Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9954
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Markoni »

Slazem se. Verzija od 86 KS gubi dah na oko 5 vec, 105 ide fino do 5500 o/min. Kada nam je na petodnevnom testu SEAT Kluba bio Leon 1.2 TSI poredili smo ga sa dizelima iste snage, i u svim rezimima je bio nesto malo brzi od dizelske brace. Ja ne znam da je neko opljuvao 1.9 TDI i 1.6 TDI kako ne idu sa svojih 105 KS. Leon je kod nas trosio prosecno 8.4 lit./100 km ako se secam za nekih 800 km predjenih. Bilo je tu svakakve voznje. I po gradu, i van grada, magistrale, autoput. Ali treba imati u vidu da je auto probalo 15ak ljudi sa ciljem da vidi kako ide. Niko nije ostao ravnodusan, i svi su se slozili da za 105 KS ide odlicno (nevezano sto je jos i 1.2).

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
Mladen7
Reactions:
Postovi: 2129
Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
Lokacija: Beograd ,NBg

Re: BMW 316d

Post od Mladen7 »

octavia 1.6tdi 105ks 0-180 35s
octavia 1.2tsi 105ks 0-180 33s
focus 1.6tdci 109ks 0-180 41s
bmw 316d 116ks 0-180 41s
Ispada da može da parira i dizelima slične konjaže, i na većim brzinama, benzincima samo tako.
Do 100 10,4s, po meni dobre performanse, odlična potrošnja...i da, ja ne vozim VAG :) ali realno...šta zameriti
Kvarove predhodne verzije tog motora su rešili.
Poslednja izmena od Mladen7 u 02 Avg 2014, 22:49, izmenjeno 1 put ukupno.
KDman
Banned
Reactions:
Postovi: 335
Pridružio se: 29 Jan 2014, 22:14

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od KDman »

Markoni napisao:Ja sam hteo KDman da mi kaze :)
U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.

Tapatalk Post
U pravu si, i 1,6 TDI ima vrlo sličnu karakteristiku, gasi se, teško pođe.
Ja nisam neki šofer, ali prvo što sam osetio je to.
Nekih drugih primedbi nemam, mada glup sistem, čim prebaciš brzinu treba ponovo, i ponovo i zaboli te leva noga. I naravno potrošnja je OGROMNA na bržoj vožnji. Zato sam i pomenuo, čemu tolike brzine, a tema se raširila, a odgovora nema. Znači, čemu tolike brzine na TSI ??

maniaxxx
Žao mi je što tako misliš. 90% vozača ne zna da vozi. A većina vas što mislite da ste nešto posebno, verovatno niste. Kao i ja, koji sam prosek vozač. I kad ja "prosek" sednem u Jeti TSI ili 1,6 TDI se ugasi, a ne gasi se kilavi stojadin. Šta reći??
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24626
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od dragvorl »

Sprdanje je sklonjeno, tema otkljucana.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Laki021 »

KDman napisao:
Markoni napisao:Ja sam hteo KDman da mi kaze :)
U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.

Tapatalk Post
U pravu si, i 1,6 TDI ima vrlo sličnu karakteristiku, gasi se, teško pođe.
Ja nisam neki šofer, ali prvo što sam osetio je to.
Nekih drugih primedbi nemam, mada glup sistem, čim prebaciš brzinu treba ponovo, i ponovo i zaboli te leva noga. I naravno potrošnja je OGROMNA na bržoj vožnji. Zato sam i pomenuo, čemu tolike brzine, a tema se raširila, a odgovora nema. Znači, čemu tolike brzine na TSI ??

maniaxxx
Žao mi je što tako misliš. 90% vozača ne zna da vozi. A većina vas što mislite da ste nešto posebno, verovatno niste. Kao i ja, koji sam prosek vozač. I kad ja "prosek" sednem u Jeti TSI ili 1,6 TDI se ugasi, a ne gasi se kilavi stojadin. Šta reći??
Bezosecajno kvacilo u Skodama.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7493
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od dag81 »

Gasi se i A4 130ks pd npr a Passat sa "istim" motorom ne. Plus a4 trosi nesto manje goriva.
Da mozda i on nema snage.:roll:
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od nikaragva »

Ne kontam to sa gašenjem? Pa kako vozite benzince onda?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od ljubitelj »

maniaxxx napisao:Ali treba i znati, da nema neke potrebe vrteti ga u obrtaje, više se dizelski ponaša, čak mu je i MAX brzina pri 4000 obrtaja ( sa 6 brzina i 1o5 konja ), šta je u rangu dizela...
Ovo mi je logicno ali na onom filmicu koja stranica ranije vozac radi bas suprotno.
Za 1.2motor, iako ima turbo ipak je to mali motor, odlicno vuce Oktaviju.
ftj
Reactions:
Postovi: 13876
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od ftj »

Covek je navikao na kvacilo koje brze otpusta nema drugog objasnjenja. Al to valjda iskusnijem vozacu moze da se desi par puta a onda skonta da treba da ga otpusta drugacije.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21745
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od nidza »

Normalno kvačilo imaju Škode. Ove nove čak same dodaju gas kad se pušta kvačilo, tako da se polazi veoma lako. Jedino mi se ne sviđa Hill Holder, na Alfi mnogo bolje radi, tj uključi se na pravoj uzbrdici. Na Škodi se pali i na veoma blagoj pa smeta.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Laki021 »

Ne znam, ja na Skodi ne osecam nista, prelako ide. Nisu mi se gasile, naprotiv bas lagano krecu, ali bezosecajno.
Poslednja izmena od Laki021 u 03 Avg 2014, 17:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23509
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Day Walker »

Ja nisam nikako mogao sa Meganom da se dogovorim oko kvacila. Premekano mi je, nema nikakvog feedbacka :)
Poslednja izmena od Day Walker u 03 Avg 2014, 17:30, izmenjeno 1 put ukupno.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21745
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od nidza »

To se slažem. Većina VW grupacije je vrlo slična. Ja sam mišljenja da ljudi više vole tako, nego da auto ima temperament. Još ekstremniji su Japanci, komande su previše lagane.

Nije to ništa slučajno, tako ljudi vole.

Tapatalk Pro
KDman
Banned
Reactions:
Postovi: 335
Pridružio se: 29 Jan 2014, 22:14

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od KDman »

Ja sam navikao da krećem sa pojačanim lerom, možda na 1000 1100 obrta, pa kad počne da se kreće, dajem gasa. Ali ovo neće, cim, ugasi se. Na 1,6 TDI prosto nešto lupi. Kad bi vozio duže, sigurno bi navikao, ali očigledno ima nedostatak snage na malom obrtima.
Kako nemam problem sa 1,2 HTP ?? Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Niko ne komentariše, čemu 6 brzina na 1,2 TSI, a on radi od 2 pa do 5 hiljada obrta isto? Pri tom na jetiju ostavili 1 brzinu dugačkuuuu, neupotrebljivo dugačku.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Laki021 »

Ne radi isto odakle ti to?
Odgovori