Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ko vozi brzinom koja je dovoljna da isprati SVE sta se desava oko njega, ne treba ga dirati
Nekome je to 100, nekome 160
Siguran sam da nikome nije 200 opusteno uz saobracaj na aitoputu, ali malo je tih brzina ovih dana
Zobs jasno kaze da do 40 mandatna ide na autoputu
Srecan put svima!
Nekome je to 100, nekome 160
Siguran sam da nikome nije 200 opusteno uz saobracaj na aitoputu, ali malo je tih brzina ovih dana
Zobs jasno kaze da do 40 mandatna ide na autoputu
Srecan put svima!
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Italijani stalno peglaju preko ogranicenja. Očigledno da tolerišu ili znaju gde su radari, odnosno kakva su nezvanična pravila igre.
Da 130 ces na severu biti uglavnom često obilažen. U stranim zemljama volim da se zalepim nekom domaćinu i pratim šta radi.
Tapatalk Pro
Da 130 ces na severu biti uglavnom često obilažen. U stranim zemljama volim da se zalepim nekom domaćinu i pratim šta radi.
Tapatalk Pro
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Da nema granica i putarine razumeo bih peglanje sa 160 km/h do GR, ovako se gubi poenta. Stigneš na granu i čekaš. Pogotovo što sada ima gužve i radova oko Vranja.
Drugo je autoput u Italiji npr. gde smo prešli oko 900-1000 km bez naplatne rampe.
Drugo je autoput u Italiji npr. gde smo prešli oko 900-1000 km bez naplatne rampe.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24705
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Upravo to sam ja napisao par strana ranije kada je neko spomenuo da nema poente da se "sporo" vozi na AP. To kada nema zadrzavanja, da, kada se zadrzava svu brzinu ti pojede cekanje.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Moze li objasnjenje kako cekanje pojede razliku? Ako je cekanje 10 ili 15 minuta isto ce cekati onaj koji je isao 110 i 160 tako da ne vidim logiku da se nekom tu nesto pojede.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
U mom slučaju 150-160 na AP nije pitanje da li ću brže stići. Hoću, naravno, ali to nije primarno.
Primarno je da me 120 u L-u stondira. Krenem da gubim koncentraciju. Na 150 sam koncntrisan i aktivan sve vreme.
Primarno je da me 120 u L-u stondira. Krenem da gubim koncentraciju. Na 150 sam koncntrisan i aktivan sve vreme.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ja sam na ivici brijaca 

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa to ti čuva koncentraciju i drži te budnim.
- Uroš S.
- Postovi: 10999
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Laste imaju blokade na 100km.h, Fudeks takođe, tako već duži niz godina.Geza napisao:Autobusi tuku 130 km/h opušteno.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ne znam da li su nesto menjali, ali Laste su imale ranije pomerene tahografe koji su lagali nekih 10% valjda. Tj, autobus ide realnih 110, a tahograf lagano kuca 100.
I to je bio nov autobus, Ayats, neke 2008-2009 godine.
I to je bio nov autobus, Ayats, neke 2008-2009 godine.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Stojim u koloni sa 20 vozila ispred mene i čekam makedonce da se smiluju da nas puste, oni što su došli 5 ili 10 minuta kasnije dolaze na novootvorenu rampu i prolaze pre mene i ako su vozili 100-120 a ne 150 km/h. Naravno da može i obrnuto da se desi.ftj napisao:Moze li objasnjenje kako cekanje pojede razliku? Ako je cekanje 10 ili 15 minuta isto ce cekati onaj koji je isao 110 i 160 tako da ne vidim logiku da se nekom tu nesto pojede.
Lično ne vidim poentu jer smo stajali u dve kafane, na tri pumpe, šest putarina, dve granične kontrole, vozili na 4-5 mesta gde su radovi iza šlepera. Koliko mi se puta desilo da me isti auto pretiče po 3-4x zato što sam pre njega prošao neku od putarina i granica.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nema tu pravila ljudi. To vam je isto kao onaj omladinac sto je sa 160 pobio druge omladince i omladinke, jer su prosli na crveno.
Neko ce reci, da je vozio 200 nista se ne bi od toga desilo. A neko drugi ce reci da je vozio 100 nista se ne bi od toga desilo.
Nema tu nekih pravila. To je sve prvo verovatnoca, a posle statistika.
I ja sam nekog naseg DIPLIMAtu obisao na autoputu u privatnom automobilu, posle ja stao kao 89. u red na granicu, a on prosao odmah sa diplomatskim pasosem i nisam ga vise video
Neko ce reci, da je vozio 200 nista se ne bi od toga desilo. A neko drugi ce reci da je vozio 100 nista se ne bi od toga desilo.
Nema tu nekih pravila. To je sve prvo verovatnoca, a posle statistika.
I ja sam nekog naseg DIPLIMAtu obisao na autoputu u privatnom automobilu, posle ja stao kao 89. u red na granicu, a on prosao odmah sa diplomatskim pasosem i nisam ga vise video

- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Možda nisam bio potpuno jasan.
Ne želim ja da vozim oko 160 po GPS zbog toga da što ranije stignem na odredište. Što reče Paja, prosto me uspavljuje 120 na autoputu, dok pri malo većoj brzini ipak mora da se čovek malo koncentriše i brže se nešto dešava na autoputu. Stižem voozila, prestrojavam se, pazim da neće neki kreten da mi izleti levo baš kad prolazim itd... Ovak 120 se ušemiš u tok i k'o trolejbus, piči dok ne stigneš.
Kad god mogu, skrenem sa autoputa i vozim magistralnim putevima. Tu ne može da se vozi većim brzinama ali se uvek nešto dešava, prolaziš kraj kuća, ulaziš u krivine, vidiš neke lepe predele, ponekad ako sam sreće sevnu neke dobre noge usput, pregaziš i neko neoprezno pile, staneš uz neku seosku mehanu i u slas' srkućeš frape... Tako ja kod Lamije skrenem desno pa preko brda izbijem na Galaxidi, pa opet desno magistralom uz more do Nafpaktosa, pređem most pa opet uz zaliv nazad prema Korintosu uz more, starim putem. Uživancija neopisiva.
Alternativa bi bila Evzoni - Atina - Korintos, 800km autoputa, za podivljati, da ne pominjem putarine (nije presudno ali ipak me prelaz preko mosta košta 3 puta manje nego putarine do Korintosa) gde ih tim putem nema. Ponekad kad sam raspoložen, pređem trajektom do Patre što je opet zanimljivo iskustvo, jeste da kratko traje ali i tu ima šmeka...
Ne želim ja da vozim oko 160 po GPS zbog toga da što ranije stignem na odredište. Što reče Paja, prosto me uspavljuje 120 na autoputu, dok pri malo većoj brzini ipak mora da se čovek malo koncentriše i brže se nešto dešava na autoputu. Stižem voozila, prestrojavam se, pazim da neće neki kreten da mi izleti levo baš kad prolazim itd... Ovak 120 se ušemiš u tok i k'o trolejbus, piči dok ne stigneš.
Kad god mogu, skrenem sa autoputa i vozim magistralnim putevima. Tu ne može da se vozi većim brzinama ali se uvek nešto dešava, prolaziš kraj kuća, ulaziš u krivine, vidiš neke lepe predele, ponekad ako sam sreće sevnu neke dobre noge usput, pregaziš i neko neoprezno pile, staneš uz neku seosku mehanu i u slas' srkućeš frape... Tako ja kod Lamije skrenem desno pa preko brda izbijem na Galaxidi, pa opet desno magistralom uz more do Nafpaktosa, pređem most pa opet uz zaliv nazad prema Korintosu uz more, starim putem. Uživancija neopisiva.
Alternativa bi bila Evzoni - Atina - Korintos, 800km autoputa, za podivljati, da ne pominjem putarine (nije presudno ali ipak me prelaz preko mosta košta 3 puta manje nego putarine do Korintosa) gde ih tim putem nema. Ponekad kad sam raspoložen, pređem trajektom do Patre što je opet zanimljivo iskustvo, jeste da kratko traje ali i tu ima šmeka...
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ladno si zgazio neoprezno pile... 

Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...