Putevi u Srbiji

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
MilisaV
Reactions:
Postovi: 317
Pridružio se: 11 Jul 2012, 15:39
Garaža: bmw 525d
Lokacija: Novi Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od MilisaV »

što se tiče cene auto puta

samo eksproprijacija
Zavisi od lokacije na kojoj se gradi autoput. Od "žice do žice" na autoputu ima oko 40 metara, ali tu je i zaštitni pojas, sa kojim je put širok možda i preko 100m. Na svakih nekoliko km na autoputu postoji odmorište ili petlja, koji zauzimaju dodatni prostor. U tunelima i na mostovima nema eksproprijacije. Računam da je po km autoputa potrebno eksproprisati 5 do 10 hektara zemlje.
Kao pravedna cijena zemljišta se obično uzima tekuća maksimalna tržišna cijena na lokaciji, uvećana za određeni procenat (obično oko 20%). U slučaju pasivnih krajeva, to je može biti i 1-2 evra po kvadratu, a na obilaznici Beograda i 20-30. U prvom slučaju valja dati 50 000 - 200 000, a u drugom 500 000 - 1 500 000 evra po kilometru.
za km auto puta potrebno je i ogromna količina peska ako se gradi na ravničarskim delovima, da ne lupim ali sigurno preko 50.000 kubika, a gde je sve ostalo.

lako se nabije cena.
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15301
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od pedja »

Sledece godine gradićemo autoputeve u nivou evropskog proseka

Srbija će u 2014. napraviti pomak u gradnji autoputeva i dostići ili približiti se evropskom proseku od 50 do 55 izgrađenih kilometara godišnje, izjavio je danas Tanjugu ministar saobraćaja Aleksandar Antić.

:kezo:

Nije nemoguće, sa obzirom da se odjednom gradi na više deonica i da se završavaju pripremne radnje, ali opet... :loool:
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8762
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Putevi u Srbiji

Post od H4wkeye »

Nadamo se da ce biti tako. :D
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Evo da slikovno pedstavim kako je išla sanacija tri tunela na državnom putu za Crnu Goru u Gostunu. Većina vas je išla kroz ove tunele a zadnjih par godina, možda i negodovala zbog obustava saobraćaja i gužvi. Radovi su se odvijali pod saobraćajem i uz povremene obustave saobraćaja, što je dinamiku i rokove, produžila višestruko.

Evo kako je bilo. Tuneli (tri) u stenskoj masi, bez obloge i zaštite, uski i niski, a u tunelima se nisu mogli mimoilaziti kamioni i putnička vozila. Dešavali su se česti odroni i komini, a bezbednost saobraćaja je bila ugrožena maksimalno. Sa litica, dolazilo je do velikih odrona i urnisa.
Slika

Slika

Slika

Slika


Evo par fotografija iz perioda sanacije, proširenje tunelskog profila glodalicama i miniranjima, zaštita torkretom - prskanim betonom i mrežama, remenatama, ankerima i sidrima i izrade sekundarnih tunelskih obloga i galerija. Evo fotki po fazama:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Fotografije sam slikao mobilnim, pa se izvinjavam za kvalitet fotki.
Poslednja izmena od MAD MAX u 13 Nov 2013, 20:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12083
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Putevi u Srbiji

Post od Bax »

Tako se to radi, kratko i j...
Samo da se pici, da se sto vise puteva sredi, da pocnemo da licimo na normalnu zemlju.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8762
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Putevi u Srbiji

Post od H4wkeye »

:plusone:
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Putevi u Srbiji

Post od Velja »

:o
Sjebali ste legendarna tri tunela :uf:
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 47950
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Putevi u Srbiji

Post od Geza »

Zasijalo na obilaznici
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... obilaznici

Slika

Posle pet godina u mraku tuneli "Lipak" i "Železnik" ponovo su osvetljeni. Vožnja na ovim deonicama bila je potpuno nebezbedna, posebno noću

SVETLO više nije na kraju tunela "Lipak" i "Železnik", već su cevi posle pet godina u mraku, ponovo osvetljene celom dužinom.

Preduzeće "Koridori Srbije" u saradnji sa "Putevima Srbije" pokrenuli su postupak legalizacije oba tunela koji je završen u junu 2012. Posle dobijene građevinske dozvole bilo je moguće sprovesti zakonom predviđeni postupak javne nabavke za sanaciju i opremanje tunela. Radovi su počeli u junu ove godine.

- Obnovljena su postojeća elektroenergetska postrojenja, komunikacioni i signalno-saobraćajni sistemi, upravljački i zaštitni sistemi, obavljeni su građevinsko-zanatski, kao i mašinskobravarski radovi u tunelima. Takođe, izgrađena je hidrantska mreža i rezervoar za tunel "Lipak" - kažu u "Koridorima Srbije". - Sanacija je još u toku, a završeno je 98 odsto ugovorenih radova. Puštanje pod napon trafostanice "Lipak" i trafostanice "Železnik", EDB je uradila sredinom oktobra.

U "Koridorima" kažu da je u toku probno ispitivanje upravljačkih i funkcionalnih sistema u tunelima, nakon čega će uslediti tehnički prijem izvedenih radova u cilju dobijanja upotrebne dozvole i primopredaje saniranih tunela krajnjem korisniku JP "Putevi Srbije".

GRADE SE I TRI NOVE PETLjE
RADOVIMA na obilaznici još se ne nazire kraj. Očekuje se da će cela leva traka, od Batajnice do Dobanovaca, biti završena do leta iduće godine. Na Batajničkoj petlji završeno je oko 70 odsto posla, a kompletni radovi biće gotovi u narednih šest do osam meseci. Rok za završetak novih petlji - "Orlovača" i "Petlovo brdo" je 270 kalendarskih dana.


Od otvaranja pomenutih saobraćajnih objekata 2008. godine vožnja na ovim deonicama obilaznice oko Beograda bila je nebezbedna, naročito noću, kada su vozačima put osvetljavali jedino farovi sopstvenih automobila ili onih koji im dolaze u susret. Iako su sijalice zableštale prilikom otvaranja, za kratko vreme pokradena je oprema za video-nadzor, osvetljenje i ventilaciju, a vozila su prolazila kroz potpuno ogoljene tunelske cevi.

TREBA JOŠ VREMENA I NOVCA

ZA završetak kompletne obilaznice biće potrebno još mnogo vremena, ali i novca. Otvaranje novih gradilišta na delu od Avalskog puta do Bubanj potoka, kao i na deonici od Bubanj potoka do Pančeva, tek predstoji. Naravno, uslovljeno je obezbeđivanjem novca. Najverovatnije, kao i do sada, iz nekog povoljnog evropskog kredita.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
ftj
Reactions:
Postovi: 13875
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od ftj »

Nadam se da je tunel sad propisno obezbedjen od kradje.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8218
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Ji 4Tze »

Je l naša građevinska, putarska "operativa" ili kako se već to kaže, sposobna da napravi i održava trkačku stazu, po nekim svetski priznatim standardima
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20406
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Putevi u Srbiji

Post od Heinz »

Ako možemo aerodromsku pistu, možemo i NAVAK valjda.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14220
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Putevi u Srbiji

Post od Saša »

A što ne bi bila sposobna. Problem je u tome što naši obično vole da kraduckaju na ugrađenom materijalu i da ošljare u poslu, pa sve što naprave bude kratkog veka, no kada bi ih neko naterao da rade po ps-u napravili bi šta poželiš. Nije to neka svemirska tehnologija...
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8218
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Ji 4Tze »

^ Znači nije sposobna :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14220
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Putevi u Srbiji

Post od Saša »

Sve u svemu - tako ispada na kraju.
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

E jeb...ga više i "kraducanje". To je Velja smislio, u stilu "držte lopova".
"naše" firme su i najveće svetske kompanije. Zaboravili ste Strabag, najveću građ kompaniju u Evropi, koja u Srbiji posluje već 10 tak godina i u Srbiji ima X preduzeća pod sobom. Kao i Alpinu, Primorije i mnoge druge strane - propale firme.
Pare - pare fale za puteve. Ovogodišnji budžet je 163 mil €, a pre 3 godine je bio 400 mil €.
Recimo propala Slovenija u krizi, koja ima 3 puta manje puteva, ima ove godine 170 mil €, za održavanje NOVIH puteve i smatraju da nastupa kolaps.
A vi samo se držite floskule "kraducanja" i priče "držte lopova". A ove godine NI DINAR nije izdvojen za puteve od cene goriva, uveli PDV na putarinu (Dinkić) a cena ostala ista.
Kako sad stvari stoje pojedina preduzeća za puteve su u blokadi, nema se goriva, maziva, antifriz.... vozila nisu registrovana... kad sneg zagudi, može biti da u glavama bude odzvanjalo "kraduckanja..."
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Odgovori