Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Cuje se lanac na BMW-u...
Haos, alfisti su za vas mala deca
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24663
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Cuje se lanac na BMW-u...

Starce, gde je ona slika OOOOce nas?


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TheWickerMan
- Postovi: 11203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Cuje se lanac na BMW-u...
Alfisti bar nisu ubeđeni da voze najbolji auto na svetustefanan napisao:Haos, alfisti su za vas mala deca



- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Cuje se lanac na BMW-u...
Gde baš Volvo nađe, osim ako nisi rešio da oboriš server ili izvršiš genocid nad fokama?dragvorl napisao:A mislis da nema takvih ljudi sa BMW-om, Mercedesom, Volvom ili ko zna kojim drugim autom, a kojima je mozda zveknuo Audi pa ga proklinju? Sutra da te Audi ostavi na putu odmah bi promenio marku, jel?

-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Cuje se lanac na BMW-u...

Re: Cuje se lanac na BMW-u...
prvo, nemo' se vredjamo.Ivan napisao:
Odvratna buljava e klasa w211 ce da sahrani skoro svaki auto tog godista.
Послато са GT-N7100
w210 je odvratna. w211 nije.

drugo, sva sreca pa ne poznajem 20ak ljudi sa sto E klasama sto A6icama i velikim kilometrazama, Mercedesov 2.2 CDI ce da sahrani svaki TDI, onako iz zajebavanja...
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Cuje se lanac na BMW-u...
elMaestro napisao:Da covek ne poveruje koliko neko moze da bude ogranicen i zaludjen nekim brendom.![]()
TT


Ne znam cemu sad pljuvanje po BMW-u u ovom slucaju? Ocigledno da su ovi iz servisa nesto zajebali..
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Slažem se.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne znam o cemu se radi, ali da je Audi najkvalitetniji, sa uvek najlosijom pozicijom od premium trojke, na listama pouzdanosti, samo cu se nasmejati...
Da ne pominjemo da Bmw i Audi nikada nisu ni bili u prvih 10 na listama, dok je Mercedes u prvih 5.
Tapatok za Vindovz
Da ne pominjemo da Bmw i Audi nikada nisu ni bili u prvih 10 na listama, dok je Mercedes u prvih 5.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Zar nije
1. Mercedes
2. BMW
3. Audi što se nemačkih automobila tiče?
1. Mercedes
2. BMW
3. Audi što se nemačkih automobila tiče?

- Gaginh0
- Postovi: 9563
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Nije, ima praznih mesta izmedju Mercedesa i BMW-a... 

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Tu su negde po ovom sajtu: http://www.anusedcar.com/
Problem kod ovih statistika je što se ne zna koji su kvarovi u pitanju, koliko ozbiljni i koliko je to koštalo vlasnika.
Takođe, da li je automobil bio upotrebljiv u to vreme ili ne.
Ja sam sa svojim autom imao nekoliko kvarova koji se mogu podvesti pod veoma ozbiljne, ali automobil je u periodu otklanjanja tih kvarova i čekanja delova bio potpuno operativan i bezbedan za vožnju - neki sirotan je do današnjeg dana mogao da ostavi takav auto i da se vozi, možda i ne znajući da ima sve te probleme. Takođe zbirna cena tih svih intervencija je red veličine onog jednog lanca što je crkao na BMW, pod uslovom da je iz prve ugrađen kako valja, a ne ovo što se nesrećom desilo (držim palčeve da ne košta ništa na kraju)...
Problem kod ovih statistika je što se ne zna koji su kvarovi u pitanju, koliko ozbiljni i koliko je to koštalo vlasnika.
Takođe, da li je automobil bio upotrebljiv u to vreme ili ne.
Ja sam sa svojim autom imao nekoliko kvarova koji se mogu podvesti pod veoma ozbiljne, ali automobil je u periodu otklanjanja tih kvarova i čekanja delova bio potpuno operativan i bezbedan za vožnju - neki sirotan je do današnjeg dana mogao da ostavi takav auto i da se vozi, možda i ne znajući da ima sve te probleme. Takođe zbirna cena tih svih intervencija je red veličine onog jednog lanca što je crkao na BMW, pod uslovom da je iz prve ugrađen kako valja, a ne ovo što se nesrećom desilo (držim palčeve da ne košta ništa na kraju)...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne brkaj cenu iz SW sa cenama u Srbiji.
U SW bi za sve to sto smatras sitnicama placao po bar 500e svaku stavku.
Na zapadu su cene delova manje bitna stavka.
U SW bi za sve to sto smatras sitnicama placao po bar 500e svaku stavku.
Na zapadu su cene delova manje bitna stavka.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
U pravu si.
Mada, ovaj konkretan kvar na BMW mislim da ne bi bio ništa bitno jeftiniji, plafon 10-20%.
Mada, ovaj konkretan kvar na BMW mislim da ne bi bio ništa bitno jeftiniji, plafon 10-20%.