Srusio se i helikopter koji je doleteo da pokupi pilote...

Glupost, gledao sam na CNN-u. U dolasku je imala preko Delte besplatne milje i bukirala dva sedista (jedno je dobila za dz zbog tih milja) kao sto nalazu propisi. Medjutim htela je nazad drugom aviokompanijom a da iskoristi besplatne milje za drugo sediste od Delte sto nikako nije moglo pa nije htela da plati i pri tom odbila dijalizu u Madjarskoj i pored upozorenja lekara!BAJKER napisao:Aviokompanije odbile putnicu zbog težine, žena preminula čekajući drugi let.
Tanjug
Jedna izuzetno gojazna žena iz Njujorka, umrla je dok je pokušavala da pronađe avion kojim bi se vratila kući iz posete rodnoj Mađarskoj, a njena porodica namerava da tuži aviokompanije koje je, zbog težine, nisu primile
Janoš Šoltes i njegova supruga Vilma, bolesna žena iz Bronksa, bili su u poseti Mađarskoj, ali nisu mogli da se vrate u Njujork u oktobru kako su planirali, kad su zaposleni u kompanijama Delta i KLM rekli da ne mogu da je prime u avion, jer sa svojih 180 kilograma ne može da stane u sedište.
nikaragva napisao:Ipak su točkovi majka janja
Kako gromovi uopšte udaraju u avion, kada nisu uzemljeni?
Možda je bila loptasta munja u pitanju.
Da li je stub skroz fiksiran za beton, ili može da se okreće oko uzdužne ose? Ovde piše da postoje razne varijante: http://en.wikipedia.org/wiki/Jetway . Da li je avio-mostove Beograd-Surčin dobio odmah kada je izgrađen, 1962? Ako jeste, to je u tom trenutku bilo vrlo moderno, jer su oni izmišljeni par godina ranije. Koliko se sećam, još tokom '80-ih ih većina (ili svi?) drugih aerodroma u Jugoslaviji nije imala, nego se u avion ulazilo stepenicama sa zemlje. U svakom slučaju, postojeći sistem treba modernizovati, kako bi bio na nivou 21. veka.zuzazu napisao: Razlog je sto beogradski aviomost nema tockove vec je betonom zaliven za podlogu! Ubedljivo jedini na svetu!
Imamo 10 aviona tipa B737-300 i 4 aviona tipa ATR72-200snork napisao:Sada imamo 14 B737-300, pretpostavljam da nije bilo nabavki posle 1991).