvek, ne samo kada je klima uključena, ali gas ne kruži ako je u nultom položaju tanjirić. Možda su čak danas i svi komprsori takvi, bez obzira na tip klime, jer mnogo prednosti ima ovakav princip rada.
Kvačilo u ovakvom sistemu ne postoji.
Htedoh reći, ipak nisam lud i ovo gore objašnjava što neprijatno hladno duva samo kad se pokrene vruć auto, jer čim dođe u fazu održavanja temperature, iz ventilacije ne duva ni jako ni hladno, nego prijatno. Takođe se pri polasku i žustrijem dodavanju gasa ovaj kompresor uopšte ne oseti, jer verovatno odreaguje i smanjuje zapreminu kompresora da ne bi davio motor.
https://www.youtube.com/watch?v=DPuYF0eNK6M
https://www.youtube.com/watch?v=yMp2MtcQ9rk
Nikaragva mi otvorio oči, ali se stidi da sam napiše post, pa ću ja. Iako ste uspeli da me ubedite da na Alfi duva konstantnu temperaturu iz klime, "logično", kompresor ili radi ili ne radi. E, pa, nije tako, nego ima varijabilnu temperaturu i opterećuje motor različito, zavisno od potreba rashlađivanja kabine i potreba motora za snagom. Softver računa kompromis i tako određuje ugao ovog tanjirića, a njime i kapacitet (zapreminu) kompresora. Kapacitet zavisi i od obrtaja, tako da vodi računa da se sistem ne ohladi previše.
Elem, da ne mislite da je Alfa posebna nešto, nije, verovatno svi automobili sa automatskom klimom napravljeni u poslednjih 10 godina imaju ovakav kompresor. On se vrti uvek, ne samo kada je klima uključena, ali gas ne kruži ako je u nultom položaju tanjirić. Možda su čak danas i svi komprsori takvi, bez obzira na tip klime, jer mnogo prednosti ima ovakav princip rada.
Kvačilo u ovakvom sistemu ne postoji.
Htedoh reći, ipak nisam lud i ovo gore objašnjava što neprijatno hladno duva samo kad se pokrene vruć auto, jer čim dođe u fazu održavanja temperature, iz ventilacije ne duva ni jako ni hladno, nego prijatno. Takođe se pri polasku i žustrijem dodavanju gasa ovaj kompresor uopšte ne oseti, jer verovatno odreaguje i smanjuje zapreminu kompresora da ne bi davio motor.
Re: Auto-klima
Jel radio neko skoro dezinfekciju klime?
Ali pravo ciscenje, ne one sprejeve sa pumpe i slicno.
Ali pravo ciscenje, ne one sprejeve sa pumpe i slicno.
Re: Auto-klima
Prošle godine sa ozonom i bilo je dovoljno.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32248
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Auto-klima
Gde sa ozonom? Koga preporučujete, poželjno Nbgd-Zemun, treba i meni info za koleginicu.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Auto-klima
Au trojke, koji si smorko sa tim nbgd-zemun, steasno 
Kada to cujem, slosi mi se, kao da ne moze otici 5km dalje do servisa.
Drugar tako odrzava Audi u Citroen servisu i to ga deru, jer mu je blizu kuce...a mesecno napravi 1500-2000km.
Sent from my D6603 using Tapatalk

Kada to cujem, slosi mi se, kao da ne moze otici 5km dalje do servisa.
Drugar tako odrzava Audi u Citroen servisu i to ga deru, jer mu je blizu kuce...a mesecno napravi 1500-2000km.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Auto-klima
Možda vam zatreba obzirom da je krenula sezona vrućina, sigurno jedan od najprofesionalnijih i najboljih servisa za rashladne uređaje na automobilima.
http://www.autoklimeciklon.rs ili https://www.facebook.com/autoklime.ciklon/ dok je drugi servis pod nazivom Polar na drugoj adresi http://servisautoklime.rs/ .
Emisija sat plus svake godine kod njih pravi reportaže, ovoga puta je moja malenkost imala prilike da neposredno učestvuje u testu odnosno moj Zunto

http://www.autoklimeciklon.rs ili https://www.facebook.com/autoklime.ciklon/ dok je drugi servis pod nazivom Polar na drugoj adresi http://servisautoklime.rs/ .
Emisija sat plus svake godine kod njih pravi reportaže, ovoga puta je moja malenkost imala prilike da neposredno učestvuje u testu odnosno moj Zunto



I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !
- pedja
- član 001
- Postovi: 15382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Auto-klima
Ja sam u Ciklonu pre neki dan bio na redovnom servisu, odnosno proveri/dopuni/dezinfekciji za službenu Astru. Kad smo već radili servise, dubinsko i menjali filtere... Na kraju, 5,8C na izduvu.
Prošle godine sam radio dva automobila, a jednom od njih (Clio) su varili cevku i ovo je prva godina, posle dužeg vremena, da je dočekao toplije vreme naredne godine i da hladi kako treba. Što će reći - dihtuje

Prošle godine sam radio dva automobila, a jednom od njih (Clio) su varili cevku i ovo je prva godina, posle dužeg vremena, da je dočekao toplije vreme naredne godine i da hladi kako treba. Što će reći - dihtuje
