member napisao: 06 Dec 2017, 22:47
Aha dakle, nema sumnje da je nešto napucano,svejedno E ili S .
Ova nova E klasa izgleda moćno. Više mi se svidja nego bmw G30
Pa onda ti se i C klasa vise svidja od G30 - jer su isti
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Da, enterijerom sam definitivno najvise impresioniran na novim Mercedesima(eksterijer realno nista spec, ne odskace ni po cemu od kunkurencije kvalitativno, mada mi se AMG verzije zaista izdvajaju), kao sto sam vec pisao, bas ima neku dozu umetnickog dizajna, nekako kao da je ga je osmisljao neko ko je vestiji sa slikarskom cetkicom nego kompjuterom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Brka je objasnio, preokrenuo je Mercedes-Benz za 10 godina i vratio ga na vodece mesto u autoindustriji.
Evo i malo dzidza bidza iz S klase.
Nisam znao da kada daljinsko parkiras, pored odabira mesta na koje zelis da se parkira, imas da biras i da li da parkira unapred ili unazad.
https://www.youtube.com/watch?v=sRWIzZq0Ugk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
"Nakon neuspešnog prvog puta, drugi put je kineski Geely bio ubedljiviji...
Druga ponuda je glasila 4,7 milijardi USD koju baš nisu mogli da odbiju u Daimler AG-u. U prevodu, kupili su udeo od 5 % vlasništva i ujedno su treći najveći vlasnik deonica u ovoj grupaciji. Ne treba napominjati da Daimer AG u svom vlasništvu ima Mercedes-benz, Smart, Maybach, Setru, i sl.
Geely zna šta radi. Do sada u svom vlasništvu imaju Volvo koji se preporodio 2010. godine kada su ih kupili za 1,8 milijardi USD. Vlasnici su još i većinskog dela deonica engleskog Lotusa i londonskog taksija. Kinezi su mudri pa su pustili inžinjere Volvoa i Lotusa da rade ono šta najbolje znaju, a sve proizvedene tehnologije mogu deliti unutar grupacije i na svoje automobile koje prodaju na domaćem tržištu.
Šta će tačno značiti ovaj udeo u Daimleru još nije tačno određeno tj. objavljeno u javnosti."
autoblog.rs