Mazda 3 2013/FL 2017
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Ne pravim poređenje atmo 2.0 sa turbo motorom manje zapremine već odgovaram na Next-ovo zapažanje da je 120KS malo za 2.000ccm.
Re: Mazda 3 2013
Mislio sam da ti je promaklo da je onaj 1.6 turbo. A šta se tiče tvoga posta, tu sam istog mišljenja. A taj od 120 konja je napravljen baš zbog relativno dobre cene potrošnje i tako, da bude nekako najprodavaniji motor. 1.5 je više manje samo za penzoše i grad, 165 konja i dizel su več druga klasa...barem za sad, dok ne dođe još motora.
Re: Mazda 3 2013
Prvo, ne znam kako snaga moze da bude dostupna na nizim obrtajima, posto je 1.6T turbo, a dovoljno govori da je max obrtni od 1400 obrtaja, dok je kod Mazde na 4000.Sloba napisao:Mazda ima i jaču verziju 2.0 atmo-benzinca sa 165KS, ali i slabiju 1.5 sa 100 KS. U svakom slučaju, pre biram 2.0 sa 120KS, nego neki 1.6 sa istom snagom. Trebalo bi da je motor daleko rasterećeniji, a snaga dostupna i na nižim obrtajima. Jeste registracija skuplja, ali ako pričamo o tehničkim karakteristikama, uvek stavljam zapreminu ispred "konja".
Nisam siguran kako je 1.6 turbo, posto ima 120 konja, a u prethodnoj generaciji je to bio obican VTI (ne vidim zasto bi ga komplikovali turbinom, za istu snagu).
Opet, jeste 2.0 sigurno rastereceniji, ali pre 15 godina su 1.6 imali 110 konja, tako da ne vidim ovo kao neku isforsiranost. Taj motor ide na 220 konja u R verziji, a 150 u srednjoj. (ako je to taj motor)
Pug ima slabije ubrzanje jer je duzi menjac, sto znaci manja potrosnja na auto-putu i manja buka. Opet, sram ih bilo sto menjac nikad ne prati performanse konkurencije.
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda 3 2013
Meni AMS dolazi iz HR.methane.master napisao:I gde bre nabavljate AMS a da nije star 2 meseca ????

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Mazda 3 2013
NexT napisao:Prvo, ne znam kako snaga moze da bude dostupna na nizim obrtajima, posto je 1.6T turbo, a dovoljno govori da je max obrtni od 1400 obrtaja, dok je kod Mazde na 4000.Sloba napisao:Mazda ima i jaču verziju 2.0 atmo-benzinca sa 165KS, ali i slabiju 1.5 sa 100 KS. U svakom slučaju, pre biram 2.0 sa 120KS, nego neki 1.6 sa istom snagom. Trebalo bi da je motor daleko rasterećeniji, a snaga dostupna i na nižim obrtajima. Jeste registracija skuplja, ali ako pričamo o tehničkim karakteristikama, uvek stavljam zapreminu ispred "konja".
Nisam siguran kako je 1.6 turbo, posto ima 120 konja, a u prethodnoj generaciji je to bio obican VTI (ne vidim zasto bi ga komplikovali turbinom, za istu snagu).
Opet, jeste 2.0 sigurno rastereceniji, ali pre 15 godina su 1.6 imali 110 konja, tako da ne vidim ovo kao neku isforsiranost. Taj motor ide na 220 konja u R verziji, a 150 u srednjoj. (ako je to taj motor)
Pug ima slabije ubrzanje jer je duzi menjac, sto znaci manja potrosnja na auto-putu i manja buka. Opet, sram ih bilo sto menjac nikad ne prati performanse konkurencije.
Turbo je zbog večeg obrtnog momenta, manje potrošnje eko sranja i slično....a taj isti motor ide i daleko preko 220 konja, znači trajnost nije problem...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Kako sam napisao i u narednom postu, ne poredim Mazdin atmo 2.0 120KS sa bilo kojim turbo motorom iste snage, već prosečan 2.0 atmo sa 120KS sa prosečnim 1.6 atmo iz koga je izvučeno isto toliko konja (a kojih nema tako malo jer je to sada prosek za tu zapreminu). Dakle, zapremina ispred KS. Naravno, ne tvrdim da će veći motor uvek opravdati prednost u zapremini, ali ok, jasno je na šta ciljam. Razočarenje bi bilo da je Mazda ponudila samo jedan 2.0 motor koji ima 120KS. Ovako postoji korektan izbor.NexT napisao:Prvo, ne znam kako snaga moze da bude dostupna na nizim obrtajima, posto je 1.6T turbo, a dovoljno govori da je max obrtni od 1400 obrtaja, dok je kod Mazde na 4000.Sloba napisao:Mazda ima i jaču verziju 2.0 atmo-benzinca sa 165KS, ali i slabiju 1.5 sa 100 KS. U svakom slučaju, pre biram 2.0 sa 120KS, nego neki 1.6 sa istom snagom. Trebalo bi da je motor daleko rasterećeniji, a snaga dostupna i na nižim obrtajima. Jeste registracija skuplja, ali ako pričamo o tehničkim karakteristikama, uvek stavljam zapreminu ispred "konja".
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Apsolutno se slazem. Meni je Civic bio predrkan prvih par godina kada se pojavio na trzistu. Totalno druga dimenzija u odnosu na sve komercijalno iz te klase. Sada kada ga imam "izlapeo" mi je malo je taj "vauuu" efekat koji mi je imao godinama dok sam balio na njega... Mozda samo prokletstvo: "tudje - sladje"Sloba napisao:Godine su potrebne da dizajn "sazri" u očima posmatrača. Ovde mislim i na Mazdu 3. Trenutno mi je vauuu, ali ne isključujem da će mi za 2-3 godine biti kič. Jednostavno ne znam.


Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Mazda 3 2013
ovako,ovo su dva najsvezija modela u C segmentu.Prosto mi je neverpvatno da inicijalno svaki ponaosob nije poreden sa G7 vec odma jedan na drugog...kakav zakljucal se apriori moze izvuci- G7 je opet die beste ali sacekajmo relevantnija suveljavanja u v segmentu

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Golf je vec neko vreme najbolji u klasi za one koji vole klasican "dosadan" auto i to je to. Jbg, ko voli nek izvoli - meni se od VW vozila jedino (Passat) CC i Scirocco svidjaju (i to vrlo do jako
), Golf ni pod razno. Ali to sam ja. Golf nije bez razloga medju najprodavanijim automobilima. Ocigledno je i da se ukusi po kontinentima JAKO razlikuju. Ko bi po evropskom trzistu rekao da su Toyota i Honda veci proizvodjaci od VW? 
Kad sam vec tu... Izmedju Pezoa i Mazde ne da ne bi ni pogledao Pezo, nego...
(ne volim "Francuze" nikako - verovatno mi je matori dugogodisnjim "kljucanjem" to usadio
)


Kad sam vec tu... Izmedju Pezoa i Mazde ne da ne bi ni pogledao Pezo, nego...

(ne volim "Francuze" nikako - verovatno mi je matori dugogodisnjim "kljucanjem" to usadio

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda 3 2013
Ja, ali samo ovaj konkretan, u Mazdi. Doduše ne bih se bunio ni protiv onog njihovog jačeg. 

Širim haos!
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 3 2013
I cekaj uzeo bi ovoliki motor, placao 30.000 registraciju za 120ks?
Ali opet, ne mogu da razumem i pored toga, kad za par stotina vise imas pravi 2.0 a ne wannabe

Ali opet, ne mogu da razumem i pored toga, kad za par stotina vise imas pravi 2.0 a ne wannabe
Brzine idu u H-a !!!




- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda 3 2013
Pa isto bih platio i za A45 AMG od 345KS, ali šta ću sa njim? Ili za 20 godina atmo 2.0 na plin.
Edit: Nije taj motor u Mazdi dimenzionisan prema našim taksama, nego onim u ostatku kontinenta gde se formiraju prilično drugačije, a sva je prilika i ovde će se menjati.
Edit: Nije taj motor u Mazdi dimenzionisan prema našim taksama, nego onim u ostatku kontinenta gde se formiraju prilično drugačije, a sva je prilika i ovde će se menjati.
Poslednja izmena od methane.master u 17 Okt 2013, 00:57, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 3 2013
Nema veze AMG sa ovom pricom.
Ako ti je racionalno imati 2.0 atmo motor sa 120ks onda
Prvo sto ce trositi vise od nekog 1.6, drugo sto nece pruzati ni malo bolje performanse.. A prica da ce trajati duze je malo smesna
Ako ti je racionalno imati 2.0 atmo motor sa 120ks onda

Prvo sto ce trositi vise od nekog 1.6, drugo sto nece pruzati ni malo bolje performanse.. A prica da ce trajati duze je malo smesna

Brzine idu u H-a !!!




Re: Mazda 3 2013
Ja 6 godina plaćao 30 hiljada registraciju za 80ks i nije mi bilo žao, jer je motor elastičan ko praćka. Za po gradu fantazija uz vrlo kratak menjač. Potrošnja smešna.
Taj 120ks je verovatno sa pomerenim momentom naniže uz visoku ekonomičnost. Za svaki dan, a pogotovo po gradu, je mnogo bolje imati elastičniji nego snažan motor.
Tapatalk 4
Taj 120ks je verovatno sa pomerenim momentom naniže uz visoku ekonomičnost. Za svaki dan, a pogotovo po gradu, je mnogo bolje imati elastičniji nego snažan motor.
Tapatalk 4