Ljubav prema automobilizmu
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Kad sam video "27 litara" pomislih: "kao avionski motor iz 2. svetskog rata". A ono stvarno to u pitanju.
Slične zapremine su bili Maybach V12 benzinci u nemačkim tenkovima, dok je sovjetski V12 (atmo) dizel za T-34 tenk imao 38 litara.
Hteo sam da pomenem taj tenk 2. februara, kada je bilo 80 godina od završetka Bitke za Staljingrad. Ali sam odustao da se tema ne bi pretvorila u političku diskusiju.
Motor (oznaka: Harkov V-2) za ovaj tenk je bio neobično sofisticiran: originalno namenjen avionima (da, postojali su eksperimentalni klipni avioni na dizel) pa je blok bio aluminijumski i imao je suvi karter (dve pumpe za ulje sa posebnim rezervoarom između), kako bi mogao da radi u bilo kom položaju. Kao i po dve bregaste u svakoj od glava (DOHC). Dobar primer kako je vojna tehnika često više decenija ispred civilne. Mada ni cene nisu uporedive.
Slične zapremine su bili Maybach V12 benzinci u nemačkim tenkovima, dok je sovjetski V12 (atmo) dizel za T-34 tenk imao 38 litara.
Hteo sam da pomenem taj tenk 2. februara, kada je bilo 80 godina od završetka Bitke za Staljingrad. Ali sam odustao da se tema ne bi pretvorila u političku diskusiju.
Motor (oznaka: Harkov V-2) za ovaj tenk je bio neobično sofisticiran: originalno namenjen avionima (da, postojali su eksperimentalni klipni avioni na dizel) pa je blok bio aluminijumski i imao je suvi karter (dve pumpe za ulje sa posebnim rezervoarom između), kako bi mogao da radi u bilo kom položaju. Kao i po dve bregaste u svakoj od glava (DOHC). Dobar primer kako je vojna tehnika često više decenija ispred civilne. Mada ni cene nisu uporedive.
Ђенерал Јанковић
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...