
BusPlus i Komunalna policija
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ja imam onu personalizovanu studentsku,uplacuje se valjda mesecno neka cifra i dobija se neogranicen broj voznji znaci kao markica do sada. Niti sam ja izvadio,niti cu uplacivati (cale otisao i sredio mi to),niti planiram da provlacim. Ako vec imam neogranicen broj voznji,svejedno je da li sam se otkucao ili ne. Bas me zanima sta ce mi reci kontrola kad udje,samo cekam 

Re: Javni prevoz - BusPlus
Cela priča o Bus Plus-u i njegovim kvalitetima pada u vodu zbog obaveznog čekiranja pri ulasku putnika sa mesečnim kartama.
Time su samo zakomplikovali i usporili ulazak i to je evidentno i nikakva objašnjenja tipa pratimo opterećenost linija ne piju vodu.
Ovo je glavni razlog zašto ceo sistem smatram lošim. U teorije zavera ne želim da ulazim.
Time su samo zakomplikovali i usporili ulazak i to je evidentno i nikakva objašnjenja tipa pratimo opterećenost linija ne piju vodu.
Ovo je glavni razlog zašto ceo sistem smatram lošim. U teorije zavera ne želim da ulazim.
Re: Javni prevoz - BusPlus
Posle godinu i po dana sam isla gradskim prevozom (kako je otisao golf iz moje kuce, nisam sela nijednom
), moram da priznam da se osim busplus validiranja nista nije promenilo..
Cak ni bakice koje OBOZAVAJU da mi ispricaju gde idu, zasto, kako su dosle tu gde su sad, kako su spavale, kada im je sledeca kontrola kod lekara, koliko unuka imaju, kakva im je narav, uspeh u skoli, eventualni talenti itd itd...

Cak ni bakice koje OBOZAVAJU da mi ispricaju gde idu, zasto, kako su dosle tu gde su sad, kako su spavale, kada im je sledeca kontrola kod lekara, koliko unuka imaju, kakva im je narav, uspeh u skoli, eventualni talenti itd itd...

Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
Re: Javni prevoz - BusPlus
Eeee neiskustvo. Kad vec sednes pored nekoga automatski ti se pogled gubi negde u daljini (po mogucstvu zveras kroz prozor), a culom sluha reagujes kao da imas nevidljive slusalice spojene na nevidljivi mp3 koji je pojacan tek toliko da jedva cujes ista sto se desava oko tebe.
Ako te neko zove, tapka po ramenu... reagujes onako lenjo i nezainteresovano. Po mogucstvu odbrojis do 2 pa se tromo okrenes. Odgovoris sto krace moguce i vratis se u predjasni polozaj i stanje. :smesko:

Ako te neko zove, tapka po ramenu... reagujes onako lenjo i nezainteresovano. Po mogucstvu odbrojis do 2 pa se tromo okrenes. Odgovoris sto krace moguce i vratis se u predjasni polozaj i stanje. :smesko:
- Aleksandar194
- Postovi: 555
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
- Garaža: Koji bus prvi naiđe...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Javni prevoz - BusPlus
To je tzv. Moždani by-pass. Redovno sam ga primenjivao u takvim situacijama. Opasan ovaj naš Stepa. Mlad, a iskusan.Stjepa napisao:Eeee neiskustvo. Kad vec sednes pored nekoga automatski ti se pogled gubi negde u daljini (po mogucstvu zveras kroz prozor), a culom sluha reagujes kao da imas nevidljive slusalice spojene na nevidljivi mp3 koji je pojacan tek toliko da jedva cujes ista sto se desava oko tebe.![]()
Ako te neko zove, tapka po ramenu... reagujes onako lenjo i nezainteresovano. Po mogucstvu odbrojis do 2 pa se tromo okrenes. Odgovoris sto krace moguce i vratis se u predjasni polozaj i stanje. :smesko:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Javni prevoz - BusPlus
Sa beobuild.rs:
čika srđan napisao: Validacija karata, bilo pojedinačnih ili mesečnih nema nikakvih dodirnih tačaka sa praćenjem vozila. To se ostvaruje čak i bez potrebe za uređajima (validatorima) u vozilima, već preko uređaja kod vozača. Znači, to je moglo da se uradi i bez BusPlusa, prostom ugradnjom GPS uređaja u vozilo, uz zadržavanje postojećeg sistema naplate. Nedoumice oko ovoga su zamena teza usled pojavljivanja raznih informacija sa mnogo strana koje prave konfuziju kod građana. E sad, zbog novih saznanja koja isplivavaju svakog dana, možda ta konfuzija i nije slučajno napravljena. Radi se o sledećem: Koliko vas je prilikom vađenja legitimacija čitalo šta piše u ugovoru koji smo svi potpisali? Ja nisam, a verovatno i niko drugi jer smo svi hteli samo da uzmemo tu karticu posle dugog čekanja i da idemo kući. Kada se iz ove perspektive sagleda taj naizgled beznačajan detalj, to samo po sebi daje mnoge odgovore. Evo pomenutih dokumenata:
http://www.busplus.rs/images/zahtev-1.jpg
http://www.busplus.rs/images/zahtev-2.jpg
Kada detaljno pročitamo sada kada smo u prilici, vidimo šta smo u stvari potpisali. Ja sam to protumačio ovako, ako neko drugi vidi drugačije, bilo bi mi drago da čujem. Potpisali smo da podaci koji se sakupe kroz sistem BusPlus mogu da se koriste u cilju praćenja i evidencije potrošnje za proizvode... da dalje ne nabrajam, ali ovo je ključno, i sve je lepo bilo upakovano u oblandu da ako potpišeš dobiješ malo minuta u mreži telekoma, popust u Tempu da niko ne obrati pažnju na šta se u stvari obavezuje. Ovo me dalje navodi na pomisao da je možda BusPlus u stvari najmanje bitan deo celog "programa" i da služi kao sredstvo odvraćanja pažnje. Sve više mislim da je ceo biznis započet sa idejom da se sprovede istraživanje tržišta na ogromnog uzorku čije bi rezultate obradili zainteresovani i na taj način stekli mogućnost za ogroman profit. Možda i nije tako, možda stvarno žele da unaprede sistem naplate, a ovo im je idealna prilika da "prošire" kapacitete. Zainteresovani su naravno oglašivači na javnim mestima, a naročito oni koji vode taj posao u gradu, zna se naravno ko je u pitanju. Na ovaj način će dobiti precizne podatke o ulaznosti na svim stanicama u gradu i moći će da računaju na veliki profit od planiranja oglašavanja i prodaje reklamnog prostora. Ove fantomske firme su u stvari tu da zavaraju trag i da se preko njih zaobiđe stavka u ugovoru po kojoj se podaci ne mogu prodavati trećim licima. Neće biti prodaje, podatke će preuzeti zainteresovani koji ujedno drže i ove firmice a ove one će shodno broju zaposlenih i kapitalu jednostavno nestati u jednom trenutku kada obave posao. Jedino što može da bude dobro u svemu ovome je što to realno ne bi trebalo dugo da traje, dovoljna su po meni dva meseca van sezone odmora da se isprati kretanje putnika i dođe do potrebnih podataka. Nakon toga i BusPlus postaje nepotreban. Hajde da sačekamo još dve nedelje, papirne karte važe do kraja ovog meseca, sam podatak da li će u vozilima i od prvog marta ostati stari aparati za poništavanje će dati odgovore na mnoga pitanja. Sve mi se čini da oni koji uvode sistem ne bi uopšte bili potreseni kada bi projekat eventualno propao, naprotiv. Naravno, ne treba da pominjem da bi za bilo koji neuspeh BusPlusa isključivi krivac bili građani "koji su se protivili svemu što je inovativno, nisi bili disciplinovani, politički su izmanipulisani" itd. Svi koji rade znaju da je najslađa parica ona koja kaplje svakog meseca, još kada je sigurna na duže staze, to je najbolji biznis. Oglašavanje na stanicama i u prevozu je baš takav vid posla, a prilika sa BusPlusom dušu dala da se planira i omogući dugoročni razvoj istog. Voleo bih da grešim jer bi potvrda ovakvih saznanja bacila senku na mnoge druge urađene (do sada sam mislio dobro) stvari u gradu u prethodnom periodu.
Bus Plus, život Minus, stop validaciji mesečnih karata
http://www.facebook.com/BusPlusZivotMinus?sk=info
Ђенерал Јанковић
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ja ne vidim ništa sporno u ovom ugovoru.
Osim tačke 3 koja je besmislena i pravno irelevantna.
Osim tačke 3 koja je besmislena i pravno irelevantna.
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ajde Urose brate priznaj, koliko ti u svemu ucestvujes
Lepo je kad covek moze na svet oko sebe da gleda tako ruzicasto kao ti.

Lepo je kad covek moze na svet oko sebe da gleda tako ruzicasto kao ti.

What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Javni prevoz - BusPlus
Hahahah, 10% od gradonačelnikovog dela
A sad ozbiljno, koga briga za reklame i za reklamni prostor i istraživanje tržišta, ako nećeš da kupiš nemoj, fakultativno je, niko se nije bunio kada je sin predsednika švercovao cigarete uz pomoć državne bezbednosti i dok je taj isti predsednik kupovao vile po Dedinju za 5000 maraka, a sada kad će neko da dobije mesto za reklamu postalo je bitno svima. Osvrćem se na poslednji post isključivo.
Ako ceo sistem ne zaživi i propadne stvarno ne znam šta da kažem, ali ako poboljša naplatu i u krajnjoj liniji gradski prevoz, koga briga.

A sad ozbiljno, koga briga za reklame i za reklamni prostor i istraživanje tržišta, ako nećeš da kupiš nemoj, fakultativno je, niko se nije bunio kada je sin predsednika švercovao cigarete uz pomoć državne bezbednosti i dok je taj isti predsednik kupovao vile po Dedinju za 5000 maraka, a sada kad će neko da dobije mesto za reklamu postalo je bitno svima. Osvrćem se na poslednji post isključivo.
Ako ceo sistem ne zaživi i propadne stvarno ne znam šta da kažem, ali ako poboljša naplatu i u krajnjoj liniji gradski prevoz, koga briga.
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Proradio SMS sistem za lociranje autobusa
Preciznu informaciju putem SMS poruke o tome gde je trenutno gradski prevoz i kad otprilike stiže građani će moći da dobiju od 15. marta kada će i zvanično startovati SMS usluga u okviru “Bus plus” sistema. Pozivom na *011* i unošenjem koda stajališta putnici i sada mogu besplatno da saznaju koliko stanica je autobus udaljen od mesta na kom ga putnik čeka.
- U toku je probni period i putnici treba da znaju da još nije sve usavršeno. Primena ovog sistema počeće 15. marta. Sva stajališta još nisu obeležena, to će biti urađeno do pomenutog datuma, kada će ujedno biti postavljeno i detaljno objašnjenje o tome kako se usluga koristi i koji je broj određene stanice - kažu u “Bus plusu”.
Primera radi, ukoliko se nalazi na stajalištu Dorćol (Kneginje Ljubice) građanin treba na svom mobilnom da ukuca *011*53# i nakon toga da stisne zelenu slušalicu. Pri tom je *011* pozivni znak koji se ukucava u svakoj varijanti, dok poslednje cifre (pre tarabe) predstavljaju broj stajališta na kom se putnik nalazi. Za one koji žele da koriste ovu uslugu najvažnije je da kada dođu na neko od stajališta prvo utvrde koji je broj tog stajališta. Taj broj se obično nalazi na informativnoj tabli na kojoj pišu i sve linije, u njenom donjem desnom uglu. Nakon unetog koda (primera radi *011*123#) i stiskanja zelene slušalice građanima su dostupne informacije o svim linijama koje staju na stajalištu i ukupnom broju stanica koje vozilo treba da pređe do stanice gde stoji onaj ko je tu poruku poslao.
Otprilike će se znati gde se trenutno nalazi prevoz koji se čeka (na kojoj stanici), dok će putnik na osnovu toga moći sam objektivno da proceni za koliko minuta stiže taj prevoz. Kako je u toku test period, logično je da se još nisu sklopile sve kockice. Tako na primer SMS poruku trenutno mogu da pošalju korisnici MTS i VIP mreže dok sa Telenor operaterom “još traju pregovori”. Broj stajališta se ne vidi baš svuda, jer je negde ižvrljan markerom ili prelepljen nekakvim propagandnim nalepnicama. Usluga je trenutno besplatna a tako bi trebalo da bude u prvih šest meseci od zvaničnog starta primene sistema (15.mart).
Izvor: Blic
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/307511 ... e-autobusa
Preciznu informaciju putem SMS poruke o tome gde je trenutno gradski prevoz i kad otprilike stiže građani će moći da dobiju od 15. marta kada će i zvanično startovati SMS usluga u okviru “Bus plus” sistema. Pozivom na *011* i unošenjem koda stajališta putnici i sada mogu besplatno da saznaju koliko stanica je autobus udaljen od mesta na kom ga putnik čeka.
- U toku je probni period i putnici treba da znaju da još nije sve usavršeno. Primena ovog sistema počeće 15. marta. Sva stajališta još nisu obeležena, to će biti urađeno do pomenutog datuma, kada će ujedno biti postavljeno i detaljno objašnjenje o tome kako se usluga koristi i koji je broj određene stanice - kažu u “Bus plusu”.
Primera radi, ukoliko se nalazi na stajalištu Dorćol (Kneginje Ljubice) građanin treba na svom mobilnom da ukuca *011*53# i nakon toga da stisne zelenu slušalicu. Pri tom je *011* pozivni znak koji se ukucava u svakoj varijanti, dok poslednje cifre (pre tarabe) predstavljaju broj stajališta na kom se putnik nalazi. Za one koji žele da koriste ovu uslugu najvažnije je da kada dođu na neko od stajališta prvo utvrde koji je broj tog stajališta. Taj broj se obično nalazi na informativnoj tabli na kojoj pišu i sve linije, u njenom donjem desnom uglu. Nakon unetog koda (primera radi *011*123#) i stiskanja zelene slušalice građanima su dostupne informacije o svim linijama koje staju na stajalištu i ukupnom broju stanica koje vozilo treba da pređe do stanice gde stoji onaj ko je tu poruku poslao.
Otprilike će se znati gde se trenutno nalazi prevoz koji se čeka (na kojoj stanici), dok će putnik na osnovu toga moći sam objektivno da proceni za koliko minuta stiže taj prevoz. Kako je u toku test period, logično je da se još nisu sklopile sve kockice. Tako na primer SMS poruku trenutno mogu da pošalju korisnici MTS i VIP mreže dok sa Telenor operaterom “još traju pregovori”. Broj stajališta se ne vidi baš svuda, jer je negde ižvrljan markerom ili prelepljen nekakvim propagandnim nalepnicama. Usluga je trenutno besplatna a tako bi trebalo da bude u prvih šest meseci od zvaničnog starta primene sistema (15.mart).
Izvor: Blic
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/307511 ... e-autobusa
Never Say Never Again
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ajde ko je izvadio BP nek odgovori :smesko:
Da li mogu na personalizovanu karticu da uplatim recimo 4 "voznje"?
Ja mislim da sam ovde procitao da moze, a mozda i na njihovom sajtu, ali jos ranije pa nisam bas 100% siguran u svoje misljenje. TJ ne bih da odem sutra na trafiku da uplatim te, recimo, 4 voznje i da se ispalim da mi se prodavacica smeje.
Da li mogu na personalizovanu karticu da uplatim recimo 4 "voznje"?
Ja mislim da sam ovde procitao da moze, a mozda i na njihovom sajtu, ali jos ranije pa nisam bas 100% siguran u svoje misljenje. TJ ne bih da odem sutra na trafiku da uplatim te, recimo, 4 voznje i da se ispalim da mi se prodavacica smeje.

Re: Javni prevoz - BusPlus
mislim da najmamanje 600 din moze da se uplati,tj 10 karata. Tako je rekla ortaku neka na trafici,ali proveri svejedno nesto im ja ne verujem :?
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Javni prevoz - BusPlus
I ja mislim da je minimum 600 dinara.
Re: Javni prevoz - BusPlus
'fala na informacijama.
Ne uklapa mi se u racunicu za februar ni tih 600 din (nemam potrebu 10 puta da udjem u bus do kraja meseca), al ja sad. Smislice se neka prevara.
Ne uklapa mi se u racunicu za februar ni tih 600 din (nemam potrebu 10 puta da udjem u bus do kraja meseca), al ja sad. Smislice se neka prevara.
