Dueli u klasama
- Saša
- Postovi: 14233
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Uzmi u obzir koliko je nekad koštala ta Fabia, a koliko Punto... I tu leži odgovor za sve. No taj motor je zaista degradira. 1.2 8V Fiat je mnogo bolji motor, a da ne pominjem 1.3. MJ
Tapatalk
Tapatalk
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
2004 godina, moj drugar je za 11.000 uzeo Punta bez klima, i danas ga vozi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Čuo sam za te priče oko generalke za 1.2HTP, tj priče da se ne radi, mada mi to deluje potpuno nerealno i sumnjam u to, pa ću proveriti baš.
S druge strane, na Škoda forumu na kom sam skoro tri godine aktivno, na kome su mahom Fabije i to baš sa tim 1.2HTP motorima, ni jednom nisam čuo i video da je neko radio ili trebao da radi generalnu na tom motoru(a ima ih svakakvih), niti da je imao kakve druge specifične probleme osim bobina koje su problematične na njemu, posebno na prvoj generaciji Fabije i na onim 1.4MPI OHV motorima deriviranim iz starog Škodinog 1.3 motora iz Favorita.
Takođe ima primera da su ti motori u službenim automobilima prelazili po 300+ kkm.
S druge strane, na Škoda forumu na kom sam skoro tri godine aktivno, na kome su mahom Fabije i to baš sa tim 1.2HTP motorima, ni jednom nisam čuo i video da je neko radio ili trebao da radi generalnu na tom motoru(a ima ih svakakvih), niti da je imao kakve druge specifične probleme osim bobina koje su problematične na njemu, posebno na prvoj generaciji Fabije i na onim 1.4MPI OHV motorima deriviranim iz starog Škodinog 1.3 motora iz Favorita.
Takođe ima primera da su ti motori u službenim automobilima prelazili po 300+ kkm.
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
meni fabia ne valja nista
cak ni ova nova, a stara je katastrofa u svim segmentima koje si naveo kao prednost osim u ubrzanju
kanta koja glumi da je polo
cak ni ova nova, a stara je katastrofa u svim segmentima koje si naveo kao prednost osim u ubrzanju
kanta koja glumi da je polo
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Nikako se ne slazem sa tobom, ali ajde. Svako ima svoje misljenje. 

- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Elem, proverio sam za generalnu na HTP-u, radi se normalno.
- Saša
- Postovi: 14233
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Paralelno sam jedno vreme vozio tu Fabiu 1.2 HTP (službena) i svog Punta i znam dobro šta pišem. Ukupno gledajući, pogotovo u vožnji i tim sitnicama koje komfor znače - Fabia je kompletniji i za klasu bolji auto, tu nema nikakve sumnje. Jedino joj je taj nesrećni motor došao glave na oko 190.000 km, odnosno počela je da troši litar ulja nedeljno i više. Bili sa njom u dva ovlašćena servisa u NS-u i u oba rekli isto: generalka nije ni predviđena da se radi i ide novi motor. U prvom su nas odmah otkačili i savetovali da sipamo gušće, mineralno ulje i da vozimo tako, pa koliko izdrži, ili da nađemo polovan motor i ubacimo umesto ovog (i imamo opet mačku u džaku). U drugom servisu su nam prvo probali prodati jednu svoju Fabiu i to novije generacije (za znatno manje pare nego što vredi naša stara + novi motor), a kada su videli da nismo mušterije za to - rekli su da su ipak radili par generalki ali da će cifra biti najmanje 1.500 evra. Na kraju nismo uradili ništa od toga već je prodali nekom preprodavcu za 2.000 evra i kupili drugi nov auto. Dakle, zvaničan "stav" fabrike je zaista da se ne radi generalka (ne postoje u prodaji ni delovi za tako nešto), no neka budževina očigledno ipak može da se napravi. 
Tapatalk

Tapatalk
Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
i ja sam imao paralelno svog punta i sluzbenu staru fabiju
doduse, nisam je vozio jer sam imao svog vozaca
mozda cak radimo u istoj firmi ali dafinitivno imamo potpuno razlicita misljenja, jer nikad ne bih mogao da izjavim da je fabija klasu isprad punta kad pripadaju istoj klasi. jedino mogu da se razlikuju u opremi. u situaciji kad su motori slicni, oni od 1200cc i kad oba imaju klimu, abs, podizace, vazdusne jastuke, po mom misljenju fabija je daleko losiji izbor u skoro svim segmentima. kao prvo, neobjasnjivo je u startu skuplja od punta, skuplje odrzavanje, veca potrosnja, tvrdji i neudobniji, ruzniji i seljackiji.
nova fabija je poboljsala i osavremenila spoljni izgled i malcice povecala unutrasnji prostor, ali sve drugo ostaje.
ja se uvek cudim kad pogledam izvestaje o prodaji i vidim kako je fabija u vrhu liste. objasnjenje je verovatno u zabludi domaceg kupca da kupujuci fabiju on misli da kupuje polo za znatno manje pare a nije svestan da su polo i fabija isti koliko su i sandero i klio isti
skoda je jako dobra firma, bolja od dacije, ruskih i kineskih proizvodjaca, ali jos debelo zaostaje za zapadom.
ja mislim da covek treba da trazi dobrog, domaceg punta tj z10, ali ako se sve kockice sloze u kupovinu skode fabije i nema nista drugo, sto da ne...nece ni sa tim autom propasti

mozda cak radimo u istoj firmi ali dafinitivno imamo potpuno razlicita misljenja, jer nikad ne bih mogao da izjavim da je fabija klasu isprad punta kad pripadaju istoj klasi. jedino mogu da se razlikuju u opremi. u situaciji kad su motori slicni, oni od 1200cc i kad oba imaju klimu, abs, podizace, vazdusne jastuke, po mom misljenju fabija je daleko losiji izbor u skoro svim segmentima. kao prvo, neobjasnjivo je u startu skuplja od punta, skuplje odrzavanje, veca potrosnja, tvrdji i neudobniji, ruzniji i seljackiji.
nova fabija je poboljsala i osavremenila spoljni izgled i malcice povecala unutrasnji prostor, ali sve drugo ostaje.
ja se uvek cudim kad pogledam izvestaje o prodaji i vidim kako je fabija u vrhu liste. objasnjenje je verovatno u zabludi domaceg kupca da kupujuci fabiju on misli da kupuje polo za znatno manje pare a nije svestan da su polo i fabija isti koliko su i sandero i klio isti
skoda je jako dobra firma, bolja od dacije, ruskih i kineskih proizvodjaca, ali jos debelo zaostaje za zapadom.
ja mislim da covek treba da trazi dobrog, domaceg punta tj z10, ali ako se sve kockice sloze u kupovinu skode fabije i nema nista drugo, sto da ne...nece ni sa tim autom propasti
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Punto je igračka za Fabiju. Nema mesta unutra, ne može da ide ni po ravnom kad se uključi klima. Taj "ozloglašeni" 1.2 HTP ide 2x bolje od 1.2 u Puntu.
Šta je seljačkije... pa recimo da se o ukusima ne raspravlja. A za kvalitet imate Baxa kao referencu
Šta je seljačkije... pa recimo da se o ukusima ne raspravlja. A za kvalitet imate Baxa kao referencu

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
@druze heinz, kad bih ja vama slao linkove sa referencama o toj nesrecnoj fabiji i njenom "kvalitetu" ...paaa, bila bi to duga i besana noc 

Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Onda ja ne znam koje sam to Puntiće vozio. Nije on loš, ali je daleko od Fabije u svakom segmentu, kvaliteta, vožnje, komfora...
Aj evo daj meni te reference, zanima me, pošalji mi na pp a ja ću otvoriti posebnu temu o tome, da ne trujemo ovako.
Aj evo daj meni te reference, zanima me, pošalji mi na pp a ja ću otvoriti posebnu temu o tome, da ne trujemo ovako.
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
nema potrebe za prepiskom, sve je na guglu, ali naravno, kao i na svakom auto forumu, pa tako i ovde, iskljucivost i sopstveni izbor automobila su uvek forsirani do besmisla
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32173
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Koliko se sećam, ti si imao Punta, kojeg si ocrnio dobrano. Sad ispade Fabia još gora od tog Punta koji nije valjao. Na oglasima i dalje Fabia bolje drži cenu, po svim statistikama pouzdanosti i kvaliteta je bolje rangirana. To što tebi nije odgovarala ne znači da je Fabia lošiji auto. Ako ćemo tako, C4 je živo sranje od auta, a znam nekoliko ljudi koji bi ga kupili pre bilo kojeg drugog u klasi i koji su oduševljeni sa njim. Meni se nije svideo, ali ne mogu reći da je i30 bolji, kad nije. Šta kome više leži, druga je stvar.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
1.2 ima u 6v i 12 volti
Kažu da je 12v dosta bolja kupovina od 1.4(osim onog od 100 ks).

- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Vozio sam u Polu Mk.4 9N taj 12v HTP, i baš britko i interesantno ide do nekih 70-80, verovatno delom zbog odličnog menjača, stiče se utisak da ima više od 70ks. Kasnije gubi dah, ali me je iznenadio kako ide do tih nekih magistralnih brzina.