Rakhil napisao:Ne bih ja rekao da je bitno za sta je auto napravljen i kako je podesen, nego prosto pogonsko gorivo zahteva odredjeni nacin voznje ili se auto ulenji/raspadne. Ja vozim 1.6 16V atmosferca po gradu u petoj 50 na sat kad sam na nbg bulevarima, ali ga zato opusteno poteram na blizu 7000 rpm u preticanju, tako da se on lepo seta kroz sve rezime rada. KAd je moj matori vozio slican motor kao dizel, tj ne preko 3-4000 rpm, auto se toliko ulenjio za godinu dana da mi je trebalo brdo vremena da ga vratim u normalu, plus se kvario vise
Verovatno da ne znam mnogo o motorima ali stvarno prvi put čujem da se motor ulenji a pogotovu raspadne ako se ne tera u velike obrtaje.
Ustvari davno beše kada me je jedan rođak savetovao da poteram bivši auto da ga ne ulenjim a ja nisam kapirao da je to ozbiljno.
Za dizne sam čuo, ali opet da se to radi na većim brzinama a ne na broju obrtaja.
Možda nije adekvatna tema pa da se prebacimo negde gde ćete mi objasniti kako se to auto ulenji.