Mada nije ovde primarna tema, koliko taj motor troši - ulja ?Skipper napisao: 10 Avg 2024, 21:12 Juče sam imao neke vožnje po magistrali i malo kroz neka naselja
Prosečna brzina 56 kmh, potrošnja 4.7
Prosečna brzina 69 kmh, potrošnja 5.7
Šok, neverica. Posle sam izašao na ap i doveo stvari na svoje mesto i završio putovanje sa prosekom 8.0.
Avensis 1.8 benzin, cvt, 150 ks.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Koliko troši?
Re: Koliko troši?
Re: Koliko troši?
Ne zahteva nikakvo dolivanje na intervalu od 15k km na koliko ja menjam tako da i ako troši troši ga nešto minimalno.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3498
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
Vratili se sa letovanja. Škoda je bila na visini zadatka.
Ukupno pređeno 2448 km.
Autoput je 2/3 puta, dok je magistrala 1/3. I da uzmem i to čekanje na Preševu prema NMKD od 90 minuta, bez klime.
Pri prosečnoj brzini od 64 km/h prosečna potrošnja je bila 5,3 L/100 km, ako uzmem podatak da sam na ovom putovanju natočio 129 litara evrodizela.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Ukupno pređeno 2448 km.
Autoput je 2/3 puta, dok je magistrala 1/3. I da uzmem i to čekanje na Preševu prema NMKD od 90 minuta, bez klime.
Pri prosečnoj brzini od 64 km/h prosečna potrošnja je bila 5,3 L/100 km, ako uzmem podatak da sam na ovom putovanju natočio 129 litara evrodizela.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Koliko troši?
Problem sa klimom pa zato u koloni bez klime?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3498
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
Ne, ne. Noću smo čekali. Od 2:55 do 4:25. Bilo je fino napolju.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko troši?
Kako toliko cekanje u to vreme, ja obicno gadjam taj termin za prelazak granice i cekam oko 5 minuta max, makar prethodnih godina, cak se i desavalo da naidjemo da nema nikog ili samo auto dva.
Sad si me ubio u pojam.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Sad si me ubio u pojam.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: Koliko troši?
Evo par fotografija za aktuelni hibridni CRV na auto putu pri konstatnih 130 km/h. Pod tempomatom. Ravnica. U oba smera. U dva doba dananidza napisao: 11 Jul 2024, 12:39 Ovde se priča o autoputu gde je konstantna veća putna brzina (rekosmo 130). Tu se SUS sigurno nikad ne gasi, bez obzira od tipa pogona, a baterija (bar bi trebalo) da se održava spremna da se puni tokom rekuperacije.

Sa levog dela instrumenata se vidi da dole levo svetli zelena indikacija "EV" ( što znači da je u trenucima fotografisanja bio u električnom modu, samo pokretan elektromotorom ), a sa desnog dela instrumeneta, na "liniji" koja pokazuje trenutnu potrošnju, vidi se da je trenutna potrošnja nula ( ona cifra iznad je prosečna potrošnja do tog trenutka ).
Dakle, pri konstantnih 130 km/h kod klasičnog hibrida SUS se potpuno gasi periodično. Bar kod Honde.
Re: Koliko troši?
Kako deluje auto generalno?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Koliko troši?
Generalno, u odnosu na prethodnika, deluje mi značajno bolje po ogromnoj većini parametara. Toliko da kao vlasnik prethodnika padnem u tešku depresiju 
U svetlu teme, ekonomičniji je od prethodnika ( i kao hibrida ), u apsolutno svim režimima. A čak i na auto putu ( i uopšte pod konstatnom brzinom ) je ekonomičniji i od starog sa 1,5T sa 6MT ( pri čemu je on u prošloj generaciji na auto putu imao najbolje deklaracije ).
Algoritam rada hibridnog sklopa je skoro pa isti kao kod novog Civica i ZRV-a ( naravno, Civic tu pobedjuje ubedljivo u "osećaju", jer svi dele isti sklop, a on je najlakši ).
Da ga sada ne poredim sa današnjim cenovnim i klasnim konkurentima (da ne odem puno "u tangentu" ). Ali, tu je negde. Ima svojih vrlina i nekih "nesavršenosti" (kao i svaki automobil, ma koje značke i cene ) Sve je to na kraju dana samo stvar ukusa...

U svetlu teme, ekonomičniji je od prethodnika ( i kao hibrida ), u apsolutno svim režimima. A čak i na auto putu ( i uopšte pod konstatnom brzinom ) je ekonomičniji i od starog sa 1,5T sa 6MT ( pri čemu je on u prošloj generaciji na auto putu imao najbolje deklaracije ).
Algoritam rada hibridnog sklopa je skoro pa isti kao kod novog Civica i ZRV-a ( naravno, Civic tu pobedjuje ubedljivo u "osećaju", jer svi dele isti sklop, a on je najlakši ).
Da ga sada ne poredim sa današnjim cenovnim i klasnim konkurentima (da ne odem puno "u tangentu" ). Ali, tu je negde. Ima svojih vrlina i nekih "nesavršenosti" (kao i svaki automobil, ma koje značke i cene ) Sve je to na kraju dana samo stvar ukusa...

Re: Koliko troši?
Hvala! Meni se mnogo dopada, pravi family
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2323
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Koliko troši?
Preglasan je motor na autoputu, konstantno se visoko vrti. To mu svi zameraju, ni ja nisam verovao da je tako izraženo, dok ga nisam probao.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslednja izmena od 123456 u 18 Avg 2024, 08:46, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Koliko troši?
Na koliko je obrtaja npr na 140?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2323
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Koliko troši?
Ne vide se obrtaji nego samo snaga elektromotora u %.
Konkretno kod Nissana se zavrti dok ubrzava, i onda kruzira da se motor ne čuje. Kod Honde se konstantno visoko vrti, čak i pri konstantnoj brzni.
Ja ga samo zbog toga ne bih kupio.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Konkretno kod Nissana se zavrti dok ubrzava, i onda kruzira da se motor ne čuje. Kod Honde se konstantno visoko vrti, čak i pri konstantnoj brzni.
Ja ga samo zbog toga ne bih kupio.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Koliko troši?
Ako si pogledao one fotografije, vidiš da i pri 130 km/h može biti u EV modu ( konstantna brzina, pod tempomatom ). Znači, apsolutno je netačno ono što se ovde davno tvrdilo, da klasičan hibrid pri 130 km/h ne može "da ugasi" SUS pod kontantnim režimom opterećenja.
Pri konstatnoj brzini, na ravnom (da nije jači uspon ), SUS ( ako nije EV mod, pa da radi samo EM ) apsolutno "ne arlauče". Niti se uopšte jače čuje nego da je klasičan SUS. Naravno, kade je pri 130 u EV modu, SUS i ne radi.
A ako si kupio X-Trail, logično je da ti se on više dopada. Pa i njegov algoritam. Stvar ukusa. Nisi ga sigurno kupio što ti je antipatičan ( vizuelno i/ili drugim osobinama ).
Onaj instrument angažovane snage ne pokazuje obrtaje ( logično ), ali, nije vezan za sam EM i angažovanost samo EM-a. Ali ni za sam SUS. Već za angažovanu snagu celog hibridnog sklopa (svih pogonskih agregata, jer imaš 2 EM-a ).
Pa, primera radi, ako u nekoj od mogućih faza rada hibrida pri stalnih 130 km/h SUS motor radi i da bi pokretao generator, veća je ukupna angažovana snaga celokupnog sklopa nego kada nastavi da ide u EV modu ( kada je ugasio SUS ).
Kao što će biti neki drugi nivo angažovane snage sklopa kada je Hondin hibrid samo u "motornom režimu", tj. rada jedino SUS-a (kada pored njega niti radi pogonski EM, niti SUS pokreće generator ).
Pri konstatnoj brzini, na ravnom (da nije jači uspon ), SUS ( ako nije EV mod, pa da radi samo EM ) apsolutno "ne arlauče". Niti se uopšte jače čuje nego da je klasičan SUS. Naravno, kade je pri 130 u EV modu, SUS i ne radi.
A ako si kupio X-Trail, logično je da ti se on više dopada. Pa i njegov algoritam. Stvar ukusa. Nisi ga sigurno kupio što ti je antipatičan ( vizuelno i/ili drugim osobinama ).
Onaj instrument angažovane snage ne pokazuje obrtaje ( logično ), ali, nije vezan za sam EM i angažovanost samo EM-a. Ali ni za sam SUS. Već za angažovanu snagu celog hibridnog sklopa (svih pogonskih agregata, jer imaš 2 EM-a ).
Pa, primera radi, ako u nekoj od mogućih faza rada hibrida pri stalnih 130 km/h SUS motor radi i da bi pokretao generator, veća je ukupna angažovana snaga celokupnog sklopa nego kada nastavi da ide u EV modu ( kada je ugasio SUS ).
Kao što će biti neki drugi nivo angažovane snage sklopa kada je Hondin hibrid samo u "motornom režimu", tj. rada jedino SUS-a (kada pored njega niti radi pogonski EM, niti SUS pokreće generator ).
- 123456
- Postovi: 2323
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Koliko troši?
Izvini, ako sam te uvredio.
X-Trail sam naveo zato što je hybrid iste klase, sa kojim imam dodira, pa poredjenje ima smisla. Ne mogu da ga poredim sa Citroen Ajkulom. Ima Honda puno dobrih stvari, recimo vešanje baš dobro.
Nema apsolutno nikakve veze niti sam rekao da je motor u ovom hybridu glasniji nego klasičan SUS kod Honde, ali to ne menja stvar da je jednostavno glasan. Ti si jedini kome to ne smeta, apsolutno mu svi na testovima isto zameraju.
Potrošnja je ista kao na Nissanu, koji nije baš štedljiv.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
X-Trail sam naveo zato što je hybrid iste klase, sa kojim imam dodira, pa poredjenje ima smisla. Ne mogu da ga poredim sa Citroen Ajkulom. Ima Honda puno dobrih stvari, recimo vešanje baš dobro.
Nema apsolutno nikakve veze niti sam rekao da je motor u ovom hybridu glasniji nego klasičan SUS kod Honde, ali to ne menja stvar da je jednostavno glasan. Ti si jedini kome to ne smeta, apsolutno mu svi na testovima isto zameraju.
Potrošnja je ista kao na Nissanu, koji nije baš štedljiv.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk