Putevi u Srbiji
Re: Putevi u Srbiji
Heinz
Tenderi su politička priča, iznad struke. Najveći lopovluk se vrti upravo preko njih, ali to vodi direktno Ministarstva i Vlada. Upravo odatle dolaze optužbe da se krade na debljini asfalta i sl, što su teške gluposti. Takve pojave se mogu opisati procentualno, sa jednocifrenim brojem.
Na žalost, domaće firme većinom nemaju reference na tenderima koji se raspisuju za velike poslove, po kreditima Svetske i Evropske banke za obnovu i razvoj i sl. Zato je Alpina i dobijala te poslove, kako je dobijala....
Institut za puteve naravno nije jedina refernetna ustanova. Ali za mene je dugo godina bila. Sad su je slomili upravo mešetari i privatan lobi.
Pored Instituta za puteve, tu je i IMS, i za mene naj laboratorija TPA, koja pripada Stabag grupi. Sve drugo, tipa CPV, i sl, su upravo priča koju si naveo sa nadzorom. Zanimljivo je da svi beže od TPA, a to je jedina laborantska firma koja ne fingira rezultate.
H4wkeye
Daleko najbolje stanje po pitanju rada, poštovanja standarda, izrade projektne dokumentacije, odobrenja, kvaliteta (koliko se moglo a reper je pomeren 1000%), šta gde kako, bilo je za vreme Vlade Zorana Đinđića. Od tada uporno sve pada dole, mada je u međuvremenu nabavljeno mnogo skupe opreme i ušle su velike pare (kreditne linilje koje je obezbedio Z Đinđić, si "točile" blizu 10 godina), pa samim tim i odrađeno mnogo posla na rehabilitacijama - gradnji puteva u Srbiji. Da je bolje moglo - moglo je mnogo, ali u ovakom sitemu kompromisa, ne.
Putevi koji su popravljeni su bolji, a garancija za radove je reda 10 godina, pa polako ponovo sazrevaju. Oni koji čekaju rehabilitacije, su naravno u mnogo lošijem stanju. Tako da se dvojako to može gledati na tvoje pitanje. Uglavnom, u svemu se kasni. Preče su penzije i plate....
Tenderi su politička priča, iznad struke. Najveći lopovluk se vrti upravo preko njih, ali to vodi direktno Ministarstva i Vlada. Upravo odatle dolaze optužbe da se krade na debljini asfalta i sl, što su teške gluposti. Takve pojave se mogu opisati procentualno, sa jednocifrenim brojem.
Na žalost, domaće firme većinom nemaju reference na tenderima koji se raspisuju za velike poslove, po kreditima Svetske i Evropske banke za obnovu i razvoj i sl. Zato je Alpina i dobijala te poslove, kako je dobijala....
Institut za puteve naravno nije jedina refernetna ustanova. Ali za mene je dugo godina bila. Sad su je slomili upravo mešetari i privatan lobi.
Pored Instituta za puteve, tu je i IMS, i za mene naj laboratorija TPA, koja pripada Stabag grupi. Sve drugo, tipa CPV, i sl, su upravo priča koju si naveo sa nadzorom. Zanimljivo je da svi beže od TPA, a to je jedina laborantska firma koja ne fingira rezultate.
H4wkeye
Daleko najbolje stanje po pitanju rada, poštovanja standarda, izrade projektne dokumentacije, odobrenja, kvaliteta (koliko se moglo a reper je pomeren 1000%), šta gde kako, bilo je za vreme Vlade Zorana Đinđića. Od tada uporno sve pada dole, mada je u međuvremenu nabavljeno mnogo skupe opreme i ušle su velike pare (kreditne linilje koje je obezbedio Z Đinđić, si "točile" blizu 10 godina), pa samim tim i odrađeno mnogo posla na rehabilitacijama - gradnji puteva u Srbiji. Da je bolje moglo - moglo je mnogo, ali u ovakom sitemu kompromisa, ne.
Putevi koji su popravljeni su bolji, a garancija za radove je reda 10 godina, pa polako ponovo sazrevaju. Oni koji čekaju rehabilitacije, su naravno u mnogo lošijem stanju. Tako da se dvojako to može gledati na tvoje pitanje. Uglavnom, u svemu se kasni. Preče su penzije i plate....
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
Autoput i tunel kroz Frušku goru za 30 meseci
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/4149 ... -30-meseci
Autoput od Novog Sada do Rume s tunelom kroz Frušku goru, prema dogovoru republičkih i pokrajinskih vlasti, treba da bude izgrađen za 30 meseci. Gradnja tunela i autoputa koštaće 57 miliona evra, a u finansiranju projekta učestvovaće sa po 50 odsto vlade Vojvodine i Srbije.
Gradnja autoputa Novi Sad - Irig - Ruma s tunelom kroz Frušku goru, jedna od najvećih investicija u Vojvodini u ovoj deceniji, trebalo je da počne ove godine. Iako je donedavni ministar za kapitalne investicije Milutin Mirkonjić odložio realizacija projekta za “pet do deset godina”, prekjuče su Igor Mirović, ministar regionalnog razvoja, i Bojan Pajtić, predsednik Vlade Vojvodine, potpisali sporazum o zajedničkom finansiranju izgradnje autoputa.
- Ovo je istorijski trenutak za Vojvodinu. Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila - rekao je Pajtić.
Gradnja tunela od Paragova do Iriga i autoputa od Novog Sada do Rume, koji će povezivati Rumuniju s Hrvatskom, počinje početkom sledeće godine. Prvi korak je formiranje radne grupe za realizaciju ovog izuzetnog infrastrukturnog projekta, kojom će predsedavati Mirović, a zamenjivaće ga vojvođanski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski.
Prema projektnoj dokumentaciji pokrajinskog Fonda za kapitalna ulaganja, gradnja tunela koštaće 38 miliona evra, a za proširivanje postojećeg puta od rumunske granice preko Zrenjanina i Novog Sada do Rume biće potrebno 19 miliona evra.
Projektanti su napravili dve varijante tunela. Prema prvoj, tunel bi bio dug 1.233 metra i koštao bi 30 miliona evra, a prema drugoj 2.790 metara i desetak miliona skuplji. Druga opcija je prihvatljivija jer bi efekat bio veći u saobraćajnom i u ekološkom smislu pošto bi se Nacionalni park zaštitio od izduvnih gasova.
Naime, na putu od Paragova, kod Sremske Kamenice, do Iriga na 11,5 kilometara ne bi bilo uspona većeg od četiri procenta, pa autori predlažu drugu varijantu jer bi uštede na gorivu isplatile troškove gradnje cele putne trase za 16 godina. Idejno rešenje tunela kroz Frušku goru i obilaznice oko Iriga postoji od 1982, a uradio ga je Dušan Sekulski s Građevinskog fakulteta u Beogradu. Stručnjaka je karijera potom odvela u Južnoafričku Republiku, na Univerzitet u Johanezburgu, a zatim u Bon.
Dužina autoputa Novi Sad - Ruma s tunelom je 27 kilometara, a prolazi kroz tri opštine, Novi Sad, Irig i Rumu u kojima živi oko 400.000 stanovnika i posluje skoro 30.000 privrednih subjekata. U blizini trase autoputa je i 12 industrijskih i jedna slobodna zona.
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/4149 ... -30-meseci
Autoput od Novog Sada do Rume s tunelom kroz Frušku goru, prema dogovoru republičkih i pokrajinskih vlasti, treba da bude izgrađen za 30 meseci. Gradnja tunela i autoputa koštaće 57 miliona evra, a u finansiranju projekta učestvovaće sa po 50 odsto vlade Vojvodine i Srbije.
Gradnja autoputa Novi Sad - Irig - Ruma s tunelom kroz Frušku goru, jedna od najvećih investicija u Vojvodini u ovoj deceniji, trebalo je da počne ove godine. Iako je donedavni ministar za kapitalne investicije Milutin Mirkonjić odložio realizacija projekta za “pet do deset godina”, prekjuče su Igor Mirović, ministar regionalnog razvoja, i Bojan Pajtić, predsednik Vlade Vojvodine, potpisali sporazum o zajedničkom finansiranju izgradnje autoputa.
- Ovo je istorijski trenutak za Vojvodinu. Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila - rekao je Pajtić.
Gradnja tunela od Paragova do Iriga i autoputa od Novog Sada do Rume, koji će povezivati Rumuniju s Hrvatskom, počinje početkom sledeće godine. Prvi korak je formiranje radne grupe za realizaciju ovog izuzetnog infrastrukturnog projekta, kojom će predsedavati Mirović, a zamenjivaće ga vojvođanski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski.
Prema projektnoj dokumentaciji pokrajinskog Fonda za kapitalna ulaganja, gradnja tunela koštaće 38 miliona evra, a za proširivanje postojećeg puta od rumunske granice preko Zrenjanina i Novog Sada do Rume biće potrebno 19 miliona evra.
Projektanti su napravili dve varijante tunela. Prema prvoj, tunel bi bio dug 1.233 metra i koštao bi 30 miliona evra, a prema drugoj 2.790 metara i desetak miliona skuplji. Druga opcija je prihvatljivija jer bi efekat bio veći u saobraćajnom i u ekološkom smislu pošto bi se Nacionalni park zaštitio od izduvnih gasova.
Naime, na putu od Paragova, kod Sremske Kamenice, do Iriga na 11,5 kilometara ne bi bilo uspona većeg od četiri procenta, pa autori predlažu drugu varijantu jer bi uštede na gorivu isplatile troškove gradnje cele putne trase za 16 godina. Idejno rešenje tunela kroz Frušku goru i obilaznice oko Iriga postoji od 1982, a uradio ga je Dušan Sekulski s Građevinskog fakulteta u Beogradu. Stručnjaka je karijera potom odvela u Južnoafričku Republiku, na Univerzitet u Johanezburgu, a zatim u Bon.
Dužina autoputa Novi Sad - Ruma s tunelom je 27 kilometara, a prolazi kroz tri opštine, Novi Sad, Irig i Rumu u kojima živi oko 400.000 stanovnika i posluje skoro 30.000 privrednih subjekata. U blizini trase autoputa je i 12 industrijskih i jedna slobodna zona.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Putevi u Srbiji
Bice izbora 
TT

TT
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Hahahahaha
Re: Putevi u Srbiji
daj bre neka prvo zavrse onu obilaznicu oko iriga pa neka se onda puvaju 
"Gradnja tunela od Paragova do Iriga i autoputa od Novog Sada do Rume, koji će povezivati Rumuniju s Hrvatskom," e ako nam treba da bi povezali rumuniju i hrvatsku, onda je u redu

"Gradnja tunela od Paragova do Iriga i autoputa od Novog Sada do Rume, koji će povezivati Rumuniju s Hrvatskom," e ako nam treba da bi povezali rumuniju i hrvatsku, onda je u redu

Re: Putevi u Srbiji
Kao laik znam da nije moguce napraviti 27km autoputa za 57 miliona evra i to bez tunela. A kamoli jos sa tolikim tunelom, pa puta 2 jer autoput ima dva odvojena smera. Naravno po propisu tj standardu gradnje auto puta.
Neka imitacija nekakvog puta mozda i moze, kakva propagandna prica
Neka imitacija nekakvog puta mozda i moze, kakva propagandna prica

- Day Walker
- Postovi: 23536
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Jebem ti sve nadlezne za odrzavanje puteva i sve one koji ne vode racuna o obelezavanju i kontroli istih...
Nabijem i sve politicare vezane za iste i izgradnju mosta na Adi


Nabijem i sve politicare vezane za iste i izgradnju mosta na Adi

Brzine idu u H-a !!!




- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Linkuj bar da ljudi znaju zašto ih psuješ.
Što se tiče auto-puta NS-Ruma, kontam da i ako krenu sa radovima i završe za tih 30 meseci, izgledaće kao sada beogradska obilaznica. Tunel radi samo u jednom smeru, ne u oba. Veći deo obilaznice običan put sa dve trake, samo malo širi da možeš da se skloniš ako neka budala pretiče sa 160 na "auto-putu". Neka petlja neće biti završena, kao što se sada čeka batajnička. I tako...
A prvobitni predračun od 57 miliona će se menjati više puta, pa će onda prerasti više od 100 miliona, pa će opozicija da viče kako su tu ukradene pare. I tako... noćna mora i dalje traje.
Što se tiče auto-puta NS-Ruma, kontam da i ako krenu sa radovima i završe za tih 30 meseci, izgledaće kao sada beogradska obilaznica. Tunel radi samo u jednom smeru, ne u oba. Veći deo obilaznice običan put sa dve trake, samo malo širi da možeš da se skloniš ako neka budala pretiče sa 160 na "auto-putu". Neka petlja neće biti završena, kao što se sada čeka batajnička. I tako...
A prvobitni predračun od 57 miliona će se menjati više puta, pa će onda prerasti više od 100 miliona, pa će opozicija da viče kako su tu ukradene pare. I tako... noćna mora i dalje traje.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Tzv obilaznica oko Beograda je takva da je sramota zvati ulicu sirine kolovoza 2,5 metra tim nazivom. U najuzem delu jedva se mimoilaze 2 kamiona, bas deonica koja neposredno izlazi na Bubanj Potok koja je ujedno i pod nagibom , izlozena vetrovima i uopste najteza za voznju, pogotovu zimi.
Petlja kod Orlovace sa izlazom ka Vidikovcu (iz smera B. Potoka ka Vidikovcu) je tek smehotres, ono je sramotra za struku.
Tipicna cena koja se moze ocekivati je u rangu 6-8 miliona evra po km autoputa tako da za 57km se moze ocekivati oko 400 miliona evra.
Autoput se zna sta je tako da se slazem da je verovatno neka ideja o nedefinisanom putu van svih kategorija ono sa cime se barata u ovakvim najavama.
Petlja kod Orlovace sa izlazom ka Vidikovcu (iz smera B. Potoka ka Vidikovcu) je tek smehotres, ono je sramotra za struku.
Tipicna cena koja se moze ocekivati je u rangu 6-8 miliona evra po km autoputa tako da za 57km se moze ocekivati oko 400 miliona evra.
Autoput se zna sta je tako da se slazem da je verovatno neka ideja o nedefinisanom putu van svih kategorija ono sa cime se barata u ovakvim najavama.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Mene oduvek interesuje šta to košta 6-8 miliona eura po km? Ovi naši obično kažu da 1km auto-puta košta 1 milion eura. Kontam da toliko možda košta gde su idealni uslovi, a i to mi je nešto puno, ali dobro. Ali 6 milki/km!
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
1 milion za kn može da košta u Vojvodini i to bez kraduckanja. Kako se krene u brda cena vrtoglavo skače.
Inače trend naših političara da lupe nisku cenu je meni neshvatljiv. Kao da hoće da ih prozivaju da su ukrali pare. Reci bre realnu cenu i tačka.
Inače trend naših političara da lupe nisku cenu je meni neshvatljiv. Kao da hoće da ih prozivaju da su ukrali pare. Reci bre realnu cenu i tačka.
Re: Putevi u Srbiji
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Darko
- Postovi: 9495
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Putevi u Srbiji
Da li je istina da se asfaltira i zavrsava stari most na auto putu kod beske?
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
Istina je. Trenutno asfaltiraju stari most.
- Darko
- Postovi: 9495
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Putevi u Srbiji
Znaci bice slikanja uskoro.
jos da se zavrsi ono slepo crevo kod batajnice pa da imamo autoput od horgosa do leskovca.
jos da se zavrsi ono slepo crevo kod batajnice pa da imamo autoput od horgosa do leskovca.