Putevi u Srbiji
- pedja
- član 001
- Postovi: 15383
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
I ja nesto razmisljam, da li sam oguglao ili nesto propustio.
Ibarska jeste preopterecena i voze svakakvi slucajevi, ali nema rupcaga, klizista, odrona... Ne znam sta je njemu tacno zasmetalo.
U petak sam se vozio u koloni od Rudnika do Cacka (verovatno bi jos od Zarkova, da ne utekoh na autoput), ali sta da se radi...Guca, haos...
Ibarska jeste preopterecena i voze svakakvi slucajevi, ali nema rupcaga, klizista, odrona... Ne znam sta je njemu tacno zasmetalo.
U petak sam se vozio u koloni od Rudnika do Cacka (verovatno bi jos od Zarkova, da ne utekoh na autoput), ali sta da se radi...Guca, haos...
Re: Putevi u Srbiji

Преко старе „Бешке” сада иду нова спотицања
http://www.dnevnik.rs/ekonomija/preko-stare-„beske”-sada-idu-nova-spoticanja
Само 20 дана пре завршетка реконструкције старог моста преко Дунава код Бешке радници „Мостоградње“ које је „Алпина“ ангажовала као подизвођаче прекинули су радове јер је та аустријска компанија којој је поверен посао прогласила банкрот.
По информацији коју смо добили из ЈП „Путеви Србије“, које је инвеститор у том послу, још увек није стигао одговор из Аустрије о том пројекту и не зна се ко ће и када завршити реконструкцију.
У „Путевима“ нам кажу да, чим су обавештени о стечају, који је „Алпина“ прогласила половином јуна, упутили су, сходно прописаној процедури, писмо с питањем да ли намеравају да заврше радове на старом мосту, који су при крају – остало је само да се мост асфалтира. Пошто одговор нису добили, исто писмо су послали стечајном управнику с питањем да ли имају финансијских могућности да заврше тај објекат, односно да ли ће се новац пренети на досадашњег представника компаније да би се посао завршио. Али, одговора ни на једно од тих питања нема.
Откако је почела реконструкција старог бешчанског моста, саобраћај се двосмерно одвија преко новог, који је пуштен у саобраћај крајем 2011. Међународни тендер за изградњу новог моста и реконструкцију постојећег расписан је још 2004, уговор с изабраном „Алпином“ потписан је 2006, изградња новог моста почела је 2008, а реконструкција старог моста по завршетку новог, дакле, у јесен 2011.
Уговорени рок за те послове био је три године – две за изградњу новог моста и једна за реконструкцију старог. Међутим, и деценију после тендера неизвесно је ко ће и када завршити реконструкцију старог моста те како ће домаћи неимари који су ангажовани као подизвођачи наплатити посао. Једино што могу је да најкасније до 16. августа пријаве своја потраживања надлежном суду у Бечу. А онда чекај, чекај и када чекање дојади свакоме који чека. То је судбина наших неимара.
Неопходан експрес тендер
У „Путевима“ кажу да су у сталном контакту с аустријским адвокатима јер тако налажу аустријски прописи, међутим, ћутање не иде никоме наруку, кад-тад мораће се одредити о овом пројекту. Уколико дође до раскида уговора, а највероватније ће то бити исход аранжмана с „Алпином“, као, уосталом, и код других пројеката на којима је била ангажована (Коридор 10 код Димитровграда), мораће се ићи на нови тендер за делић преосталог посла на мосту код Бешке. Пошто се ради о мањој вредности радова, у „Путевима“ кажу да ће тражити од Управе за јавне набавке да се распише тендер по хитном поступку, што значи да не би био међународни, чиме је и процедура краћа, да би се реконструкција што пре завршила и мост коначно пустио у саобраћај.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- pedja
- član 001
- Postovi: 15383
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Da li ce se naci bolji?!
Socijalistička partija Srbije još nije uspela da nađe kandidata za ministra saobraćaja, a Milutin Mrkonjić u izjavi za „Blic“ kaže da kao savetnik Ivice Dačića neće birati svog naslednika. On takođe dodaje: “Neka me zamole da povučem ostavku“.

Socijalistička partija Srbije još nije uspela da nađe kandidata za ministra saobraćaja, a Milutin Mrkonjić u izjavi za „Blic“ kaže da kao savetnik Ivice Dačića neće birati svog naslednika. On takođe dodaje: “Neka me zamole da povučem ostavku“.



Re: Putevi u Srbiji
neka kleknu i puste gorku suzu... 

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Zasto niko nije spomenuo da je zakrpljeno 60km auto puta od Bubanj potoka pa cak i sam prilaz istom gde su godinama zvrjile rupcage? I to je kvalitetnno uradjeno, veoma sam se iznenadio kada sam isao na more.
Je l' su to neke pare usle u drzavu i Beograd? Mozda je to onih 100 milki sto finansira Misko ?
Bila je prilicno mrtva putarska sezona i sada pred kraj asfaltirase i pokrpise dosta toga, sve maltene
gde vozim cesto i zbog cega sam ludeo.
Ovoga puta moram da pohvalim, doduse sporo reaguju ali bolje ikad dmego nikad. Da ne bude da bas uvek kudim.
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
Je l' su to neke pare usle u drzavu i Beograd? Mozda je to onih 100 milki sto finansira Misko ?

gde vozim cesto i zbog cega sam ludeo.
Ovoga puta moram da pohvalim, doduse sporo reaguju ali bolje ikad dmego nikad. Da ne bude da bas uvek kudim.
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
Re: Putevi u Srbiji
Dok je Miško bio na "godišnjem" u vreme dokolice je natrčao na ovaj forum, pročitao "šoferske muke".
Da čovek ipak ima dušu i ne zaboravlja tek tako muke običnog naroda, pokazala je i njegova velikodušnost pri polaganju kaucije uz koju je naveo jedan uslov: "Pokrpiti rupe na drumovima za mog Ogija." Kada su čitali uslov, članovi Vlade su se nemo začuđeno zgledali, a svi su mislili jedno isto: "Ko mu je sad taj Ogi?" Ipak zbog jasno upućene pretnje "More Vučiću ne ori drumove", koja je bila ispisana u dnu hartije sitnim slovima ispod teksta uslova, rešili su da se ne igraju tek tako za bezbednošću vicepremijera.
Eto šta čovek učini za tebe, a ti ni cigare da mu odneseš dok je bio "tamo".

Da čovek ipak ima dušu i ne zaboravlja tek tako muke običnog naroda, pokazala je i njegova velikodušnost pri polaganju kaucije uz koju je naveo jedan uslov: "Pokrpiti rupe na drumovima za mog Ogija." Kada su čitali uslov, članovi Vlade su se nemo začuđeno zgledali, a svi su mislili jedno isto: "Ko mu je sad taj Ogi?" Ipak zbog jasno upućene pretnje "More Vučiću ne ori drumove", koja je bila ispisana u dnu hartije sitnim slovima ispod teksta uslova, rešili su da se ne igraju tek tako za bezbednošću vicepremijera.
Eto šta čovek učini za tebe, a ti ni cigare da mu odneseš dok je bio "tamo".


Re: Putevi u Srbiji
Jel isao neko novim delom autoputa koji je pusten ili mozda nije od Makedonske granice prema Vranju.
Koliko je dugo i kakvi su utisci.
Koliko je dugo i kakvi su utisci.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Nista posebno, ima neravnih delova, 10ak km.
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
Re: Putevi u Srbiji
ja nocas dosao otuda, delimicno je zavrsen i nije toliko los, jos je u fazi izgradnje pa ometaju znaci, obavestenja, zutim trakama je obelezen... inace asfalt je poprilicno ravan.masaivan napisao:Jel isao neko novim delom autoputa koji je pusten ili mozda nije od Makedonske granice prema Vranju.
Koliko je dugo i kakvi su utisci.
elem, nisam pratio temu zadnjih nekoliko strana pa ne znam da li ste pisali, ali od halkidikija pa na ovamo ne zna se da li je gori put kroz GR ili kroz MK, OK nema udarnih rupa ali je neravan do zla Boga, sastavi, krpacine, prelasci preko mostova kao skakaonice, zvuci ludo ali kad sam usao u SR cini mi se kao na pistu da sam stao

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32248
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Ja kad sam isao u HR nisam osetio znatnu razliku. U povratku, cim smo presli nasu granicu, psovao sam sve bivse, sadasnje i buduce ministre. Kao i njihove svalerke.
Sent from my HTC Desire X
Sent from my HTC Desire X
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji

Re: Putevi u Srbiji
I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !
Re: Putevi u Srbiji
Moram da reagujem. na žalost u Ministarstvo saobraćaj su primeljeni razni "šarlatatani" popu navedenog Božovića, koji može da izjavi da puteve ne treba kositi nego te novce uložiti negde drugde. U vestima su se pojavljivale razne teorije plačke sa košenjem, te da je 450 mil, neka ogtomna cifra.
Račun je jednostavan, a to je:
10 000km dežavnih puteva, po dva košenja (zadnje je još u toku), po 2m sa sveke strane, po 5 dinara po kvadratu i to je cifra oko 480 mil dinara. Navedeno je 4m širine, a ngde se mora pokositi i 20m, a cena je data za travu, a kresanje visokog rastinja je višestruko skuplje.
Izvođači ne vole i nemaju računicu da kose ali moraju.
Najopasnije je u letnjoj sezoni neraskresano i nepokošeno rastinje koje smanjuje preticajnu vizuru preglednosti i preglednost puta, posebno po krivinama. To je elementarna stvar, i kosilo se kada su bile sankcije i ratovi. Pogledajte sporedne i lokalne puteve koji su zarasli i gde se ne vidi ništa.
Nije takođe tačno da su sredstva izdvojena samo za košenje. Naprotiv, zadnja 2 meseca je posebno "ubačena" 1,5 milijardi dinara u redovno održavanje i to od sredstava JP Putevi Srbije, koji su proglašeni javnim dugom na Skupštini Srbije. Time su se putari pojavili masovno, što ste mogli i da vidite.
Račun je jednostavan, a to je:
10 000km dežavnih puteva, po dva košenja (zadnje je još u toku), po 2m sa sveke strane, po 5 dinara po kvadratu i to je cifra oko 480 mil dinara. Navedeno je 4m širine, a ngde se mora pokositi i 20m, a cena je data za travu, a kresanje visokog rastinja je višestruko skuplje.
Izvođači ne vole i nemaju računicu da kose ali moraju.
Najopasnije je u letnjoj sezoni neraskresano i nepokošeno rastinje koje smanjuje preticajnu vizuru preglednosti i preglednost puta, posebno po krivinama. To je elementarna stvar, i kosilo se kada su bile sankcije i ratovi. Pogledajte sporedne i lokalne puteve koji su zarasli i gde se ne vidi ništa.
Nije takođe tačno da su sredstva izdvojena samo za košenje. Naprotiv, zadnja 2 meseca je posebno "ubačena" 1,5 milijardi dinara u redovno održavanje i to od sredstava JP Putevi Srbije, koji su proglašeni javnim dugom na Skupštini Srbije. Time su se putari pojavili masovno, što ste mogli i da vidite.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
Sa jučerašnjeg puta na skup. Put Jazak - Vrdnik, najgori deo...
http://www.youtube.com/watch?v=Qrdni8VGHW8
http://www.youtube.com/watch?v=Qrdni8VGHW8
Širim haos!