noob napisao:I meni je mali gepek na 3 G20, ni elektro ga nema a ni dizel varijatna koja ispod ima akumulator. Nema gde rezervni točak, samo u gepek, a onda mi se on smanjio ko da ga nemam. Rezervni točak moram da imam. Video sam posle i u seriji 5 isto ispod u gepeku akumulator, pa jel realno realno reko i ovde. Jedino na nekom X1 ili 2 je bio rezervni točak.
dragan napisao: 12 Jan 2025, 17:28
Tojota hibrid ako ti odgovara, za grad sampion potrosnje.
Koji konkretno model i motor? CH-R?
Sto se tice Tojote, konkretno vozim novi C-HR 2023, sa osnovnim pogonom, 1.8b nije plug-in ,meni se pokazao jako mali potrosac, i ne samo meni, do oktobra je i taksistima trosio 4l, sad kad je hladnije oseti se malo veca potrosnja, do 5l, i baterija traje krace.
Sto se tice G20, na M340i najveci problem je kabasti teret, gepek je veliki ali otvor je mali, to moze da se resi velikim krovnim koferom, mada taj auto i nisam uzeo da vozim dvosed i fotelju
Ovako normalno moze da se spakuje par vecih kofera i da se putuje.
Rezervni tocak nemam ni na jednom, poslednji put kad sam ga nosio je kad sam isao Cliom RS197 u Crnu Goru 2013., nosio jedan tocak sa zimskom gumom, bezveze.
Sad ima da se uplati sve na osiguranje, pa da ne razmisljas.
Sent from my 2201123G using Tapatalk