Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od Delija »

Sloba napisao:
Delija napisao:Pa nije ni atraktivnije. Smislili su marketing, platili za kakav-takav sajt i neku satro pricu kako "ugradjuju kvalitet", a u stvari je sve to isti q - stavili su 2 slavine od po 100 evra umesto od 40 i plocice od 1500 din umesto od 1000 din - naravno, i dalje krece najjeftinijom poludisperzijom i sve ostalo je na nivou proseka.

Prodavanje magle, pa kako se ko upeca.
Jbg, to je novi bulevar, nesto sto ima potencijal i sto ce tek ostvariti formu. Sigurno je atraktivnije od Somborskog bulevara, Telepa, N. Naselja. Opet kazem, mozda nije bolje, ali je atraktivnije za stanovanje, za biznis itd. Tamo gde jeste zaista bolje ili atraktivnije, ili su stare zgrade ili su cene previsoke, o garazama da ne pricamo jer su ili male ili preskupe... U svakom slucaju, ko ne kupi garazu za 700, za par godina ce biti spreman da da i 1.000, ali ih nece biti. Preko puta mene Karin komerc zavrsava zgradu sa 118 stanova i obezbedjenih 60- ak parkinga. I tako je svugde tako da mora biti visokih cena i otimanja.
Po meni ne moze nikako biti atraktivno (a i nije kada se uporede cene kvadrata sa drugim delovima grada) nesto sto preti da postane autoput u sred Novog Sada. Blagi uzas.
Vec sada (sa jedne strane je spojen sa autoputem) je tu saobracaj visokog intenziteta, a samim tim i velika buka, smog. Kad se napravi most sa druge strane - bice kaNtastrofa.

Cena garaze je tu nabijena zato sto je velika zgrada koja ima stanove vece kvadrature, a vrlo malo parkinga ima okolo + okolne zgrade nemaju garaze. Kad se sazida jos par zgrada okolo - bice pakao.

BTW, mogu da prodaju te "garaze" i za 400 evra - i dalje ce biti nefunkcionalno sranje. Kada na 506 cm dodas segmentna vrata ostace ti max 490 cm za auto, sto znaci da si ogranicen izborom auta + u svakom slucaju u garazi nemas mesta ni za sta osim auta - nemas gde ni drugi set guma / tockova da stavis, a da ne pricamo o alatu i slicnim stvarima.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
dgajic
Reactions:
Postovi: 117
Pridružio se: 17 Jul 2012, 21:03

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od dgajic »

dragan napisao:
Raki_Audi napisao:
Na temu tih vrata, ja sam imao ideju da mi je 2.5m sasvim dovoljno medjutim na svu srecu zavrsio sam sa 3m segmentnim Horman vratima sa neke akcije, i rekao bih da tih pola metra bas znace... pogotovo sto uvek uterujem auto unazad...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Dragane kako si zadovoljan sa Horman-om? Ja sam isto gledao, 3x2.25, jos uvek je na akciji mislim. Jesi li uzeo motor, koliko kosta ugradnja?

Inace ovaj forum bas rastura i sto se tice gradjevine, dobijaju se vrlo korisni i konkretni odgovori!
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od dragan »

Mene je konkretno izasao 1200e sa ugradnjom taj sa akcije, preko firme koja mi je radila komplet spoljnu stolariju. Kapiram da je to dobra cena, sa motorom sve, znaci dao sam pare i dobio dva daljinska i vrata koja rade na njih.
Sto se tice samih vrata do sad sam ih malo koristio i treba da se nasteluju, kad se zavrsi jos par poslova doci ce da provere i dosteluju svu spoljnu stolariju pa i njih. Pa zato nemam sad neka posebna iskustva osim sto sam videoda daljinski hvata bas dalekoooo :)
Komsija ima isti model i koristi ga vec nekoliko godina i kaze da je to neki vrh sto se tice nase upotrebe, a ja cu tek da vidim, vreme ce pokazati. Verujem da cu biti zadovoljan.

Sad se setih, drugi komsija je uzeo neka segmentna od 5m sirine otprilike, bas cu da ga pitam koja, siguran sam da nisu neka bezveze, i kaze da su ova Horman bolja, tisa su kao i lepae rade, ako se uopste moze pricati o tome. Ta njegova koliko sam video imaju deblje panele na segmentima i verujem da su bolje toplotno izolovana. Sto se ovih tice bas cu da vidim koja ce temperatura da bude u garazi kad bude ispod nule napolju.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od Raki_Audi »

Intersesantno je da sam vec nedelju dana obisao sve u Srbiji sto se obici moze kada su u pitanju garazna vrata. I reci cu vam samo jedno. Horman ima dobar marketing i 50% je skuplji od svih :) Sve isto kao sto i najbolja konkurencija u Srbiji nudi. Na kraju sam izabrao Garazna vrata od Italijanske firme ,,Breda,, od mog dobrog prijatelja koji je licni distributer njihovih proizvoda.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od dragan »

Sta znam, iz mog iskustva trazili su mi 950e za korektna rolo vrata 3x2.5m domace proizvodnje, segmentna su bila skuplja. Horman od 3x2.25 je daleko od 50% skupljeg od toga. E sad, rekoh vec, voleo bih da su paneli nesto deblji, izmericu koja je debljina ovih, ali osim toga stvarno rade kako treba, a i covek sa garazom bukvalno 20m od moje je sa istim takvim u drugoj boji zadovoljan vec godinama.
Rekao bih da vrata jesu dobra, e sad 50% više sigurno ne vrede, verovatno im je ova nazovi akcijska cena i neka realna.
Kad smo kod toga, a sto mi je bitan parametar kod tih vrata, otici cu ovih dana do ovog komsije sa velikim vratima drugog proizvođača da vidim kako reaguju na udarac u prepreku, ova moja su sto se toga tice sasvim dobra, siguran sam da kad bi udarila u haubu ili krov vratila bi se nazad bez ostecenja auta, makar to bio i reso sa svojim tankim limom :)
O fokusa bi se polomila svakako :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od ljubitelj »

To nema veze sa proizvodjacem vrata, o tome brine senzor i montazer koji podesi elektroniku (ili ne podesi) kako treba.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32246
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od trojanac »

Onda nemački auto ne dolazi u obzir. :kezo:
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od methane.master »

Si lud? Golfom da mune pala bi cela kuća :kezo:

Sent from mTalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24714
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od dragvorl »

Danas sam bio kod Dragana u poseti, pogodilo se da sam bio u SM u isto vreme kad i on. Vrlo lepo sve uzivo izgleda, sa ukusom, kvalitetno i nesvakidasnje izvedeno, za komforan zivot, lepa lokacija, verujem da ce biti tip top kada sve bude zavrseno. Vidi se da je vodjeno o svemu racuna. Svaka cast jos jednom.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od dragan »

Hvala, jeste bila iznenadna tura, bas mi je drago sto si naleteo. Drago mi je sto su utisci tako pozitivni :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od Xepoj87 »

Ja nisam ni sumnjao da ce sve biti picikato, Dragan je detaljista :)

Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Igor
Reactions:
Postovi: 496
Pridružio se: 26 Jun 2012, 10:33
Garaža: Skoda Octavia MK3 TDI, BMW 320D E90 LCI
Lokacija: Apatin

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od Igor »

somi-car napisao:Jedno pitanje...da li neko zna gde bih mogao da nabavim ili da li postoji sistem kojim bih mogao sledeće:

- postavljanje 2 ili 4 senzora temperature
- monitoring vrednosti navedenih senzora preko tableta

Konkretno, samo želim da mi neki uređaji šalju te podatke o temperaturi i da to mogu da vidim i pretim preko tableta. Ništa više u smislu neke kontrole uključivanja ili isključivanja mi nije potrebno.
Firma u Subotici radi program nemacke firme TFA koja ima gomilu tih senzora.. http://www.hoya-vs.com
Igor
Reactions:
Postovi: 496
Pridružio se: 26 Jun 2012, 10:33
Garaža: Skoda Octavia MK3 TDI, BMW 320D E90 LCI
Lokacija: Apatin

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od Igor »

@Dragan @Raki

Podrum niste pravili? Za sad vrtim jos u glavi sta bi i kako, i razmisljam da mi nije potreban jer u svim kucama kad pogledam nema neku funkciju sem skupljanja starih stvari i ogreva.. A samo je zezancija oko izolacije i pravljenja.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od dragan »

Ja nisam pravio, bas iz tih razloga , najvise izolacije, jer da se uradi kako treba nije jeftino a nemam problem sa prostorom i placem da ne mogu napraviti jos jedan pomocni objekat.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja

Post od ikac2000 »

Kada sam pravio kucu, nisam poslusao iskusnog kolegu za 3 saveta:

1. Izbusiti malu rupu izmedju soba i staviti rebrasto crevo u zid, ako treba da se neki neplanirani kablovi sprovedu kroz stan. Kablovi mogu da idu ispod lajsne parketa, pa kroz rupu.

2. Ako imam obican bojler u kupatilu, staviti termostat slavinu, posebno ako se deca stalno kupaju u kadi. Nema zezancije oko toplog/hladnog, i samo tusiranje je komfornije.

3. Dupla sudopera, kako ne bi prljavi sudovi koji jos nisu poredjani u sudomasinu, ogranicavali upotrebljivost pranja na cesmi.

Sent from my SM-T113 using Tapatalk
Odgovori